tis dat ik vandaag gewoon rechtop bleef zitten met aangalopperen ( meestal ga ik ook wat naar voren )
maar als ikverder naar voren was gegaan had ik zo BOEM keihard een kopstoot gehad,
als ik rechtop zit raakt ie me al bijna
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:je bent echt niet de enige hoor iris hahagekk
ik word er ook echt gek van hoor als het een klere zooi is, maar weet je wat het is, ik kan het wel opruimen, maar de volgende dag pleur ik toch alles weer daar neer weet je
ik probeer alleen af en toe het uit me ogen te schudden, want met me schuine pony kon dat wel 
Emmaa_ schreef:Een Ukie frontriem (ik weet niet of je die kent, maar zijn van die wave frontriemen, die tries ook heeft).

.
Iriis_ schreef:Oeeh mog vandaag best hoog springen!!
Jammer dat het precies mag wanneer het niet zo lekker gaat
Maargoed! Blijf gewoon lekker oefenen
.

Ze moest galloperen aan de longe, nou er kwam me toch een netje galopje uit, doet ze nooit..! 

wij hebben bijna elk jaar er eentje in de tuin, ligt altijd onder de stuiken echt lief..
Kirsten_D schreef:Moest vandaag keuring doen voor de verzekering, Venice was zo braaf!Ze moest galloperen aan de longe, nou er kwam me toch een netje galopje uit, doet ze nooit..!
Heb trouwens nog wat foto's van me les maandag, maar moet ze nog oploaden..

Kirsten_D schreef:Moest vandaag keuring doen voor de verzekering, Venice was zo braaf!Ze moest galloperen aan de longe, nou er kwam me toch een netje galopje uit, doet ze nooit..!
Annie_ schreef:Iris ik moet weer keertje komen kijken naar dressuren![]()
heb het tijd niet gezien .![]()
zie ik de verschillen goed
.
Kirsten_D schreef:Jane, egeltjes zijn echt leuk..wij hebben bijna elk jaar er eentje in de tuin, ligt altijd onder de stuiken echt lief..

Pebbs schreef:Kirsten_D schreef:Moest vandaag keuring doen voor de verzekering, Venice was zo braaf!Ze moest galloperen aan de longe, nou er kwam me toch een netje galopje uit, doet ze nooit..!
leuk zegg !
welke verzekering ga je als ik vrage mag ?
wij willeeee foto's ziieeeenn

Iriis_ schreef:Kirsten_D schreef:Moest vandaag keuring doen voor de verzekering, Venice was zo braaf!Ze moest galloperen aan de longe, nou er kwam me toch een netje galopje uit, doet ze nooit..!
wouw leuk!!![]()
Is ze nog niet goedgekeurd dan?
Ik ben benieuwd naar de foto's!