stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 17:06

bodyguard is vandaag rond 12uur geschetst door iemand van het kwpn Haha!
en hij is meteen gechipt..
arme bo nou heb ie een klale plek in zijn nek en een bultje Tong uitsteken
hij was erg blaaf
het chippen was gebeurt voor dat ie het door had. ging zo snel.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:13

Hoi Brenda,vanmorgen vroeg heb ik pascha even gemasseerd,ze was erg lief en vond het lekker.bo bleef in de eerste instantie wel heel rustig liggen dus die hadden we eventjes geplaagd en toen ging hij toch uiteindelijk staan.Hoe gaat het met Pascha??

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:28

naadje24 schreef:
Ja verliefdheid geeft adreline Haha!

Nee hij heeft niks met paarden maar dat vind ik ook niet erg,hij heeft namelijlk zijn eigen sporten...bowlen en voetballen Knipoog
Hij is eigenlijk helemaal niet het type waar ik normaal op val,maar tja zijn karakter he? Bloos
Hij is zo lief Lovers en tegelijkertijd ook wel weer stout Tong uitsteken

zometeen naar scheveningen...mijn moeder en haar vriend wegbrengen..kado gegeven voor haar 50e verjaardag,musical eten en overnachting
alleen zie zo op tegen de rit Nagelbijten / Gniffelen
Er zal geen stom woord gesproken gaan worden aangezien eergisteren de hel tussen ons is losgebarsten en van dusdane aard is dat het ook niet zomaar even goed komt Ziek
lekker ritje Rolleyes
Hoe is dat afgelopen, met je moder en haar vriend..? Kon je ze niet gewoon op de trein zetten dan? Lekker zo'n ritje dan... als ik slaande ruzie zou hebben, zou ik er toch echt niet mee in de auto willen zitten...

En denk je dat het wat gaat worden met dat vriendje van je? Haha! Haha!

Hee, pm je me nog even over hoe en wat maandag? Mijn aanbod staat nog steeds he!? Haha! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:29

Ohja Brenda.. hoe is het nu met Pascha? En met je oma....?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 18:32

Zirano schreef:
Hoi Brenda,vanmorgen vroeg heb ik pascha even gemasseerd,ze was erg lief en vond het lekker.bo bleef in de eerste instantie wel heel rustig liggen dus die hadden we eventjes geplaagd en toen ging hij toch uiteindelijk staan.Hoe gaat het met Pascha??

marjan kijk je wel uit want ze kan wel zo heel lief zijn maar ze kan ook 123 omslaan en dan is ze echt niet leuk hoor.
vande week (ze schopt echt nooit)
maar van de week had ze echt pijn. en trapte ze me de stal uit doet ze echt nooit dus vandaar dat ik de DA liet komen.
ze lijkt heel lief en dat is ze ook wel alleen als ze erg veel pijn heb is ze dus niet zo lief en kan ze best gevaarlijk doen.
ze schopt niet alleen naar de gene die dr pijn doen maar ook naar bo en dat is niet de bedoeling

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:20

Dabo schreef:
Hoe is dat afgelopen, met je moder en haar vriend..? Kon je ze niet gewoon op de trein zetten dan? Lekker zo'n ritje dan... als ik slaande ruzie zou hebben, zou ik er toch echt niet mee in de auto willen zitten...

En denk je dat het wat gaat worden met dat vriendje van je? Haha! Haha!

Hee, pm je me nog even over hoe en wat maandag? Mijn aanbod staat nog steeds he!? Haha! Haha!

Zo was het afgesproken met familie helaas...(die deden mee aan het kado)
ze hield gelukkig de eer aan haarzelf en bleef vriendelijk dus de heenweg viel me al met al erg mee..
maaaaaaarrrr...die terugweg!!!! Boos!
ik had 10 km file en ik heb er 3 uur in gestaan in de brandende zon Huilen
jeetje dat had ik weer Sigaar ,nou ja we zijn weer thuis gelukkig Haha!

tja of het wat gaat worden.... Bloos
ik weet het echt niet.....ik bekijk het moment tot moment...eerst elkaar maar eens leren kennen he (nou ja ken hem al 6 maanden maar dan anders Tong uitsteken )

ik pb je zeker even!!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:53

weet ik hoor brenda,ik let ook wel op hoor en ga altijd tussen bo en pascha staan. en wel zo dat ik altijd de stal uitkan.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:09

pb ontvangen en geregeld, Naadje Haha!

Hoe vinden jullie deze:
http://narbella.mine.nu/profiel/maskerland.jpg
Lekker ff rollen in de prut! hahhaaha lieffff he Lovers
Hmm.. vreeemd, krijg een foutmelding als ik de foto wil plaatsen.... nouja, dan maar ff via een link Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:14

Avond allemaal Doei!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:46

Goedenavond annemieke.Hoe laat ga jij morgen rijden???

