MiltonB schreef:gaat goed het is zo'n schatje.hij is alleen een vreselijke slaapkop en moet nog gevoerd worden anders eet hij niet.hij slaapt nu ook alweer nog niet uit geweestLIEFFFFF
ik ga ook de was doen maar weer, vanmiddag even naar mijn moeder heeft gister borst verkleining gehad.ligt nu in de vriezer voor mij
MiltonB schreef:ik ga ook de was doen maar weer, vanmiddag even naar mijn moeder heeft gister borst verkleining gehad.ligt nu in de vriezer voor mij hahahahhah gek mens
ATE schreef:MiltonB schreef:ik ga ook de was doen maar weer, vanmiddag even naar mijn moeder heeft gister borst verkleining gehad.ligt nu in de vriezer voor mij hahahahhah gek mens
LIQUITA schreef:Zucht...het is weer eens zo ver, kom hier niet meer weg, hahahaha.heb ik gelukkig geen last van
MiltonB schreef:LIQUITA schreef:Zucht...het is weer eens zo ver, kom hier niet meer weg, hahahaha.heb ik gelukkig geen last van
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:maar ik ga er nu echt vandoor anders word het weer niets Doegie tot laterssss!oke oke ik ga al
LIQUITA schreef:heej daar hebben we Xan ook weer ha ha moest ik toch weer veel bijlezen Maar zit op werk, en het werd ff druk dus ging niet zo snel.Maar nu is er niemand meer. Ga ook weer werken
ga maar ff broodjes in de oven doen dan kan ik zo met rona eten.is het enige brood nog in huis. dus moet zo maar ff boodschappen doen geloof ik. ble.