Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ziron schreef:hoi sorry meiden dat ik jullie topic zo kom binnen vallen maar ik had een vraagje is de manege al weer open
en geven ze bij jullie ook prive lessen beginners aan volwassenen, want mijn man wil leren rijden en het lijkt mij beter voor onze relatie als hij op een manege gaat en van sopper weet ik dat jullie een leuke manege hebben, zij verzorgt mijn paarden dus vandaar dat ik even kom binnen vallen hoop dat jullie het niet erg vinden, ik sta trouwens met mijn paarden bijna om de hoek bij jullie maar ben ook aan het twijfelen of ik volgend jaar op de manege kom staan
hoop op een andtwoordt groetjes
. Je vragen zijn al beantwoord, maar kom zo nu en dan nog eens langs!!!! Hoe meer ziel hoe meer vreugd zal ik maar zeggen.
. dozo schreef:Plakken die bling-dingen ook op je gezicht?!?!
Kunnen we die ook gebruiken!
.
dozo schreef:Kunnen we een "Pimp my face" avond houden, met liters remover en een camera bij de hand

l0rdJ schreef:dan doen we dat wel op de manege,
zodat iedereen jullie kan zien neem ik aan?
ik neem wel camera mee en leg alles wel vast haha.
Hebben jullie trouwens al eens taatr gegeten??
.
LIQUITA schreef:l0rdJ schreef:dan doen we dat wel op de manege,
Nee, dat kan niet....Sanne moet op jou ook oefenen.

LIQUITA schreef:l0rdJ schreef:dan doen we dat wel op de manege,
Nee, dat kan niet....Sanne moet op jou ook oefenen.
Sanniiy16 schreef:Ik heb trouwens eergister en gister weer voor de eerste keer in de les gereden met bruun
ik vond het zelf heel goed gaan
maar de meeste van jullie denken vast van goh wat gaat dat dier tog hard
Maar hij ging nu stukke langzamer dan normaal..
Gister ook nog even half uur geruild met jen ( van tara ) Die durft niet in galop op tara dus gingik
ik vond het zelf ook harstikke goed gaan
Dus waren weer 2 geslaagde avonden
en vanavond trouwens weer
dozo schreef:Hihi, mooie foto!! Gaan we die met het roze borsteltje ook nog zien?

was white noise die ik kwijt was