Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tonke schreef:Had lekkere koekies mee voor het geval we goed nieuws zouden krijgen, maar ik denk dat die alweer bijna op zijn.
Ireen, Ghitta en ik vonden ze erg lekker nl.
Maargoed ik neem morgen wel wat lekkers mee.
Liefs Tonke.
Ktje schreef:Serada schreef:Jeeh Karin een slang Maar wel een domme haha want hij kon dus niet meer naar buiten. Zijn jullie wel vaker slangen zomaar "kwijt" ??
Gelukkig niet....deze slang was ontsnapt omdat het terraria een kiertje open was blijven staan, en slangen hebben maar een klein kiertje nodig. Het grappige was, die slang was heel inactief omdat hij moest vervellen, maar zondag was hij vervelt en dan krijgen ze honger en toen was hij zo door de kier van zijn terraria gekropen, dus na ruim 7 maanden is hij weer terrecht.
Hij had zelfs zoveel gegeten dat hij vanmorgen zelf een muis had uitgekotst.
Ik ga nu omkleden en naar stal...de lucht is wel erg donker zeg...hopen dat het niet gaat regenen.
Owens_hartje schreef:Tonke schreef:Had lekkere koekies mee voor het geval we goed nieuws zouden krijgen, maar ik denk dat die alweer bijna op zijn.
Ireen, Ghitta en ik vonden ze erg lekker nl.
Maargoed ik neem morgen wel wat lekkers mee.
Liefs Tonke.
Nou Linda, Anique en ik hebben toch ook nog een ieniemieniebeetje geproeft hoor. Was wel hap slik weg, maar Arjan was de redder in onze snoeperige nood![]()
![]()
![]()
Die bracht ff 2 zakken snoep. Dus Linda, Mirjan en ik ff lekker gesnoept.
Zakken waren bijna leeg![]()
![]()
Eigenlijk zou Tonke Froukje vandaag doen, maar die heeft gister iets teveel gedaan, dus ze zit nu met erg veel pijn. Dus nu ga ik vandaag i.p.v. morgen beginnen met rijden
Heb er echt veel zin in! Ga eerst ffies longeren van te voren, want dat moet en daarna lekker lang stappen en dan ffies 5 min. op de ene hand draven en 5 min. op de andere hand draven. Met de galop wachten we nog maar ffies voor de zekerheid. Want we willen natuurlijk niets forseren. Ben benieuwd hoe Froukje het doet! Ik denk dat ik alleen maar aan het genieten ben, hihi!

Selmar had al aangeboden te helpen en een stuk te komen spelen voor de klas. Dus zo gezegd, zo gedaan...! Vanmorgen heb ik alle gitaren en toebehoren naar school gebracht en moest ik thuis wachten (jaja in dienst van de mannen hihi) totdat ik gebeld werd om alles weer op te halen
Ik ben in die tussentijd naar het gemeentehuis gegaan, zaken regelen voor mijn opleiding en heb op het postkantoor het "oude" zadel van Mel opgestuurd naar Drenthe (verkocht). Toen ben ik naar huis gegaan, heb mijn tas gepakt en werd ik gebeld zodat ik alle spullen weer op kon halen...Toen kon ik eindelijk naar mijn werk haha
Ben wel heel benieuwd wat het cijfer hiervan is want ik heb de presentatie met oefenen al een paar keer gezien en gehoord en dat was al super!
Maar eerst kijken hoe Froukje het op pakt. Conditie zal ze ook wel niet meer hebben. We gaan natuurlijk niet te hard van stapel lopen, hihi! 
Reentjuh schreef:Vanavond ga ik voor het eerst sinds hele lange tijd weer een beetje proberen te rijden met Froukje![]()
![]()
Eigenlijk zou Tonke Froukje vandaag doen, maar die heeft gister iets teveel gedaan, dus ze zit nu met erg veel pijn. Dus nu ga ik vandaag i.p.v. morgen beginnen met rijden
Heb er echt veel zin in! Ga eerst ffies longeren van te voren, want dat moet en daarna lekker lang stappen en dan ffies 5 min. op de ene hand draven en 5 min. op de andere hand draven. Met de galop wachten we nog maar ffies voor de zekerheid. Want we willen natuurlijk niets forseren. Ben benieuwd hoe Froukje het doet! Ik denk dat ik alleen maar aan het genieten ben, hihi!
![]()
![]()
![]()
perdiksvesra schreef:Hey,dat kan ook komen door kou,of doordat hij is opgetild na hij gegeten heeft,dan moet je zo'n 1 a 2 dagen wachten..![]()
![]()
Reentjuh schreef:En als het lukt om naar de winkel te gaan, zorg ik dat ik vanaaf gebak bij me heb, hihi! Als ik dat mee krijg op de broem broem natuurlijk!

was het nou bij ron dat dat niet zo was?Owens_hartje schreef:pumbaa_nr_1 schreef:dankjeja gewoon door de bodem :| ik schrok me de tantjes de 1e 2 keer viel het wel mee maar nu was het een heel groot gat maar de paarden fluisteraar was er toevallig en die zei dat hij geen pijn en het juist wel stoer vond
![]()
Volgens mij spoort dat mens niet
heb het graag gedaan en het was idd gezellig!
ze is blauw, een soort van blauw druifje dus
) is super! ze vind spruitje erg leuk, maar druif wordt nog wel een beetje genegeerd door srpuit, sneu he
Serada schreef:perdiksvesra schreef:Hey,dat kan ook komen door kou,of doordat hij is opgetild na hij gegeten heeft,dan moet je zo'n 1 a 2 dagen wachten..
Hoe is het eigenlijk met jouw slang El?
en hij is trouwens nog steeds klein
...stoned zullen ze er niet van zijn,want de thc was nog nergens te zien
Ik heb ze hier nog wel...ik kijk wel wat het wordt,de geur is erg lekker,maar ik heb het nu al een tijd niet gerookt,dus des te beter...Even wat stemmen,zal ik wel of geen hasjjoint roken voor me bromfiets examen???Zonder zak ik 100%
...Maar hasj verlegt je denkwerk,dus is de kans groter dat ik slaag...Tsja...best moeilijk hoor zo'n toets...Ik word helemaal gek!!!!!!!!!! waar is me coke
Serada schreef:Reentjuh schreef:En als het lukt om naar de winkel te gaan, zorg ik dat ik vanaaf gebak bij me heb, hihi! Als ik dat mee krijg op de broem broem natuurlijk!
Mmmmmmh lekker....enne zet er nog even een slotje op voordat Arjan komt