Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
femskie schreef:hihi Debbie, wat dacht je van de trip die ik ga maken vanaf het eiland.. pfoe..Eerst op zondag o.i.d naar de wal, overnachten en de volgende dag verder met de trip. Wel gedoetje maar wel veel zin in!
sammie18 schreef:Snoekiej: er zat echt geen plaat in, het waren zachte beschermers met 1 harde knop erin, van ongeveer 2 bij 3 cm op de achterkant van het been, verder kon je hem geheel oprollen, zowel voor als achterkant. Heb overigens zat andere crossbeschermers in de hand gehad met wel platen erin, bij een vriendin, maar die had dalmars maar had al de grootste maat voor hele smalle beentjes, dus dat gaat op mijn paard niet passen. Ben wel een beetje om me heen aan het kijken, maar moet wel kunnen passen, als het niet past heb ik er niets aan.
femskie schreef:@tientjeh: wat is "prima van formaat"? Is dat 3x3 of groter dan dat?
Pletje123 schreef:femskie schreef:@tientjeh: wat is "prima van formaat"? Is dat 3x3 of groter dan dat?
De stallen van de Prins Willem Alexander hal zijn kleiner dan 3 x 3. Ik heb vorig jaar de lengte van de voorkant gemeten door passen van ong een meter te maken en toen kwam ik uit op ong. 2,5 meter... De diepte zou goed 3 meter kunnen zijn, maar ik vond het maar kleine hokkenZeker met een knoeperd als jouw Lancet merrie zou je vantevoren vragen om een grote box. Anders is het echt niet eerlijk voor je paard. Het KWPN is niet voor niets naar een andere accomodatie gaan zoeken
In principe geldt overigens dat wie bij aankomst het eerste is ook het eerste maalt.
Vorig jaar waren er ook mensen die al op zondagavond terecht konden. Ik denk dat ik ga vragen of dat dit jaar ook kan, want wij moeten ook een flink end rijden (Noord Oost Friesland). Als ik de hengst meeneem moet ik sowieso een box hebben die ruim genoeg is en waarbij hij niet steeds zijn hoofd over de boxrand in het gangpad kan hangen. Dan krijg je gedoe.
Mijn ruin is minstens 1,70 m en die zou ik ook graag in een grotere box willen hebben... De accomodatie voor de paarden is eigenlijk het enige minpunt, vind ik.
nicolailover schreef:moet je er echt om 8 uur zijn?
wand van hier tot ermelo is 1.5 uur
dus met trailer en beetje file ben je al gou 3 uur opweg
dan zou ik om 5 uur moeten vertrekken
en paard lopt echt niet in een keer de trailer op
en met eten en zo zou ik echt heeeel vroeg op moeten staan