Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije112 schreef:Ingridje16 schreef:whaha ja bij mij:P maar volgens mij ging er ook nog een vriendin van marije mee, dus dan worden dat er 8. maar dan hoef ik wel niet bij marije in de kamer, die zie ik toch elke dag en die is niet gezellig meer
Wat komt dat weer aardig over![]()
Nog 1 weekie!
ik ging met me paardje taart brengen bij me werk(werk in ee restaurant) omdat ik morge jarig ben, dus ik kom daar aan in de regen helemaal verzopen dus zij segge kom ff hier onder het afdakkie dus ik met twink dat trappetje op, stond ik daar onder het afdakkie maja stond daar ook een beetje ongezellig dus zij helemaal ja kom dan dan binne, dus ik met twinkel naar binne
dus allemaal foto;s gemaakt enso
zo op het tapijt
iedereen helemaal lache je had me baas' kop moete zien
ging die aan alle plantjes zitten eten enzo

naath schreef:Rosaaaaaaaaaa
Ze is lief, echt een knuffelbeest, mega snel, is vaak bij de paarden met inhaalpad
En tis een hafje
) en op zich zijn alle paarden braaf buiten je hebt dan wel jonge paarden maar die vind ik ook braaf.
alleen zorg dat je goed aangesingeld bent!! ( was ik nei en op het inhaal pad zat me zadel helemaal scheef toen had ik geluk dat duvel te stoppen was waardoor ik leffe ook makkelijker stil kreeg en heb toen snel recht gelegd aangeslingerd en en ginge we onze eigen race houde
) maar 1+punt aan leffe der zadel is dat het een zadel bontje heeft hahaha