Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ga nu echt!!! LIQUITA schreef:

xan schreef:Joepie..................
Ik zit hier ook al achter mijn bureau en heb net 8x de kür uitgeprint (dus voor iedereen één, in kleur)
Werk ze allemaal vandaag, en wellicht tot vanaaf op de manege. Dan heb ik de printjes mee.

LIQUITA schreef:Ik heb al een shirt gevonden![]()
xan schreef:Paard 7 en 8 mogen idd best iets anders lopen.
Ze zijn ook anders![]()
![]()

smuidra schreef:xan schreef:Paard 7 en 8 mogen idd best iets anders lopen.
Ze zijn ook anders![]()
![]()
Zwart misschien??????
nee, ik bedoel dat het geen smurfen zijn

LIQUITA schreef:Ik heb al een shirt gevonden![]()
LIQUITA schreef:Ik ben me vanmorgen ROT geschrokken.
Toen ik op de manege aan kwam was Sandra heerlijk op Boyd in de buitenbak aan het rijden. Ze zei dat ze graag een stukje de dijk op wilde, maar het toch niet alleen aan durfde. Ik zei dat ik wel mee wilde lopen met Liquita aan de hand. Bij de buitenbak aan gekomen, heb ik het hek voor Sandra en Boyd open gehouden, en Boyd ging voorop richting de dijk. "GEZELLIG" riep sandra nog. Bij de ingang van de (kerst)stal bedacht Boyd ineens heel wat anders. Hij liep naar binnen, met San nog op zijn rug. San probeerde nog de andere kant op te sturen, maar dat ging helaas niet. Even probeerde ze nog een regenpijp (o.i.d) vast te pakken, om Boyd door te laten lopen en zij er zo af kon komen. Helaas ging dit ook niet, dus ik zie Sandra helemaal achterover met haar rug op Boyd z'n rug naar binnen gaan. 2 tellen later lag ze op de grond. Ze is heel hard met haar rug op de grond terecht gekomen. Even kon ze geen adem halen, maar na ee tijdje krabbelde ze gelukkig weer overeind. Ze had erg veel pijn. Ze ligt nu plat op bed, en morgen heeft ze een afspraak bij de manueel therapeut.
@ Sandra: Ik moest even m'n verhaal kwijt, en morgen weet iedereen op de manege het toch (als het niet vanavond al is). Ik hoop dat je snel opknapt
.
xan schreef:Foto's van Incognito:
Jullie zen het, degene die als Azrael gaat moet van z'n paard vallen![]()
.

xan schreef:Oh...geweldig, want ik kan niet printen. Ik ben vanaaf op de manege. Wil in de buitenbak gaan rijdenJoepie..................
Ik zit hier ook al achter mijn bureau en heb net 8x de kür uitgeprint (dus voor iedereen één, in kleur)
Werk ze allemaal vandaag, en wellicht tot vanaaf op de manege. Dan heb ik de printjes mee.
. xan schreef:http://www.smlx.nl/product_reviews_info ... b545c1015dLIQUITA schreef:Ik heb al een shirt gevonden![]()
Wel leuk om een week of 2 van te voren met zo'n shirt te gaan lopen![]()
Weet iemand waar je die kunt kopen en hoe duur ze zijn ?

LIQUITA schreef:xan schreef:Oh...geweldig, want ik kan niet printen. Ik ben vanaaf op de manege. Wil in de buitenbak gaan rijdenJoepie..................
Werk ze allemaal vandaag, en wellicht tot vanaaf op de manege. Dan heb ik de printjes mee..

xan schreef:Misschien kunnen we ze zelf maken, met strijk lettersTjemig wat een dure shirtjes !!!!
22,50 euro voor de smurfen![]()
![]()

xan schreef:Ate: je hebt er helemaal zin in !!!!!
Maar die mutsen kosten ong. 4 euro. Dus als je ze moet maken voor meer, lijkt me dat zonde van tijd en geld.
xan schreef:Ik kan voor Sanne wel even bij vriendinnen rondvragen of die verkleedkleren hebben met een kattestaart. Verder kan ze dan in het zwart, met bijv. witte handschoenen en witte riem ofzo en geschminkt als een kat.