manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:48

Ah arme Voice! Gelukkig dat ze nu wel lekker op wei staan; dan vindt ze het vast minder erg dat ze ff niet bereden wordt. Ook jammer voor jou Cis, je had net zo'n zin om weer eens te rijden!
Ik vind oranje Hawaii slingers ook helemaal ok hoor, tof dat jij het even regelt Annemijn!
Brrr straks naar de orthopeed om de hechtingen te laten verwijderen en aan te horen hoe het nu verder gaat, hopen dat hij net zo positief is als ik: vind het de laatste dagen weer een stukje beter gaan!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:12

Nou Bianz, ben benieuwd hoe het is gegaan bij de dokter. Misschien kan je over een tijdje alweer lekker paardrijden En Annemijn, zag je smsje een beetje laat...had ondertussen al van Marieke vernomen dat het Hawai-slingers geworden waren, idd beter dan de boa's, want die kriebelen echt heel erg!! Maar nu zien we er helemaal top uit. Dus iets zwarts met de slinger dan toch?! Daar moeten ook foto's van gemaakt worden
Nou Nel, nog ff doorbijten en straks kan je lekker je huisje in, getrouwd en wel. Eindelijk genieten na al dat harde werken!!

Vanmiddag sinds tijden weer eens op buitenrit geweest op Nous. Ze was op zich best braaf, maar wel supervoorwaarts en een beetje onrustig. Een rustige stap zat er niet in! Heb het toch aangedurft een galopje te doen en dat ging gewoon goed, dus das het goede werk! En maar hinnikken (raar woord om te typen ) onderweg, helaas voor haar waren er geen vrienden in de buurt en moest ze t met mij doen, haha! Maar als we straks wat vaker naar buiten gaan is ze er ook meer aan gewend hoop ik en hinnikt ze niet meer zo.

Ook ben ik eindelijk weer eens een vrijdagavond vrij, dus ga ik vanavond lekker "wie is de mol" kijken. Hoeven Marieke en Annemijn zich morgen niet in te houden en kan ik gewoon meepraten Doeidoei!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 20:12

Ja gezellie openlijk praten over de mol (eindelijk! ) Wel lekkr een vrijdagje vrij Thirz!
Haha egt die slingers Hoezo knallie oranje Maar egt super gaaf (kwamen in die winkel; "uhm zes slingers graag" Was nog ff moeilijk, maar we hebben er 6! Zelfs de etalage poppen staan nu Koninginnedag-oranje loos in de winkel Vonden ze in de winkel niet egt grappig "Ja maar tis morgen Koninginnedag!" Achja, dat heb je soms.. Kunnen ze daar mooi de terug gebrachte Boa's om hangen, etalage poppen hebben vast geen last kriebels
Hihi tuurlijk moeten er foto's gemaakt worden (zwart samen met dít oranje, egt dan kan je NIET over ons heen kijken!)
Is Nous een beetje gewend aan de bak, vind ze t buiten weer spannend! Tja zo heb je altijd wat hè. Houdt t rijden wel afwisselend
& jij de Doc een beetje overleeft Bianz? Heeft ie je een beetje verteld wat je wou horen?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:41

@ Annemijn en Cis:

Huh? hebben jullie een uitnodiging gekregen voor het examenfeest? Ik niet namelijk!! Wel erg balen want ik had ook wel graag gewild! maargoed...

Vandaag had ik ook problemen met Nous in de wei ja... Moest even haar deken om doen, denk maar niet dat ik ze makkelijk te pakken kreeg! Behalve toen ze zag dat ik een appel bij me had. Stom beest Hopelijk leert ze dat snel af! haha
@ Thirz: Morgen ga ik samen met Nans op Nes op buitenrit met Nous (whaha wat een zin) dus hopelijk voelt ze zich dan niet meer zo zielig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:29

Nou, zelfs voor mijn appeltje wilde ze niet komen! Erg irritant gedrag, je had me vanmiddag in de wei moeten zien staan Al die anderen wilden maar al te graag komen.....worden er zeker niet iedere dag uitgehaald he! Maar goed dat je morgen met iemand anders erbij op buitenrit gaat, anders voelt ze zich weer zo verlaten!!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 23:17

Jammer dat Voice niet lekker loopt, hopelijk gaat het beter als ze beslagen is...nouja dan heb ik lekker veel tijd om jullie lastig te vallen morgen. Ik kom wel frietjes eten dan ofzo tussen de middag en ik ga morgenochtend nog onder de zonnebank, dus dan kom ik daarna wel (rond een uur of 11 zien jullie mij dan wel verschijnen denk ik).
Hawai slingers is wel cool! Ik zal even mijn kast uitspitten of ik nog een zwart shirtje heb....volgens mij heb ik nog iets met een gouden print erop ofzo.
Bianz: hoe was het bij de dokter? Een beetje goed nieuws hoop ik?
Kim: ik had geen uitnodiging gekregen, maar ik wist het van oud-klasgenoten die ook gingen en leerlingen die nu in V6 zitten.
Het was echt heel erg gezellig, ik zag er superleuk uit al zeg ik het zelf, zal morgen wel wat foto's plaatsen
Thirz & Kim: fijn dat Nous niet debiel doet buiten (behalve wat hinniken, maar daar wen je vanzelf aan )
tot morgen!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 09:47

ohw echt balen dat ik het niet wist! En dat terwijl mijn schoonzusje (bij wie ik in huis woon ) ook gewoon ging! Niks van gemerkt!
Nouja, jammer dan...

