Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 19:39

Tonke en Ireen van harte met het hele goede nieuws. Dat is top zeg! Nu maar rustig aan doen en niks forceren.

Peet dat is Kl*te zeg. Zeker nu! Van de week was je al bang dat je grieperig was en nu dit gezeur in je rug. Nou heel veel sterkte en als er wat is ... je weet me te vinden he!

Owens_hartje

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:01

Tonke schreef:
Had lekkere koekies mee voor het geval we goed nieuws zouden krijgen, maar ik denk dat die alweer bijna op zijn.

Ireen, Ghitta en ik vonden ze erg lekker nl.

Maargoed ik neem morgen wel wat lekkers mee.

Liefs Tonke.

Nou Linda, Anique en ik hebben toch ook nog een ieniemieniebeetje geproeft hoor. Was wel hap slik weg, maar Arjan was de redder in onze snoeperige nood

Die bracht ff 2 zakken snoep. Dus Linda, Mirjan en ik ff lekker gesnoept.
Zakken waren bijna leeg

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:07

ja inderdaad, want toen ik er vanavond was, toen was er volgens mij niets meer.
Tonke en ireen...gefeliciteerd met het goede nieuws!!

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:13

Ktje schreef:
Serada schreef:Jeeh Karin een slang Maar wel een domme haha want hij kon dus niet meer naar buiten. Zijn jullie wel vaker slangen zomaar "kwijt" ??

Gelukkig niet....deze slang was ontsnapt omdat het terraria een kiertje open was blijven staan, en slangen hebben maar een klein kiertje nodig. Het grappige was, die slang was heel inactief omdat hij moest vervellen, maar zondag was hij vervelt en dan krijgen ze honger en toen was hij zo door de kier van zijn terraria gekropen, dus na ruim 7 maanden is hij weer terrecht.
Hij had zelfs zoveel gegeten dat hij vanmorgen zelf een muis had uitgekotst.
Ik ga nu omkleden en naar stal...de lucht is wel erg donker zeg...hopen dat het niet gaat regenen.

Hey,dat kan ook komen door kou,of doordat hij is opgetild na hij gegeten heeft,dan moet je zo'n 1 a 2 dagen wachten..

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 07:55

Owens_hartje schreef:
Tonke schreef:
Had lekkere koekies mee voor het geval we goed nieuws zouden krijgen, maar ik denk dat die alweer bijna op zijn.

Ireen, Ghitta en ik vonden ze erg lekker nl.

Maargoed ik neem morgen wel wat lekkers mee.

Liefs Tonke.

Nou Linda, Anique en ik hebben toch ook nog een ieniemieniebeetje geproeft hoor. Was wel hap slik weg, maar Arjan was de redder in onze snoeperige nood

Die bracht ff 2 zakken snoep. Dus Linda, Mirjan en ik ff lekker gesnoept.
Zakken waren bijna leeg

Maar dat kan niet, want ik heb nog niets gehad van die snoepies

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 07:58

Goedemorgen Ireen,
Nee dat kan kloppen jij was er dit keer eens niet bij

Maar omdat jij en Tonke alles al op hadden gegeten vond Arjan ons zielig en jou snoepert heeft ons toen verwent met een paar zakken drop en winegums of zo

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:13

Haha, mijn snoepert

Ja, hij had het verteld dattie daar een paar zakken snoep neer had gelegd en dat jullie er al lekker van zaten te snoepen, haha! Nou, dan zijn alle snoepies lekker een keertje voor jullie he, hahhaha! Mag ook wel eens voor deze ene keer

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:13

Goedemorgen trouwens iedereen!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:47

Vanavond ga ik voor het eerst sinds hele lange tijd weer een beetje proberen te rijden met Froukje Eigenlijk zou Tonke Froukje vandaag doen, maar die heeft gister iets teveel gedaan, dus ze zit nu met erg veel pijn. Dus nu ga ik vandaag i.p.v. morgen beginnen met rijden Heb er echt veel zin in! Ga eerst ffies longeren van te voren, want dat moet en daarna lekker lang stappen en dan ffies 5 min. op de ene hand draven en 5 min. op de andere hand draven. Met de galop wachten we nog maar ffies voor de zekerheid. Want we willen natuurlijk niets forseren. Ben benieuwd hoe Froukje het doet! Ik denk dat ik alleen maar aan het genieten ben, hihi!

