maar helaas voor jullie zoekt hij mensen met ervaringMijn baas vindt het geen probleem als we af en toe internetten, zolang het werk er maar niet onder lijdt.. tot nu toe is dat bij mij niet het geval
Vandaag gelest met Ko, het ging echt megamega lekker
Dinsdag heeft Shirley Vernania voor het eerst losgegooid sinds Pasen? dus voor mijn eigen veiligheid ben ik toen even de bak uitgegaan (was nog bezig met instappen)
Ik ben op het erf gaan rijden (stap en draf) en gewerkt aan de ontspanning maar wel voorwaarts blijven.. en het lukte me, zelfs toen ik na ca 10 minuten weer de bak inkon, liep ko nog steeds lekker.
Dus heb ik vandaag eerst een paar rondjes gestapt in de bak en ben daarna weer even op de laan gaan rijden en wat denk je?? het lukte me weer en het voelde zelfs beter aan dan dinsdag, zelfs in de bak lichter in mijn hand en beter voorwaarts.. Ik ga dus voorlopig inrijden op de laan
Mike vond dat Ko super liep vandaag en dat het weer één van de betere lessen was. Zelfs in galop kreeg ik Ko een stukkie naar beneden zonder te veel tempo te verliezen of terug naar draf te vallen..
Rechtsomkeerd en linksomkeerd in galop lukte me ook... moe en voldaan na de les, Ko kon echt geen pas meer verzetten en ik ook trouwens ook niet meer...
. Maar ja, eerst paard kopen. Ik ga dinsdag naar die zwarte merrie kijken als die er nog is en naar deze: