Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:29

Mijn baas is nog op zoek naar nieuwe collega's Haha! maar helaas voor jullie zoekt hij mensen met ervaring
Mijn baas vindt het geen probleem als we af en toe internetten, zolang het werk er maar niet onder lijdt.. tot nu toe is dat bij mij niet het geval Knipoog

Vandaag gelest met Ko, het ging echt megamega lekker Tong uitsteken
Dinsdag heeft Shirley Vernania voor het eerst losgegooid sinds Pasen? dus voor mijn eigen veiligheid ben ik toen even de bak uitgegaan (was nog bezig met instappen) Bloos
Ik ben op het erf gaan rijden (stap en draf) en gewerkt aan de ontspanning maar wel voorwaarts blijven.. en het lukte me, zelfs toen ik na ca 10 minuten weer de bak inkon, liep ko nog steeds lekker.
Dus heb ik vandaag eerst een paar rondjes gestapt in de bak en ben daarna weer even op de laan gaan rijden en wat denk je?? het lukte me weer en het voelde zelfs beter aan dan dinsdag, zelfs in de bak lichter in mijn hand en beter voorwaarts.. Ik ga dus voorlopig inrijden op de laan Knipoog
Mike vond dat Ko super liep vandaag en dat het weer één van de betere lessen was. Zelfs in galop kreeg ik Ko een stukkie naar beneden zonder te veel tempo te verliezen of terug naar draf te vallen..
Rechtsomkeerd en linksomkeerd in galop lukte me ook... moe en voldaan na de les, Ko kon echt geen pas meer verzetten en ik ook trouwens ook niet meer...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 21:05

Lekker is dat toch, als je les goedgaat Haha! . Ik wil ook weer lessen Boos! . Maar ja, eerst paard kopen. Ik ga dinsdag naar die zwarte merrie kijken als die er nog is en naar deze:
Afbeelding
Een driejarige merrie, 1.62 hoog, springgefokt (Casco). Ze hebben er tot nu toe 1* opgezeten, dus ze kan eigenlijk nog niets.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:02

Hoi,

Gaaf paardje zeg die casco jeetje.
Nou ik ga maar weer heb zo een examen.

doei doei
en ehm idd even wat afspreken voor het theorie gebeuren anders gebeurt er niets.

doei doei

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:31

Heb vanmiddag al mijn 1e afspraak met de manuele arts Nagelbijten / Gniffelen
Ik kon of vanmiddag of pas begin mei!!! Nou ja dan maar vanmiddag en wat eerder weg van mijn werk Knipoog
Bah, ik zie er nu wel een beetje tegenop Ach gut

Wie kan mij trouwens uitleggen waar de Voorstraat in Delft is?? Is ergens in de binnenstad, maar weet niet precies waar Bloos (daar zit die arts waar ik naartoe moet)

heb gisteren trouwens een trailerlijn gekocht voor Ko, hij stond wel ff raar te kijken hoor dat hij geen knoop meer in zijn touwtje had Clown

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:47

Zo anous, dat is snel dan! Maar beter joh, dan wordt er gelijk wat aan gedaan!! Snap wel dat je zenuwachtig bent ervoor!!! Volgens mij is de voorstraat vlak bij de Oostpoort in de buurt! Kijk anders even op routeplanner!
Succes vanmiddag!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:59

Ja succes Anous!! Ik ben benieuwd wat die arts ervan zegt!

Nog leuke roddels verder?

Ik heb weinig te melden moet ik zeggen. Gister ondanks dat ik zo moe was toch nog heerlijk gereden. Ik hoop dat het vandaag weer zo lekker gaat....

Zijn er trouwens nog vrijwilligers voor zaterdag?? Haha! Mijn vader gaat vissen, dus ik mag stallen mesten!! Vork

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:17

moossie schreef:
Zijn er trouwens nog vrijwilligers voor zaterdag?? Haha! Mijn vader gaat vissen, dus ik mag stallen mesten!! Vork

Neej sorry, ik had je graag geholpen, maar ja mijn pols he?? Haha!