En als het lukt om naar de winkel te gaan, zorg ik dat ik vanaaf gebak bij me heb, hihi! Als ik dat mee krijg op de broem broem natuurlijk!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 09:43

Waar is iedereen???

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 09:50

Hierrrrrrrrrrrrr!!!!!!

Het is hier een gekkenhuis hahahaha

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:00

Ik ben pas sinds een uurtje op kantoor... Afbeelding

Ik moest vanmorgen naar school want Ramon had vandaag een presentatie samen met drie andere klasgenoten. Het ging over gitaren en daar weet zijn broer natuurlijk alles van Selmar had al aangeboden te helpen en een stuk te komen spelen voor de klas. Dus zo gezegd, zo gedaan...! Vanmorgen heb ik alle gitaren en toebehoren naar school gebracht en moest ik thuis wachten (jaja in dienst van de mannen hihi) totdat ik gebeld werd om alles weer op te halen Ik ben in die tussentijd naar het gemeentehuis gegaan, zaken regelen voor mijn opleiding en heb op het postkantoor het "oude" zadel van Mel opgestuurd naar Drenthe (verkocht). Toen ben ik naar huis gegaan, heb mijn tas gepakt en werd ik gebeld zodat ik alle spullen weer op kon halen...Toen kon ik eindelijk naar mijn werk haha Ben wel heel benieuwd wat het cijfer hiervan is want ik heb de presentatie met oefenen al een paar keer gezien en gehoord en dat was al super!

Vanmorgen had ik Wil ook nog aan de telefoon en alles wat naar buiten mag, staat weer op het land. Het hoosde vanmorgen wel toen Wil ze buiten ging zetten dus waarschijnlijk staan Madam en Ilja er niet op...Maar dat weet ik niet zeker en anders kan er uiteraard altijd even naar Wil gebeld worden

Zijn er nog mensen die morgenmiddag les willen hebben, want dan schrijf ik dat op het bord en kan ik het doorgeven aan Connie. Ik kan helaas zelf niet lessen ivm wat privédingetje

Nou ik heb mijn schade inmiddels wel ingehaald hé Ireen

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:04

Ja, Lin, jij hebt je schade wel weer ingehaald hoor, haha!

Misschien kan ik over een tijdje Connie ook wel weer lief aan kijken voor les Maar eerst kijken hoe Froukje het op pakt. Conditie zal ze ook wel niet meer hebben. We gaan natuurlijk niet te hard van stapel lopen, hihi!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:14

He allemaal,
Ik ben van vrijdag tot maandag op de camping.
Anique zorgt voor yussie.
Ik weet niet of je nog wilt lessen Orlan? wil je even aan Anique doorgeven of je les doorgaat?

Nou ik ga even film kijken met die ettertjes

kusss Mir

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:21

Reentjuh schreef:
Vanavond ga ik voor het eerst sinds hele lange tijd weer een beetje proberen te rijden met Froukje Eigenlijk zou Tonke Froukje vandaag doen, maar die heeft gister iets teveel gedaan, dus ze zit nu met erg veel pijn. Dus nu ga ik vandaag i.p.v. morgen beginnen met rijden Heb er echt veel zin in! Ga eerst ffies longeren van te voren, want dat moet en daarna lekker lang stappen en dan ffies 5 min. op de ene hand draven en 5 min. op de andere hand draven. Met de galop wachten we nog maar ffies voor de zekerheid. Want we willen natuurlijk niets forseren. Ben benieuwd hoe Froukje het doet! Ik denk dat ik alleen maar aan het genieten ben, hihi!

Dat weet ik wel zeker en het is je zeker gegund

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:22

perdiksvesra schreef:
Hey,dat kan ook komen door kou,of doordat hij is opgetild na hij gegeten heeft,dan moet je zo'n 1 a 2 dagen wachten..

Hoe is het eigenlijk met jouw slang El?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:23

Reentjuh schreef:
En als het lukt om naar de winkel te gaan, zorg ik dat ik vanaaf gebak bij me heb, hihi! Als ik dat mee krijg op de broem broem natuurlijk!

Mmmmmmh lekker....enne zet er nog even een slotje op voordat Arjan komt

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:01

Hallo allemaal,

Helaas kan ik niet naar Froukje vandaag. Moet even een pas op de plaats maken. Heb gisteren iets teveel met het hek gesjouwd. Veel last van mijn rug/schouders en nek. Maar ik heb het er allemaal voor over gehad. We hebben er zo'n geweldig nieuws voor terug gekregen.

