Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:!De lijst!: 
Yaraa schreef:Heyhey!
Hier even een soort van ‘mededeling’ van mij.
Na 5,5 jaar heel veel plezier met Princess te hebben gehad, ga ik binnenkort
Met haar stoppen. De meesten van jullie zullen dit al weten, maar ik wil toch
Ook eventjes mijn kant van het verhaal laten horen.
Ik heb hier heel veel moeite mee en ik heb er dan ook heel lang over na moeten denken en ja
Ik heb ook al heel wat bij af gejankt. Princess is gewoon echt mijn lieve pony en ik zou haar liever
Helemaal niet kwijt willen, bij de gedachte dat Princess straks niet meer van mij is, krijg ik weer
Tranen in mijn ogen. Maar ik kan niet m’n hele leven Princess blijven houden en door blijven rijden,
Er moest een moment komen waarop ik met haar zou moeten stoppen.
En nu is eigenlijk een heel goed moment om afstand van haar te doen, aangezien ik naar een nieuwe
School ga, ik geen idee heb hoeveel tijd ik daaraan kwijt ga zijn, ik wordt toch wel erg groot voor haar en daarnaast heb ik een aanbod gekregen voor bijrijdster, dus dat kwam mooi uit.
Per 7 September wordt Princess dus alleen van Stephanie, tot die tijd blijft ze nog gewoon lekker
Bij mij staan en ga ik nog zoveel mogelijk van d’r genieten!
Ik wil niet dat jullie denken dat ik Princess zomaar even makkelijk weg doe, want ik heb het er echt
Heel moeilijk mee en ik vind het echt niet leuk, ik zit nu alweer jankend achter m’n pc.
Yara & Princess: 01-03-2003 – 07-09-2008
Liisette_ schreef:NIEUWE FIETS GEKOCHT!
?! Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:NIEUWE FIETS GEKOCHT!
Oeeeeh wat voor een?!
Hoe ziet die er uit ?

Liisette_ schreef:Weer een oma fiets!
Helemaal black!
Kwam je moeder nog tegen in stad!
!
Ze zijn net terug, effe dingen gehaald op de markt.
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Weer een oma fiets!
Helemaal black!
Kwam je moeder nog tegen in stad!
Ohh leuk, die zijn weer helemaal in!
Jaaa wat grappig!Ze zijn net terug, effe dingen gehaald op de markt.
Ze heeft je in ieder geval niet gezien , hoor ik hier

Jane_ schreef:Ik had net zo wat stoms..
Ik was met me ma boodschappen doen.. en toen gingen we dus langs de slager.. en wie werkt daar juist jaa.. jongen die ik leuk vond.. nu blijkt hij mij uiteindelijk nu pas leuk te vinden.. Te laat ben al over hem heen.. maarja ze pesten hem best wel
Echt zieligg..
Kan je niet weer in love komen? Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Ik had net zo wat stoms..
Ik was met me ma boodschappen doen.. en toen gingen we dus langs de slager.. en wie werkt daar juist jaa.. jongen die ik leuk vond.. nu blijkt hij mij uiteindelijk nu pas leuk te vinden.. Te laat ben al over hem heen.. maarja ze pesten hem best wel
Echt zieligg..
Ahh Jane!Kan je niet weer in love komen?
Pesten de andere jongens daar hem ?

Jane_ schreef:Neee ik weet het niet..
Nee de hele crew daar haha.. die meiden enzo..

Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Neee ik weet het niet..
Nee de hele crew daar haha.. die meiden enzo..
Nouu als die echt echt echtttt leuk is, dan zou ik het proberen![]()
alleen als je zeker weet dat het wederzijds is
allemaal meiden , gohh zal die vast leuk vinden

Citaat:Zijn allemaal ouder dan hem haha denk ver in de 20 en paar in de 50..
Nouu ik vind dus een andere jongen nog erg leuk..
Ik zou wel keer met deze jongen gaan hardlopen van de slager..
Maaree was wel banketstaaf want hij kwam dus naar voor pakte wat had me inmiddels gezien liep terug liet wat vallen zei de eigenaar Jeetje jongen ben jevan slag.. en tegen mij Jane loop ff naar achter je maakt hem helemaal van slag .. sta je daar dan met een rood hoofd
. Ik zou voor het eerste gaan
Kirsten_S schreef:Citaat:Zijn allemaal ouder dan hem haha denk ver in de 20 en paar in de 50..
Nouu ik vind dus een andere jongen nog erg leuk..
Ik zou wel keer met deze jongen gaan hardlopen van de slager..
Maaree was wel banketstaaf want hij kwam dus naar voor pakte wat had me inmiddels gezien liep terug liet wat vallen zei de eigenaar Jeetje jongen ben jevan slag.. en tegen mij Jane loop ff naar achter je maakt hem helemaal van slag .. sta je daar dan met een rood hoofd
Ohh dus zelfs de slager weet er alles van![]()
Wel zielig voor hem zeg, dat die slager zo deed, arme jongen!![]()
helemaal voor schut gezet! Wel spannend zeg, zoo hardlopen. Of je praat dan juist heel veel of je zegt geen woord. Ik zou voor het eerste gaan
![]()
Je zou toch echt een keuze moeten maken, twee is ook leuk, maar minder voor de jongens

!

Maaikeee schreef:Iris is back in da housee!
We verwachten wel verslagje natuurlijk hee!
Mooi liset dat je nieuwe fiets weer hebt! Nu wel op slot zetten hee!
Ik heb vrijkaartje voor horse-event, maar weet nog niet helemaal zeker of ik kan dat weekend
Maar dat laat ik dan nog wel ff weten!
!
..
.. Maaikeee schreef:Vandaag trouwens op grava gereden..
Menn..dat beestje is gewoon op! Of het moet heel erg aan mij liggen..
Maar ik had het gevoel dat ik cónstant moest corrigeren, tikje, hardere tik, en dan krijg je op gegeven moment
heel even reactie, en 10 seconden later valt ze weer terug in der oude tempo..
Dus niet lekker gereden helaas!..
Maaikeee schreef:Jaa precies, en ook gewoon ontzettend vermoeiend voor zowel haar als voor mij, en heb het gevoel
alsof we der allebei geen plezier aan beleven