Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En Annemijn, zag je smsje een beetje laat...had ondertussen al van Marieke vernomen dat het Hawai-slingers geworden waren, idd beter dan de boa's, want die kriebelen echt heel erg!! Maar nu zien we er helemaal top uit. Dus iets zwarts met de slinger dan toch?! Daar moeten ook foto's van gemaakt worden
) onderweg, helaas voor haar waren er geen vrienden in de buurt en moest ze t met mij doen, haha! Maar als we straks wat vaker naar buiten gaan is ze er ook meer aan gewend hoop ik en hinnikt ze niet meer zo.
Doeidoei!!
) Wel lekkr een vrijdagje vrij Thirz!
Hoezo knallie oranje
Maar egt super gaaf (kwamen in die winkel; "uhm zes slingers graag" Was nog ff moeilijk, maar we hebben er 6! Zelfs de etalage poppen staan nu Koninginnedag-oranje loos in de winkel
Vonden ze in de winkel niet egt grappig "Ja maar tis morgen Koninginnedag!" Achja, dat heb je soms.. Kunnen ze daar mooi de terug gebrachte Boa's om hangen, etalage poppen hebben vast geen last kriebels 

Hopelijk leert ze dat snel af! haha
Al die anderen wilden maar al te graag komen.....worden er zeker niet iedere dag uitgehaald he! Maar goed dat je morgen met iemand anders erbij op buitenrit gaat, anders voelt ze zich weer zo verlaten!! 
)
) ook gewoon ging! Niks van gemerkt!

En de rest is ook wel redelijk heel gebleven gloof ik (op wat blaren hier en daar na dan
)
(uurtje of drie hadden we bedacht hè Thirz
)
)Citaat:Hoeven Marieke en Annemijn zich morgen niet in te houden en kan ik gewoon meepraten Doeidoei!!
)
Nee hoor, je mag vaker langskomen!
!! Is Nous nog een beetje braaf geweest vandaag? Ze vond het vast wel weer leuk om Nes te zien he, is lang geleden!
)
Als ik nou heel erg boos owrdt op mn haar strax, kom ik nog ff bij jou langs mariek!
Mag wel tog?)
(of we nodigen heel pdoes uit, kunnen de lessen ook nie doorgaan
Dus denk dat zaterdag ook inderdaad het handigst is. 
)
Efteling op zaterdag is prima plan; ben bijna klaar met de voetbal, dus dan kan ik ook!! Verder tot vanavond!
Maar het zal allemaal wel, ik ga het vanavond beleven.
Toppie Cis! Ook egt dat rokje van Froukje (was dat toevallig ook haar koninginnedag outfit?
) En Frank zn bril
Egt super komische foto's! Was iedereen dit jaar een beetje verkleed? *denkt o.a. aan wat leraren
Hihi, zie Berkx egt al in een 60/70 outfit daar staan
of gabrielse
(whaha, of SEPERS!)Citaat:Dames, ik snap er werkelijk geen drol van Maar het zal allemaal wel, ik ga het vanavond beleven.
)
Best wel lang gelee dat we met zo'n grote groep geweest waren. Hihi, heerlijk oranje gezwieperd
Heb je gisteren ook al weer ff bijgepraat
Citaat:Nou Anne, mijn kruk moest echt bijkomen hoor, vooral Willem z'n avances vond 'het' errug spannend whahaha
Hihi, heb nou een heel verkeerd beeld voor me
)
)
) en het volgende wordt je in de kroeg aangerand, nog bijna tot 2 keer toe ook. Dat is niet mis natuurlijk
Wel errug jammer dat ik nu net weer Klaas de Tuinman en broertje van... gemist heb: ben zeer benieuwd! Hebben jullie daar ook foto's van??