en hij is meteen gechipt..
arme bo nou heb ie een klale plek in zijn nek en een bultje

hij was erg blaaf
het chippen was gebeurt voor dat ie het door had. ging zo snel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

naadje24 schreef:Hoe is dat afgelopen, met je moder en haar vriend..? Kon je ze niet gewoon op de trein zetten dan? Lekker zo'n ritje dan... als ik slaande ruzie zou hebben, zou ik er toch echt niet mee in de auto willen zitten...Ja verliefdheid geeft adreline![]()
Nee hij heeft niks met paarden maar dat vind ik ook niet erg,hij heeft namelijlk zijn eigen sporten...bowlen en voetballen![]()
Hij is eigenlijk helemaal niet het type waar ik normaal op val,maar tja zijn karakter he?![]()
Hij is zo liefen tegelijkertijd ook wel weer stout
![]()
zometeen naar scheveningen...mijn moeder en haar vriend wegbrengen..kado gegeven voor haar 50e verjaardag,musical eten en overnachting
alleen zie zo op tegen de rit![]()
Er zal geen stom woord gesproken gaan worden aangezien eergisteren de hel tussen ons is losgebarsten en van dusdane aard is dat het ook niet zomaar even goed komt![]()
lekker ritje

Zirano schreef:Hoi Brenda,vanmorgen vroeg heb ik pascha even gemasseerd,ze was erg lief en vond het lekker.bo bleef in de eerste instantie wel heel rustig liggen dus die hadden we eventjes geplaagd en toen ging hij toch uiteindelijk staan.Hoe gaat het met Pascha??
Dabo schreef:Hoe is dat afgelopen, met je moder en haar vriend..? Kon je ze niet gewoon op de trein zetten dan? Lekker zo'n ritje dan... als ik slaande ruzie zou hebben, zou ik er toch echt niet mee in de auto willen zitten...
En denk je dat het wat gaat worden met dat vriendje van je?![]()
Hee, pm je me nog even over hoe en wat maandag? Mijn aanbod staat nog steeds he!?![]()
,nou ja we zijn weer thuis gelukkig
)

Hoor dat het morgen gaat regenen
Ik heb er in ieder geval zin in!
Ik was er rond half 8 nog en niemand gezien.
AnneOmie schreef:Er was geen kur op muziek op stal vanavond hoorIk was er rond half 8 nog en niemand gezien.

(hoop ik
)
stom he maja kan gebeurendanifur schreef:en dan kom ik smiddags weer voor jou shir
Tot vanmiddag dus!