ik ben trouwens vandaag gaan shoppen in Harmelen! Ik kreeg voor mijn verjaardag nieuwe rijlaarzen, en die heb ik vandaag aan laten meten. Ze moesten alleen besteld worden, omdat ik volgens petrie voetmaat 47 heb, ahum... En die hadden ze nou nét even niet op voorraad Het is de Petrie Hampshire geworden: Ik vond ze superhandig vanwege die lange rits aan de achterkant! Ik heb een super hoge wreef dus ik kom niet in laarzen zonder rits Ja ik weet het, ik heb rare voeten
Ook mocht ik een nieuw sponsordekje uitzoeken! Het is de witte Br Event geworden. Die vond ik wel mooi chique, maar niet té.. Sommige dekjes zijn zo kitscherig (hoe schrijf je dat??), maar deze zijn gewoon mooi
En natuurlijk kon ik ook zelf mijn geld niet in mijn portemonnee houden. (wat dacht je anders met zo'n huuuuuuuge gat in je hand ) Ik heb namelijk ook nog zo'n blauwe BR gekocht, van het nieuwe model, het dekje dat Joyce ook heeft!
okee Opzich kan hij alle sponsor kosten aftrekken van de belasting (ik dacht iets van 3000,- per jaar, dus 30,- is opzich niet zo veel. Maar ik ben er alsnog blij mee ) We krijgen ook 30,- per maand voor wedstrijdkosten
jah ik heb ook nieuws luuk heeft een schedelbreuk rechts helemaal niks aan zijn nieren dat had sjaak dus weer fout. ze zijn dinsdag me morfine gestopt en hopen nu dat hij wakker word maar dat kan vandaag maar ook volgende week dat weten de artsen niet ze hopen dat hij wakker word maar dat is niet te zeggen. als hij wakker is kunnen ze pas kijken wat hij er aan over houd. hij zat achter roy in de auto dus hij i nog met zijn hoofd op die betonnen rand geknald. ik heb cora zelf niet te pakken gekregen maar ben nu aan het oppassen bij thijs het oppas kindje van cora en van zijn moeder heb ik het dus gehoord zij heeft cora dinsdag gesproken. gister luuk zijn broertje gesproken en hij is nog steeds niet wakker. dus hierbij alle rodels uit de wereld
owwwkeej ja datzelfde model heb ik ook maar dan in jade green deze kleur ziet er ook mooi uit!! ik verwacht wel een mooie foto met lara in setje in het setjestopic hoor!!
dankje! leuk dekje hoor! op de foto lijkt ie wel een ander kleurtje maar wel mooi! hmmz mn moeder kan me pas om half 2 brengen naar de manege dat wordt rijden op een zeiknat paard