ga er niet over discuseren, maar vaak is eht 3 uur sochtends en 3 uur eind van de middag, ze hoeven nooit non-stop te lopen (en dan liever buitenritten dan lessen hoor)
zo net hond uit gelaten in de hoop dat mijn rug wat losser word. Zo maar even wat oefeningen doen. Ik ben zo bang dat ik het zelfde krijg als vorig jaar.
Toen liep ik ook zo en op vakantie werd het nog veel erger....
zo morgen naar de kapper. Even mijn haar boven op zelfde laten verfen als de extensions. En mijn bob nog even wat meer weg laten knippen. Want die vind ik nog te opvallend.....
in vakantie kregen ze de kap niet op + ze had de hor gesloopt, dus ze was weer gestoken, en zit ze weer onder de bulten en bultjes, en dikke nek. moest nieuwe compagel hebben, das het enige wat werkt. tevens was er een bult op haar rug open gegaan, en er zit nu allemaal vocht/pus onder
zo femke heeft gereden! Ze kon goed begrijpen waarom ik gespannen word als zida dat ook word, ze het het zelf ook wel een beetje. Ze kan van de 1 op de andere minuut helemaal anders zijn.
Dus ze heeft eerst beetje richting ontspanning gereden en daarna ging ze wel fijn lopen! Vond het wel heel erg leuk om te zien! Dan is het pas echt weer een paard zoals ze bij haar liep En ook leerzaam om te zien!
Ben benieuwd hoe ze haar rijd als ze er een aantal keer op gezeten heeft!
Ja super ook om te zien als ze dan zo fijn gaat lopen Alleen zida der conditie moet echt omhoog, na een half uur flink rijden is ze helemaal uit geblust.......
__Nathalie__
Geplaatst: 10-08-09 17:25
Heb woensdag weer les! en dan donderdag komt da voor enting en tandjes en dan zaterdag rijden en dan op vakantie