2 kids okeej.... maar ik ga niet een ponyles vol fokken
Maar dat zou ik wel willen straks.. Hier part-time werken en de rest iets in de paardensport.. Wat lesjes geven aan ponykindertjes, Het liefst fanatieke wedstrijd kindertjes en zelf wat paarden rijden voor mensen. Maar ja daarvoor woon ik op de verkeerde plaats, helaas
hehe ik ben ook weer terug van het oppassen... was de 1e keer bij die mensen en die hebben 1 zoontje (Dominic) van 2,5 jaar en die is royaal te klein voor zn leeftijd... kheb nu ook het idee dat ik ee walm van poepluierlucht om me heen heb want we waren net 5 min. alleen en zn broek zat al vol toen zn mam thuis kwam poepte hij nog even zn broek vol en wilde mij meeslepen om die te gaan verschonen!! Mooi niet dus! haha
En Maartje (en Bas) heel erg veel plezier morgen!!!!!!!!!!!!!!!
Clien, je moet even TKC proberen voor dat schuren... werkt goed!!
(en laten we dat nou verkopen bij Equidrome )
En dat is? Ik heb nu namelijk ook spul om in zn manen te smeren (sweet itch), dat zou ook goed werken, maar dat doet het dus niet bij Beauty... Hij heeft nu ook onder zn voorlok steeds een open wondje, zn manen zijn er half af en zn staart staat alle kanten op
Functie:TKC 97 is een lotion die vermijdt dat paarden en pony's zich schuren (vooral in de zomer) De lotion houd ook vliegende insecten uit hun omgeving.Zeer doeltreffend bij zomerschuren van staart en manen.
Tkc 97 gedurende 30 sec. goed schudden voor gebruik.
Breng Tkc 97 met behulp van de spuitdop op de manen aan, zowel links als rechts, ter hoogte van de haarwortels op de huid daarna goed inmasseren met de hand.
Voor de staart; start dezelfde handeling 10 centimeter boven de inplanting van de staart en breng tkc 97 onder de staartharen aan vervolgens goed inmasseren met de hand.
Tijdens de behandeling Tkc 97 regelmatig opnieuw schudden. Werkwijze:
De eerste maal herhalen tot paard/pony stopt met schuren, in de praktijk komt dit neer op 2 a 3 kee r, daarna als nodig p.m. 1x in de week (zeker niet dagelijks, neem zonodig even contact met ons op).
Opmerkingen:
Uitsluitend uitwendig gebruik bij paarden en pony's.
Eventueel handschoenen en veiligheids bril dragen.
Buiten bereik van kinderen houden.
Bewaren bij kamertemperatuur.
Tkc 97 is niet schadelijk of giftig. Leveringsvorm:
1 literfles met spuitdopje en afsluitdop. of 1/2 Literfles met spuitdopje en afsluitdop.
Voordeel:
Na behandeling met Tkc 97 mag paard of pony op normale wijze onderhouden worden. Tkc 97 bevat de eigenschap geruime tijd actief te blijven op de huid, zelfs bij transpiratie of lichte regenval.
damn ik heb alles ineens in lettertype stekenblind zo groot!!! bij ons op stal zou een veulentje komen, maar die baas ervan heeft niet goed op de pony gelet en heeft dus niet gezien dat de merrie al dikke uier had en nu lag en vanmorgen een dood shetlandveulentje in de wei was gestikt waarschijnlijk in het vlies, daar zat hij nog in) echt zielig, die man dacht dat het veulen pas eind juli zou komen