Heb helaas geen roddels, wat dat betreft is het wel een beetje saai allemaal Clown

Ik heb al gekeken op een routeplanner, ik geloof dat het in de buurt is van de Hipolytusbuurt/Choorstraat, die weet ik wel te vinden Bloos
(het is een zijstraat van de schoolstraat, maar ja die weet ik ook niet te vinden Bloos ) ben zoooo goed bekend in Delft, hahaha

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 11:24

He Anous wat jammer!!!! Clown

Ik heb geen idee waar die straat ligt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:59

Jetta schreef:
Ik snap niet dat jullie tijd hebben op je werk om te BOKKEN.....Als ik werk, dan doe ik dat van 8.30 tot 17.00 uur achter elkaar door! Soms begin ik iets eerder, meestal ben ik iets later klaar...
Maar ik zit dan ook niet op kantoor en er zijn maar twee computers met internet aansluiting in huis, die vrijwel altijd bezet zijn door medewerkers die er verslagen e.d. op maken....Wat is dat voor instelling...BOKKEN op het werk? Daar wordt je toch niet voor betaald?

je lijkt mn moeder wel, heb er aan 1 genoeg hoor

helaas mir, ik moet zaterdagochtend werken!

Bah, weinig te doen hier (gek he, dat ik ga zitten bokken als ik een hele dag niks anders te doen heb dan controles en twee artsenvisites?? Haha!) Straks gaat hopelijk m’n patiënt nog voor OK, dan heb ik weer even wat te doen, en is hij er maar vanaf! Helaas zit t er voorlopig nog niet in, stomme complicaties

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:25

[quote]je lijkt mn moeder wel, heb er aan 1 genoeg hoor[quote/]

Joh, Anique....ben ik ook niet ongeveer even oud als je moeder?....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:29

Jeetje Anous, de Voorstraat, dat is het verlengde van de Hypolitusbuurt , richting de gistfabriek, zeg maar....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:30

Mir, ik wilwel mijn eigen box doen, hoor, i.v.m. mijn rug ga ik me verder niet echt uitsloven, het gaat nl. net zo goed! Wil ik graag zo houden.....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:39

Jetta schreef:
Jeetje Anous, de Voorstraat, dat is het verlengde van de Hypolitusbuurt , richting de gistfabriek, zeg maar....

Kijk daar heb ik wat aan Haha!
Thanx!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 18:35

Ik heb de voorstraat in 1x gevonden Haha! Zat alleen wel aan de verkeerde kant Clown

Er zit/zat een botje vast in mijn hand/pols, waarsch gekomen door de val met Ko (ergens in december gebeurt). Arts heeft me flink gemanipuleerd, ik weet nu wat Ko heeft gevoeld met de behandelingen van Steffi Ach gut
Hij denkt dat ik door het vastzitten van het botje last heb van de pees, hij kon er bijna geen beweging inkrijgen maar uiteindelijk heb ik een grote knak gehoord en gevoeld Cool
Over 2 weken moet ik weer terug, als ik dan nog veel last heb dan gaat hij waarsch inspuiten....brrr
Hij had trouwens een collega die ook paarden manipuleerd, volgende x maar even naam vragen.. is altijd handig om te weten, ja toch? Tong uitsteken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:31

nou hopelijk gaat het nu beter dan Anoes!
ik ben vanavond even naar mr Ed geweest.. eindelijk even tijd, m'n stalschoenen vielen letterlijk uit elkaar! Haha!
heb nu nieuwe schoenen gekocht, ze waren niet goedkoop maar zitten dan ook heeel erg lekker! verder alvast een zomerjasje die voor 50% korting was (ja ook m'n zomerjas viel bijna uit elkaar... sloeber Knipoog )
en voor Evietje een wormenkuurtje, lick it en ze krijgt van m'n moeder een paardenlolly Verward

ik kwam Valerie nog tegen in mr Ed *LOL*

nouja ik ga maar weer hard aan het leren... de eerste tentamenweek zit erop, nog 2 te gaan Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:19

Ik heb dus mijn eerste ankypad binnen en geen geld meer voor andere leuke dingen voor Lee...eerst maar op vakantie over aaaahhh....een week Haha!

Succes Irene met je tentamens.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:49

Erika, gefeliciteerd met je anky-pad Haha!