Ik hoop dat ik binnekort ook weer op Froukje kan stappen. Al is het alleen maar om te stappen. Gaan we lekker samen revalideren.

Irene heel erg bedankt dat je het vandaag van me over kan nemen. Geniet er maar lekker van dat heb je verdiend na al je geduld.

Geef der maar een dikke kus en knuf van me.

Vanaf morgen wordt het weer beter weer. Niet qua temperatuur maar wel qua regen. Dus wat mij betreft mag ze dan ook weer lekker 24 uur op het land. Kijk maar even wat Ghitta doet met Freed.

Peet hoe gaat het met je rug?

Nou tot horens of ziens maar weer.

Liefs Tonke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:39

mir: geef den maar een knuffel terug

enne, wel leuk weer een stalfeest, ben blij dat het ook voor bijrijdsters is was het nou bij ron dat dat niet zo was?

chio: lijkt me leuk, ligt aan de prijs of ik mee kan!

Owens_hartje schreef:
pumbaa_nr_1 schreef:
dankje ja gewoon door de bodem :| ik schrok me de tantjes de 1e 2 keer viel het wel mee maar nu was het een heel groot gat maar de paarden fluisteraar was er toevallig en die zei dat hij geen pijn en het juist wel stoer vond

Volgens mij spoort dat mens niet

hihi, dat dacht ik ook al, stoer hoor om door je bed heen te zakken

Tonke en Ireen, als jullie me nog 1x bedanken ga ik gillen hoor heb het graag gedaan en het was idd gezellig!

mijn nieuwe parkiet (Druifje heet ze ze is blauw, een soort van blauw druifje dus ) is super! ze vind spruitje erg leuk, maar druif wordt nog wel een beetje genegeerd door srpuit, sneu he

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:44

Serada schreef:
perdiksvesra schreef:Hey,dat kan ook komen door kou,of doordat hij is opgetild na hij gegeten heeft,dan moet je zo'n 1 a 2 dagen wachten..

Hoe is het eigenlijk met jouw slang El?

Ja,goed...Ik ga deze enkelt ook wegdoen...Ik krijg het terrarium niet naar boven,en hier staat ie super in de weg...Ik ga nog wel ff kijken,want het is altijd wel leuk voor indringers en hij is trouwens nog steeds klein

en me wietplanten zijn opgegeten door de katten...hihihi...ach,als ze er maar van mogen genieten ...stoned zullen ze er niet van zijn,want de thc was nog nergens te zien Ik heb ze hier nog wel...ik kijk wel wat het wordt,de geur is erg lekker,maar ik heb het nu al een tijd niet gerookt,dus des te beter...Even wat stemmen,zal ik wel of geen hasjjoint roken voor me bromfiets examen???Zonder zak ik 100% ...Maar hasj verlegt je denkwerk,dus is de kans groter dat ik slaag...Tsja...best moeilijk hoor zo'n toets...Ik word helemaal gek!!!!!!!!!! waar is me coke

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:45

ik bedoelde waar is mijn cocain:D

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:04

grapje:d

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 15:23

ho hoi
hier ff vanaf me werk
wat vandaag zwaar was.
ik kom vanavond naar stal jihihi als het lukt anders moet ruud me maar ff brengen.
ik ben nu ook met de bus gegaan naar me werk wist niet hoe ik er anders moest komen.
nou tot vanavond doei doei

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:26

hey peet,zoals ik lees gaat het gelukkig al wat beter toch???

Noumensen,ik ben inmiddels doodzenuwachtig voormorgen...Ik denk echt dat ik zak,want ik heb tot nu toe elke examen fout,terwijl het de makkelijkste vragen zijn...over 22 uur moet k daar zijn,en vanacht wodt het weinig slapen denk ik...Ik ga denk ik maar de hele nacht goed leren...Dan wordt het toch nog wat morgen hoop ik...ik was vanacht om 4 uur in slapa gevallen met meboeken,en werd pas om 2 uur wakker...hihi...me zus kwam om 1 uur binnen om me te roepen,en toen had ik ff zin om het raam open te zetten en haar der uit te gooien

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:35

Serada schreef:
Reentjuh schreef:

Mmmmmmh lekker....enne zet er nog even een slotje op voordat Arjan komt

Ooooooow jeeeeeee, ik ben wat vergeten te halen