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:59

Weet ik niet ik denk in de middag ga ik het Twiske in... als het droog is tenminste Scheve mond Hoor dat het morgen gaat regenen Verward

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:09

Leuke foto, Ellen!
Wij hebben morgen clinic bij Taams van Trea Mulder. Zij rijdt Tietse D, een friese dekhengst. Ze heeft hem gereden op Grand Prix niveau. Knap, helemaal voor een fries. Ze neemt Tiets morgen niet mee, maar komt Yvette, Edith, Monique en mij les geven van ongeveer 3 kwartier per paard. Daarna krijgen we nog longeerles van haar, toilleteren van friese paarden (ze schijnen overbodig lichaamsbeharing er met een gasbrander af te halen, nou mooi niet bij mijn Gieltje!!!) en aan het eind van de dag oefenen voor viertal. Jullie mogen trouwens gewoon in de bak rijden hoor! Is gewoon toegankelijk. Familie Taams is op de hoogte van clinic. Was al een tijdje geleden gepland. Maar dat jullie niet schrikken als je de bak in komt van al die zwarte monstertjes... Haha! Ik heb er in ieder geval zin in!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:32

Leuk Esther! Maar wel goed dat je het zegt, want ik heb het inderdaad niet aan zien hangen op het prikbord.. Wel van die Kür op muziek die vanavond was.. Iemand nog gekeken?

Ik zou me inderdaad rotgeschrokken zijn, al die 'zwarte broeders' in de bak! hahaha
Kweenie of ik daar wel tussen wil rijden met die poownie van mij hoor! Er is slecht weer voorspeld inderdaad, balen!
Hoe laat is die clinic morgen, Eshter?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:32

Misschien valt het wel mee en schijnt de zon.Veel plezier.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:34

Ik wens jullie allemaal welterusten ik ga mijn bedje in.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:44

Er was geen kur op muziek op stal vanavond hoor Ik was er rond half 8 nog en niemand gezien.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:44

Trusten allemaal, ga ook mijn bedje zo in Doei!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:48

AnneOmie schreef:
Er was geen kur op muziek op stal vanavond hoor Ik was er rond half 8 nog en niemand gezien.

Oh, is dat zeker afgelast dan. Het hing van de week aan, en het staat ook op de site van de rijvereniging.
Maar welterusten iedereen, ik ga ook lekker slapen!
Tot morgen? Doei!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:58

Was die kur op muziek niet bij Manege Spijkerboor? Ik hoorde dat er weinig aanmeldingen waren?

De clinic begint om 10.30 uur met Giel en mij. We hebben gevraagd aan de familie Taams of we het op het bord moesten hangen, maar dat hoefde niet. Dus kan wel kloppen dat je niets hebt gezien, Ellen! Welterusten Dromen

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 08:03

ik dacht dat de Kur gewoon bij ons was hoor net als altijd.
Maar hij ging niet door..

Shirley: wat een debiel zeg die alex! niet te geloven. Dat hij het nog durft uberhaupt! Maar goed, had je hier op stal al over gesproken natuurlijk!

esther; leuk dat jullie een clinic hebben, en inderdaad fijn dat je het even doorgeeft want ik had ook niets zien hangen! Maar goed, ik ga toch buiten rijden vandaag Haha!

mayo; wat een sukkeltje he! haha, telefoon kapot. Ben je mooi klaar mee Tong uitsteken

Naadje; wat leuk! Weet je al meer? En hoe is t met je moeder gegaan tijdens de rit?

Ik ga nu naar stal, want marieke staat zo voor de deur. even lekker buiten rijden met katinka. Dan ga ik weer even naar huis, want er zit nog wel erg lang tussen dan. en dan kom ik smiddags weer voor jou shir Haha!
Tot vanmiddag dus!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 08:42

mogguh mensen

me date was gister super! ik denk dat ik nu ongeveer wel verkering heb Bloos (hoop ik Haha! )
Ik heb zo onderlinge wedstrijd met die merrie uit kwadijk en ik heb dus GEEN zijn Boos! stom he maja kan gebeuren
Ik ga nu stoppen
adiosss have fun 2day everybody

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 09:32

danifur schreef:
en dan kom ik smiddags weer voor jou shir Haha!
Tot vanmiddag dus!

Gezellig!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 09:33

Succes met jouw wedstrijd.Annemieke Omar had een gigantisch ochtendhumeur en dat trok pas bij op het moment dat hij Zirano zag.Begonnen ook meteen te friemelen aan elkaar.Med.goed.Wat een mooi kleur halster nou heeft hij nog meer kansones.Zodra ze op het land waren zette de galop bij beide mannen weer in,Ze gingen echt helemaal uit hun dak.Jammer dat ik mijn fototoestel niet mee had.Ze stonden naast elkaar vlak bij de brug zegt Laura hij is groter dan Omar.Hij is dus gegroeid.Ook was het Marieke opgevallen YES,gelukkig.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 09:38

Leuk Willie! Iedereen raakt aan de man zeg, wat is dat toch wat er in de lucht hangt??? Leuk hoor voor iedereen.
Ik ga nog even lekker mijn huis schoonmaken en kom dan naar stal, ben er tussen 2 en 3 uur.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 09:42

Wat geweldig Marjan dat Zirano toch al groter is geworden! Dat is echt een wonder, zo snel als hij gaat! Go jij! Go jij! OK dan!