Hopelijk blijft het inderdaad bij Hinniken want dat is niet zo erg, behalve voor je oren dan. Vandaag zullen we het merken of ze er vandoor schiet! Dan laat ik het wel weten thirz

En ik wacht natuurlijk met smart op de foto's

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:15

Jeej, ik heb mn ava weer gevonden
Hebben jullie nog lekker gereden dames? Hopelijk is iedereen heel gebleven...Ik ga nu nog even de foto's van mijn feest op internet zetten denk ik.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 16:34

Haha, jahoor.. Ik heb de wilde rit op Balou net overleeft En de rest is ook wel redelijk heel gebleven gloof ik (op wat blaren hier en daar na dan )
ben wel benieuwd naar je foto's hoor! Wie waren der eigenlijk allemaal van ons jaar?
Eigenlijk zou ik nu weer moeten gaan, want Thirz heeft een hele constructie bedacht voor in mn haar *nonchalant opgestoken* en als ik wil dat t er een beetje nonchalant en zo inelkaar geflanst uit ziet, kan ik daar wel wat tijd in steken (uurtje of drie hadden we bedacht hè Thirz )
Maar gelukkig hebben we de slingers (mooi (knal)oranje is niet lelijk) en dan valt mn haar tog nie zo op dus.. We bokken nog gezellie ff verder (en wachten rustig op de foto's van Cis )
Citaat:
Hoeven Marieke en Annemijn zich morgen niet in te houden en kan ik gewoon meepraten Doeidoei!!

Hè, we hebben t nie eens over de Mol gehad vandaag.. Nou dat moet vanaaf dan nog ff snel
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 29-04-06 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:34

Hey daar was ik ook weer eens...........
hebben heerlijk gereden vanmiddag, ik op Nanda en Thirz op die snertknol van een Indi, joepie, hoefde ik gelukkig niet.........waren wel lekker voorwaarts met t galopje........
Hey Bianz, Chris heeft 3 gaten in z'n knie, gek he, wij rekenden op 2 toen ik het verband eraf haalde, zijn het er gewoon 3..........ben benieuwd wat ze dan gedaan hebben waar ze dat 3e gat voor nodig hadden?!
ik zie jullie allemaal vanavond...toedeloe.......
oh ja, Nel, gaat Wilco mee naar de Efteling of niet, want dan kunnen wij vast kaartjes bestellen, met die spaarpunten......

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 16:42

*egt.. ik zou nooit arts kunnen worden. Marieke heeft t nou over die drie gaten & nou heb ik gwoon een auwie knie
Maar jullie zijn wel snel thuis! Doen jullie goed (hebben jullie iig nog genoeg tijd voor je haar en je kleding en je make-up )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:46

Nou Cis, waar blijven die leuke foto's?! Wel leuk dat je er even was vandaag, toch weer kunnen genieten van "hoe eet je een kroket met Ciska" Nee hoor, je mag vaker langskomen!

Tja, die snertknol van een Indy was weer bezig vandaag, echt een ramp om die uit de wei te krijgen, is Nous nog niets bij! Onder het rijden geen problemen, lekker scheuren met de grote vriendin Nanda vond ze erg leuk !! Is Nous nog een beetje braaf geweest vandaag? Ze vond het vast wel weer leuk om Nes te zien he, is lang geleden!

We moeten snel maar een datum plannen voor de Efteling, zo te horen wil iedereen mee. En we hebben nu ok genoeg mensen met een rijbewijs, dus dat moet ook geen probleem worden

Nou, ik ga zo ook maar eens douchen en aan mn haar-project beginnen. Heb jij je scheerapparaat er al bij gepakt Marieke? Hihi

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:48

jaja.......jullie krijgen een metamorfose te zien vanavond........( bijna niemand die m snapt hihihihi)

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 16:52

Drom, bijna iedereen kan rijden, dus er zal vast wel hier en daar een auto vrij zijn op die dag. Wat voor dag willen we eigenlijk? (Zaterdag )
ben benieuwd hoe ons haar project gaat worden hoor! (vooral erg benieuwd naar t project van Marieke Als ik nou heel erg boos owrdt op mn haar strax, kom ik nog ff bij jou langs mariek! Mag wel tog?)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 29-04-06 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:53

ja denk dat zaterdag het makkelijkst is voor iedereen......jammer dan maar geen manege, konden vandaag ook zonder al die meiden, dus moeten ze ook zonder ons kunnen, zo belangrijk zijn wij toch niet.....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 16:57

Ja, maar tog vind ik dat best banketstaaf denk ik... Al die kleintjes zijn nog geen 14 ofzo, dus die mogen tog nie lopen.
Nee, belangrijk zijn we niet, maar op sommige momenten wel handig! We pakken gwoon een zaterdag dat er tog al geen pdoes was (of we nodigen heel pdoes uit, kunnen de lessen ook nie doorgaan
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 29-04-06 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:57

Wij kunnen best een dagje gemist worden hoor, Hannah regelt toch alles liever zelf he?! Dus denk dat zaterdag ook inderdaad het handigst is.

