Of naast hem waha.. Idd, tot zijn dood was het een grapjas. Hoewel hij de laatste tijd wel wat rustiger was.Heb vandaag gjesta zien bokken, dat was ook wel komisch
Hoorde Ini lachen in de kantine haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of naast hem waha.. Idd, tot zijn dood was het een grapjas. Hoewel hij de laatste tijd wel wat rustiger was.
Hoorde Ini lachen in de kantine haha 

Vooral als we mochten springen, dan was het ook nog wel eens een boefje wat ik mij herinner.
Is het een idee om dit wat verder op te pakken met het oude zaterdagculbje, en anderen hier uit het topic? En dat we dan een zaterdag in april/mei prikken? Of in de zomervakantie
?
Wat mij betreft sturen we een datumprikker rond?
Heb maar even lekker met mijn jas aan mijn paardje gepoetst. Nini was t vanmorgen weer en mevrouw had volgens mij een beetje een ochtendhumeurtje... Ze probeerde te bijten en ook maar achterbeen maaide in mijn richting. Heb haar dus eerst maar duidelijk gemaakt dat dat niet was afgesproken! Nini is een schat van een paard, leuk om op te rijden, alleen dit soort dingen vindt ik niet leuk
Nadat dit duidelijk gesteld was, kon ik gelukkig rustig poetsen, hoeven krabben en zadelen.
Heb het idee dat ik kan lezen en schrijven met haar. Alleen die eerste galop hadden we een kleine tegenslag in de vorm van Sjors, een bruine pony en duidelijk niet haar maatje. De amazone had het dier volgens mij niet fijn onder controle, ze sneed nogal eens de pas af. Met Nini dus ook. EN die vond dat niet leuk... DIe draaide om, gereed om te meppen... Gelukkig ging het wel goed, maar ik was er niet blij mee... Maar verder heb ik heerlijk kunnen rijden vandaag. We moesten zelfs een stukje zitles doen, zonder beugels dus. Ini vond dat ik daarbij "vastgeplakt" zat in t zadel. Moet zeggen, zat inderdaad heel fijn!
. Was geloof ik wel vermakelijk, er waren een paar lachers te horen! Maar lang duurde de uitbraak niet. Heb na een paar meter zijn touw gepakt, hem omgedraaid en weer in de box gezet. En me voorgenomen nog beter op te letten met de paardenknoop en hier nog eens extra goed op te oefenen!!!! Dit gebeurt mij niet nog een keer!
Een varkentje is er niets bij! Benen, hoofd (inclusief oren), nek, hals, manen, kortom alles waar geen deken lag, zat onder de blubs... De deken was echt drijfnat, dus denk dat hij zijn kans "schoon" heeft gezien en een een heerlijk modderbad heeft genomen. Want modder was bij Ini wel ruim voorradig...
Maar ja die modder was allemaal nog behoorlijk nat ook, zie dat maar eens schoon te krijgen... Heb mijn best gedaan, maar kon toch echt niet alles wegkrijgen. En als je dan ook nog eens PM hebt, die probeert natuurlijk uit de box te komen om hooi te eten
. Dat vlot dan allemaal niet zo he! Helemaal als je intussen ook nog een box moet opschuiven omdat de zijne uitgemest moet. EN daar maakte meneer even gebruik van. Bij die box lag namelijk hooi opgestapeld en ja dat roept dan "EET MIJ!". Tsja, PM maakt daar dan handig gebruik van en gaat gelijk even met die baal gooien... Leuk! Feestmeneer maakt gebruik van zijn naam... Zelfs na t opzadelen en tomen wou hij graag eten! Had moeite hem bij me te houden.
, maar hij deed het!
ahum... Dus meneer eerst maar voetje gevraagd, touw eronder weg gehaald. Meneer gedraaid en weer vastgeknoopt. Daarna vlot kunnen poetsen en zadelen.
Mijn handen van blauw en pijnlijk toen ik aankwam, ondanks mijn handschoenen... Heb ze dus gelijk maar onder de deken van mijn paard gelegd om op te warmen. En paardlief? Die had er geen aandacht voor, alleen voor zijn eten
...
hmmm... Maar verder ging hij echt superlekker!!!