Ik heb een nieuwtje:
Grote lompe Yus is mishandeld door kleine wilde hengst Tong uitsteken
Arme Yus Ach gut Haha!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:48

Ik zal jullie zo af en toe eens op de hoogte houden rond het wel en wee van Chinouc en mij. Ik voel me toch een beetje een Midden Delflander Knipoog

Inmiddels kunnen we al anderhalf uur buitenrijden met een kort drafje tussendoor. Dus in principe zit er vooruitgang in Knipoog
Ze ziet er helemaal lekker uit, ze heeft nu een buitenstal en dat is wel erg prettig.
Alleen krijg ik net een berichtje van Sabrina dat ze in de binnenbak niet helemaal lekker liep in draf Verdrietig
Eigelijk mogen we helemaal niet in de binnenbak rijden, want die is te klein. Maar het regende hard en ze moest een beetje beweging hebben, vandaar dat Sabrina in de binnenbak ging.
Maar ik baal wel...Ben zo bang dat het opnieuw begint Boos!
Nou ja, morgen kan ik zelf weer oordelen, is altijd fijner Knipoog

He sorry hoor, moest het even bij jullie kwijt.
Paarden zijn leuk maar o wee als ze wat mankeren.

Groetjes !!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:24

Binar schreef:
Ik heb een nieuwtje:
Grote lompe Yus is mishandeld door kleine wilde hengst Tong uitsteken
Arme Yus Ach gut Haha!

hahahaha nou zuster Anique is nu voor hem aan het zorgen Clown
Hij was wel erg zielig hoor vanmiddag! Hij wilde echt geknuffeld worden!

Heeft woeste Diddle als zijn excusses aangeboden?? Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:12

moossie schreef:
hahahaha nou zuster Anique is nu voor hem aan het zorgen Clown

Heeft woeste Diddle als zijn excusses aangeboden?? Haha!

Nou dan hoop ik dat Yus morgen nog leeft Clown Haha!

Woeste Diddle heeft geen excuses aangeboden.
Yus mag nl niet bovenop Diddle gaan zitten met 1 van zijn voorbenen.. Diddle is nog geen 3 jaar en mag dus nog niet ingereden worden Haha! Is gewoon Yus zijn straf (ben blij dat ik nog niet heb gezeten op Diddle Knipoog ) Koe

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 10:08

Joh dat inrijden van Diddle wordt een eitje. Yus heeft het zware werk al gedaan Clown

Ik kom zo naar stal om te kijken hoe het met die bolle is........Heb Linda 2 keer gesmst dat ze niet hoeft te komen vandaag, want hij heeft ook een wondje op de plek van de singel, onder zijn buik...rijden gaat dus niets worden vandaag ben ik bang. maarja ik heb nog niets van haar gehoord.....

lin1da

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:55

ik reageer niet zo snel op berichten. (hahaha)

mobiel niet aan zoals gewoonlijk Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:14

Ik ben vandaag heerlijk naar het strand geweest met Biz Haha! Mocht mee met Kim en Moskai. Lachen
Biz liep braaf de trailer op en vond het kuilgras lekkerder dan klooien met Moskai. Biz had nog nooit in een trailer naast ander paard gestaan Bloos

Het was echt heerlijk en Biz was echt superlief. Lekker ook stukje in de zee geweest. Ik wilde eigenlijk niet crossen maar het voelde zo goed dat we geleidelijk steeds harder gingen. Clown Moskai in volle galop en Biz in een rendraf, Moskai had zelfs wat moeite om Biz bij te houden Bloos
Heb bijna de hele weg met een vrij lang teugeltje kunnen rijden, en Biz was erg makkelijk terug te nemen Lovers

Binnenkort mag ik weer mee, Kim wil dan met Moskai voor de wagen gaan rijden op het strand Ja

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:45

Gaaf Anous....na de bevalling van Lee moeten we een keertje met z'n alle gaan!!!

Hebben jullie mijn onderschrift gezien...weten jullie hoe snel dat is...over gewoon 5 weken en 3 dagen...aahhhh

* zit te wip-kippen op mijn stoel met een glimlach van hier tot gunter (en das ver Haha! ) *

euuhh..anous...is het aanbod van het doneren van het rode halstertje nog steeds geldig?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:49

herft schreef:
ik reageer niet zo snel op berichten. (hahaha)

mobiel niet aan zoals gewoonlijk Bloos

hhahaha geeft niets!!!

HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD??? Linda gaat een wedstrijdje op die bolle rijden Haha! Dus hard oefenen Lin!!!!