Heb wat foto's weer gemaakt, plaats ze vanmiddag. Moet nu eerst naar mn broer zn voetbal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb wat foto's weer gemaakt, plaats ze vanmiddag. Moet nu eerst naar mn broer zn voetbal
Lekker rijden vanmiddag! En ben ook beniewd naar de fotos van Kai

Ik denk dat hij daar nu staat omdat zijn voerbak helemaal loshing, dat denk ik dan teminste. Maar ik heb Ginger en Tarzan beide niet gezien, weet ook niet waar ze zijn :S
Het is echt zo erg wennen nu Kai in een andere stal staat
Deze lijkt ook veel smaller. 

RianneH schreef:Ik heb even een vraagje aan alle dames hier
Weten jullie iets dat ik van het zomer (of iig als het weer beter is) kan organiseren op de kinderboerderij, om mensen te trekken?
Hoeft niet persé met paarden te zijn hoor
Ik zit al te denken aan een school uitnodigen, en anders met een paar beestjes naar die school. Een 'dagje meelopen', of 'een nachtje' blijven slapen, enz..
Iemand nog leuke ideeën?
RianneH schreef:Thnx, voor het idee!! Dat van die vacht en speurtocht is zeker een leuk idee!
Huifkartocht zal niet gaan, geen huifkar of iets in die richtig... Heel misschien dat de arreslee nog te regelen valt

vooral die laatsten
egt om je vingers bij af te likken zo lekker ziet ie eruit
manen zijn al lekker gekortwiekt, alleen niet door mijzelf dus het ziet er niet uit, beetje jammer is dat 
warm water op de spoelplaats, solarium
RianneH schreef:Wat een leuk paardje is het toch! Super mooie foto's!
En wat een schitterende stallen zeg!
@Sheilarianne, volgens mij hebben wij héél lang terug nog bij elkaar in de les gereden... Van Jolanda toen nog denk ik...
Ik heb bij heeeeeeel veeeeeeel mensen gereden in de les! kwam omdat bijna elke instructrice nar een ander uurtje ging lesgeven!