Ik ben er met leuk nieuws. Wij hebben ook een cnaaf gekocht bij die mevrouw waar Judith Hector heeft gekocht. Een bijna 1 jarig mannetje genaamd Tarzan
Wij willen deze als cadeautje aan mijn schoonmoeder geven omdat we daar drie maanden hebben mogen wonen. Ze vond Sammie zo leuk maar ja die ging weer mee met ons. Toen zag ik deze vanmorgen staan en heeft Roger gebeld en hebben we hem gekocht. Morgen gaan we hem halen dan gaat hij eerst twee dagen bij mijn moeder logeren want daar vieren we kerst met mijn schoonouders zondag en dan krijgt mijn schoonmoeder hem dus.
Ze zei van wel. We hebben hem net maar even opgehaald we waren in de buurt. Hij moet vanacht even in een wat kleinere kooi overnachten maar morgen krijgt hij een groter hok.
Verder gaat het niet goed met Ulvy. Toen ik straks kwam om te voeren kwam ze heel sullig aanlopen. Normaal beukt ze me zowat omver omdat ze honger heeft. Ze nam wat hapjes brokjes en een beetje hooi en toen ging ze liggen. Ik vertrouwde het voor geen cent dus ik de dierenarts gebeld. Ik moest haar overeind krijgen en wandelen. Dit zo een half uur gedaan en toen wilde ze wel weer hooi eten. Ze was ook heel kwiek met de oortjes enzo. Dus ik weer gebeld. Kreeg ik een ander aan de lijn die zei dat ze zo min mogelijk mocht eten. Ben ik daar eerst helemaal blij dat ze iig wil eten mag het niet. Hij dacht aan zandkoliek. Nou dat kan goed kunnen want Ulvy vindt zand lekker Dus nu moet ze vanacht op stal blijven zodat ze iig geen zand kan happen en morgen kan ik zandweg op halen bij de dierenarts. Je merkt wel dat ze een beetje uit haar hum is. Ik ben net nog even gaan kijken. Ze lag wel maar dat doet ze heel vaak. En ze stond ook gelijk op toen ze me zag. RB daarentegen was chagrijnig want die moet nu in de regen buiten staan
waarom ontdek ik dit topic nu pas . Ik ben deze zomer ook naar bergemo geweest. Ik vond het echt een leuk kamp. ik ga waarschijnlijk volgend jaar weer,maar dan met mijn eigen paard @deedee19: niet zo fijn dat ulvy zich niet zo goed voelt. Ik heb het ook een paard keer gehad met mijn shetties en je schrikt dan aardig. nou geef haar maar een knuf van mij en de shetties, yinka en joker
Update: mijn vader is om tien uur nog even bij Ulvy gaan kijken toen lag ze nog. Maar toen hij om half twee (super papa hè?) ging kijken stond ze alweer en was ze ook een beetje hooi aan het knabbelen.
Ik ben er vanmorgen voor mijn werk om 7 uur weer geweest en heb haar uit de stal gelaten. Ze ging meteen naar RB en knabbelde wat hooi. Net belde mijn moeder. Ulvy stond weer met RB te kroelen en knabbelde ook alweer aan de grasjes. Ik denk dat het de goede kant opgaat.
Hé Wendy, heb je Zeus ook gezien? En schaap? Weet begod niet meer wat de echte naam was, maar het zag er echt uit als een schaap! Wel een heel lief mens, hé? Die website heeft ze me nog laten zien, maar kan hem niet terug vinden. Zou binnenkort wel vermeld worden op de caviapagina.nl. Heet 'witches at work' Zand is een gevaarlijk goedje, ja. Maicka heeft daardoor ook een paar keer koliek gehad, en 1 keer zelfs net van de dood gered. Dierenarts had er geen 15 minuten later moeten zijn. Nu zijn de uitlopen betegeld en heeft ze een weidegang-beperking. Let dus goed op met Ulvy, of dit vaker voorkomt. @ Anne; hoe vaak heb je inmiddels Harry POtter bekeken? Heb je de dvd's? Ook al alle andere talen / ondertitelingen uitgeprobeerd?
Ja gaat beter. Ze krijgt alweer streken. Maar ze weigert dat zandweg te eten. Dat moet ze 2x daags over zes dagen hebben. Nou heb ik ooit van Marieke zo'n ziekenhuisspuit gekregen met een redelijk groot gat erin speciaal voor dit soort gevallen. Ze wil haar zemelen met dat goedje erin niet eten (wel zonder zandweg dus ) dus dan spuit ik het er maar in. Ik moet toch wat.
hahaha, zo hebben wij ook met Maicka staan vechten. Brood met spul en appelstroop in die klep en een stuk appel er achteraan, dat was onze truc Maar pas dus goed op, regelmatig mest op zand controleren want zij is er blijkbaar gevoelig voor
Nou ik heb nu de manier. Gisteravond at ze het weer niet op. Toen heb ik de zemelen laten staan en vanmorgen at ze alles op blijkbaar was de geur ervan af dus ze trapte er keurig in