Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!

Maaikeee schreef:Lieve avatar Nadine!
En wat een mooie/goede woorden van jou!
En je bent niet de enige hoor Noortje, iedereen heeft onzekerheden over zijn uiterlijk, me toee
Haha ik ben nu ook h&m site aan het doorspitten ghehe, écht leuke dingen heb je gekocht jane!

Pebbs schreef:ja maar ik ben ook gewoon heel onzeker weet je
en ik vind het belangrijk wat andere van me vinden..
mischien stom, maar dat vind ik wel..
en vind het wel fijn om te horen dat jullie me leuk vinden en dat er niets mis mee is enzo

!
jij bent altijd zo levendig en vrolijk enzo, schijt aan alles
f.ack it wat ze over je zeggen, maakt je allemaal niet uit
Jane_ schreef:Maaikeee schreef:Kleding kijken is toch nét iets leuker dan een economie examen oefenen..holy jezuss nog maar 2 weken
HAHAH JIJ OOK AL!!
IK DOE PRECIES ETZELFDE!!
GEWOON 6 BOEKJES LEREN
Pebbs schreef:Maar Jane, vind het bij jouw dus echt totaal niet te merken weet je datjij bent altijd zo levendig en vrolijk enzo, schijt aan alles
f.ack it wat ze over je zeggen, maakt je allemaal niet uit

maar vind ook dat kleding altijd leuker staat op mensen die gewoon mooi slank zijn weet je.Maaikeee schreef:Jaa najah ik heb economie 1, maar echt belachelijk das bijna net zoveel als economie 1,2..
En daarnaast heb ik me profielvakken, dus natuurkunde, scheikunde, bio, wiskunde..
Ik schijt hem echt dood
Maaikeee schreef:Jaa echt niet grappig..
Maar gaat ons wel lukken! Sta je der oké voor?
En ben je trouwens aangenomen op (ik weet even niet meer hoe het heet die opleiding?)
Of heb ik daar overheen gelezen?

haha
ghehe Pebbs schreef:dat heb ik dus ookmaar vind ook dat kleding altijd leuker staat op mensen die gewoon mooi slank zijn weet je.
leuke shirtjes dan trek ik een keer zoiets aan en dan denk ik oh my god, je ziet me zwembandjes en me buik heel erg hierin, en dan koop ik het niet ..

vind het echt super lief van je