Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Princesspres schreef:joehoeee
hier een berichtkje vanaf de bank hihi.
Het shoppen was leukheb een jurkje, een gehaakt tuniekachtig dingetje,schoentjes, sjaalmet handschoentjes ( maar 1 eurie!) ringetjes en volgens mij was dat het al
![]()
allemaal leuk en het past
stom trouwens dat ik dat vestje niet heb genomen, maar ach dan heb ik nog een reden om terug te gaan ( wil het jurkje toch nog in het roze hihihi).
Weet even niet meer wie er naar vroeg maar euthanasie paard is bij de delta 144,76 euro en rendac service paard 52,50.
Nu ik de rekening zie sta ik er niet zo van te kijken dat lennox zo heftig op dat beetje sedatie reageerde.... Man man wat is er een hoop in gegaan. En volgens mij staat niet eens alles erop...
Ga vanavond of morgen nog even kijken wat alle medicatie allemaal is. Heb nu ff geen zin.
Leuke foto's allemaal marion!
En natuurlijk onwijs gefeliciteerd!!!
Princesspres schreef:joehoeee
hier een berichtkje vanaf de bank hihi.
Het shoppen was leukheb een jurkje, een gehaakt tuniekachtig dingetje,schoentjes, sjaalmet handschoentjes ( maar 1 eurie!) ringetjes en volgens mij was dat het al
![]()
allemaal leuk en het past
stom trouwens dat ik dat vestje niet heb genomen, maar ach dan heb ik nog een reden om terug te gaan ( wil het jurkje toch nog in het roze hihihi).
Weet even niet meer wie er naar vroeg maar euthanasie paard is bij de delta 144,76 euro en rendac service paard 52,50.
Nu ik de rekening zie sta ik er niet zo van te kijken dat lennox zo heftig op dat beetje sedatie reageerde.... Man man wat is er een hoop in gegaan. En volgens mij staat niet eens alles erop...
Ga vanavond of morgen nog even kijken wat alle medicatie allemaal is. Heb nu ff geen zin.
Leuke foto's allemaal marion!
En natuurlijk onwijs gefeliciteerd!!!
, en soms zie ik het toch ook wel andersom hor hihi, als clover rustig staat dat mandy dan even gaat controleren of alles nog wel goed gaat met dr 
doppie45 schreef:Dank je wel Marisenne als Mandy niet wil gaat het gewoon op Spettertje toch

nergens schrikt spetter van loopt super voorzichtig,