Splinter schreef:JAAAAAAAAAA 1-0!!!!!!!!!!!!!!
Het doelpunt werd zelfs in de AH (waar het overigens nog hardstikke druk was, er waren denk meer mensen met hetzelfde idee als ik
) omgeroepen 
Overal gejuig in de supermarkt... was wel grappig 
Net terug van stal.. Tiffes nog even gereden... is niet makkelijk zoals een aantal van jullie wel gezien en gemerkt hebben (sorry als ik weer eens met een geblokkeerd paard de doorgang versper, dat is niet met opzet), maar aan het einde ging ze erg lekker en na het rijden gooide ik dr nog even los in de binnenbak en zag ik dat het haar lichamelijk wel erg veel goed doet om door te zetten! Ze was een partij los en vrij in dat lichaam van dr! We blijven volhouden
Alief nog even gecheckt en een hapje gegeven.. wat een donder is en blijft dat zeg!
Gister was ze trouwens ontsnapt 
Ik ging Tiff halen en Alief denkt volgens mij dan dat ik voor haar kom, want die komt in volle vaart aan. Dus ik haar een klopje op dr hals gegeven en opzij geduwd... Ze bleef maar terugkomen, en toen ik Tiff eenmaal had en eruit wilde, kwam ze aanstormen, beukt Tiff opzij en schiet de baan op en duikt gelijk in mijn emmer met voer (waar 1 handje in zat en die ze dus ook gelijk op had
Pfff wat een monstertje is dat zeg... de volgende keer neem ik echt gewoon een stokje mee het land in