Nou, nu ga ik echt douchen hoor, anders haal ik de deadline niet!
En niet je slingers vergeten he Annemijn!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 16:59

Slingers? welke slingers?
Ik ga zo eerst maar ff een hapje eten denk ik & dan kan ik de hele avond, aan mn haar frunniken (Gelukkig hangt mn outfit al de hele week klaar, scheelt weer tijd )

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:01

Pffff wat een verhalen allemaal weer! Ik ben ff niet op bokt geweest en mis alles! Wat een plannen voor vanavond, gelukkig heeft Mariekje me al bijgepraat want anders kon ik er geen wijs uit Efteling op zaterdag is prima plan; ben bijna klaar met de voetbal, dus dan kan ik ook!! Verder tot vanavond!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:23

Dames, ik snap er werkelijk geen drol van Maar het zal allemaal wel, ik ga het vanavond beleven.
Nou, dan komen hier een paar foto's

Dit wasons bonte gezelschap
Afbeelding

De meiden
Afbeelding

Afbeelding

En hier nog een paar enige foto's van mij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hmz, volgens mij gaat dit veel ruimte innemen...nouja dan is de pagina snel vol

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:07

Whaaaa SUPERGAAF CIS!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 13:29

Hihi Toppie Cis! Ook egt dat rokje van Froukje (was dat toevallig ook haar koninginnedag outfit? ) En Frank zn bril Egt super komische foto's! Was iedereen dit jaar een beetje verkleed? *denkt o.a. aan wat leraren Hihi, zie Berkx egt al in een 60/70 outfit daar staan of gabrielse (whaha, of SEPERS!)
Citaat:
Dames, ik snap er werkelijk geen drol van Maar het zal allemaal wel, ik ga het vanavond beleven.

En snappie t nu?
Zeg Bianz hoe is t nou met je knie? Heeft die t avondje stappen ook een beetje overleeft? (en je kruk is die een beetje bekomen van t avondje stappen? )
T was wel weer egt gezellie Best wel lang gelee dat we met zo'n grote groep geweest waren. Hihi, heerlijk oranje gezwieperd
Wat een flut weer zeg.. Hopen dat t morgen een stuk beter is, dit schiet nie egt op!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:05

Ja zoals ik al zei Cis; echt een geweldige outfit. Super dat je die in je verkleedklerenkist nog vind hahaha!
Nou Anne, mijn kruk moest echt bijkomen hoor, vooral Willem z'n avances vond 'het' errug spannend whahaha! Nog bijzondere dingen gebeurd in het uurtje nadat Cis en ik weg waren? Ik was blij dat ik in mijn bed lag later, want had echt last van mijn knie en vandaag is het ook nog niet veel soeps. Dus ja, ik begrijp de orthopeed ook weer een beetje beter
Gezellig dat je er ook ff was Nel! Weer even heerlijk ontspant in de stad! Enneh... de volgende keer hoor je er ook weer helemaal bij hoor Heb je gisteren ook al weer ff bijgepraat

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 15:28

Citaat:
Nou Anne, mijn kruk moest echt bijkomen hoor, vooral Willem z'n avances vond 'het' errug spannend whahaha

Het arme ding wist natuurlijk niet waar ie het had, de zielepoot. Hihi, tja dat maak je natuurlijk niet zo vaak mee als je bij een ouwetje logeert als kruk zijnde (of nouja, je weet natuurlijk nooit wat die ouwetjes allemaal uitspoken Hihi, heb nou een heel verkeerd beeld voor me )
Verder niet zo veel boeiends gebeurd nog in t uurtje dat jullie weg waren. Hihi, Alleen klaastuinman kwam nog ff langs (gelukkig keek hij wel over de knal oranje slingers heen, hè Marieke )

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:39

Nee dat bedoel ik! Stel je voor het ene moment sta je als kruk in de gangkast te verstoffen bij een oud mensje (wat dan wel erg lang moet zijn met extra lange krukken ) en het volgende wordt je in de kroeg aangerand, nog bijna tot 2 keer toe ook. Dat is niet mis natuurlijk Wel errug jammer dat ik nu net weer Klaas de Tuinman en broertje van... gemist heb: ben zeer benieuwd! Hebben jullie daar ook foto's van??