Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:51

maar ik ga nu hoor mijn arm doet echt zeer en ik moet slapen morgen weer optijd opstaan.

kan wel half uurtje later opstaan hoef niet voor ritchie op te staan hij blijft morgen thuis
wat een mazzel heb ik

AnitaJoeri

madelon31 schreef:
koop je voor hem toch speculaas vind hij heeeerlijk en joepie en de andere ook

haha begrijp ik dat het arme beest geen tand in zijn mondje meer heeft
Tandarts was zeer tevreden over hem dus lekker blijven poetsen hoor

Sily

Als ik er ben help ik best met andere groepen, jammer genoeg ben ik er doordeweeks niet overdag, das wel balen.
Als ze straks allemaal op hun eigen stuk staan kan ik smorgens wel met de hele bups helpen, ben er dan toch al Haha!

Onze groep werken bijna allemaal overdag, we hebben al wat hulp gehad van Fall en Piet helpt dit weekend ook, dus als we er sávonds een paar naar buiten moeten gooien of maandag overdag gillen de mensen maar Duivel

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:52

AnitaJoeri schreef:
madelon31 schreef:
koop je voor hem toch speculaas vind hij heeeerlijk en joepie en de andere ook

haha begrijp ik dat het arme beest geen tand in zijn mondje meer heeft
Tandarts was zeer tevreden over hem dus lekker blijven poetsen hoor

ja ja we zullen doorgaaaaan Haha! Gestoord Muziek! Muziek!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:53

Sily schreef:
Als ik er ben help ik best met andere groepen, jammer genoeg ben ik er doordeweeks niet overdag, das wel balen.
Als ze straks allemaal op hun eigen stuk staan kan ik smorgens wel met de hele bups helpen, ben er dan toch al Haha!

Onze groep werken bijna allemaal overdag, we hebben al wat hulp gehad van Fall en Piet helpt dit weekend ook, dus als we er sávonds een paar naar buiten moeten gooien of maandag overdag gillen de mensen maar Duivel

nee nee sil jij heb verleden jaar genoeg gelopen en als je dan voor andere groep loopt moeten die weer voor jou lopen ,jij hebt het ook druk genoeg.Rustig aan .

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:54

sil wordt het niet eens tijd voor een vrolijker onderschrift??
Krijg steeds kippevel als ik het lees....lees er ook wel eens overheen maar nu toevallig bah....doe iets vrolijkers nu! Knipoog

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:54

Ben er niet met de BBQ. Mn buurman is jarig en hij gaat met pensioen dus groot feest.
Morgen ochtend kan ik wel helpen buitenzetten. Moeten ze nog op het landje voor of zijn de groepjes al ingedeeld?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:55

RUILEN IS TOEGESTAAN hahaha en ook de beste optie

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:56

AnitaJoeri schreef:
Sily schreef:

nee nee sil jij heb verleden jaar genoeg gelopen en als je dan voor andere groep loopt moeten die weer voor jou lopen ,jij hebt het ook druk genoeg.Rustig aan .

sil moeder de gans heeft wederom gesproken...we moeten het anders doen dan vorig jaar...
Bij mij zal dat zowiezo al het geval zijn want heb nu andere baan en toen zat ik in de ziekte wet was wel lekker kon ik elke dag naar knollies toe Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:58

marieke de grote ruinen groep staat nu op hun eigen stuk en de rest geloof ik nog vooraan Knipoog

dus eerst biz en zijn vrienden en dan heli en zijn vrienden en dan evita en haar vriendinnen en als je daarmee klaar bent kanje ze er weer af halen Bloos Haha! Duivel

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:59

maar ik moet slapen......hoor ook niet dat ik de honden moet doen dus slaap voorlopig nog niet pfffff nou dan ga ik nu echt hoor

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:00

madelon31 schreef:
marieke de grote ruinen groep staat nu op hun eigen stuk en de rest geloof ik nog vooraan Knipoog

dus eerst biz en zijn vrienden en dan heli en zijn vrienden en dan evita en haar vriendinnen en als je daarmee klaar bent kanje ze er weer af halen Bloos Haha! Duivel

Ja daaag.... helpen is iets anders dan keihard werken Tong uitsteken
Als een verzorgster het al zo druk heeft, dan ben ik benieuwd wat al die eigenaren gaan doen Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:01

zo is het ik ben er morgen om uur of 9 maar realiseer je wel dat je ze er ook weer af moet halen.De grote ruinengroep staat al op eigen land.Johnnie is bezig alle groepen op eigen land te krijgen maar zit niet mee.Izaak is door zijn rug gegaan en johnnie zijn arm mag niet te veel omdat hechtingen eruit gehaald zijn.Enne Anietje krijgt niet voor elkaar om palen in de grond te slaan met idioot zware moker,heb het echt geprobeert vanmiddag maar ik ben veeeeeeeeeels te mager slap vrouwtje

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:02

Marieke_ schreef:
madelon31 schreef:

Ja daaag.... helpen is iets anders dan keihard werken Tong uitsteken
Als een verzorgster het al zo druk heeft, dan ben ik benieuwd wat al die eigenaren gaan doen Clown

nou die doen dat ook als jij aan het studeren ben en die hebben dan vaak nog een zo goed als fulltime baan...en een gezin en een huishouden dus dat is pas KEIHARD werken....je hoeft niet te mesten hoor....hihi Haha! Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:03

AnitaJoeri schreef:
zo is het ik ben er morgen om uur of 9 maar realiseer je wel dat je ze er ook weer af moet halen.De grote ruinengroep staat al op eigen land.Johnnie is bezig alle groepen op eigen land te krijgen maar zit niet mee.Izaak is door zijn rug gegaan en johnnie zijn arm mag niet te veel omdat hechtingen eruit gehaald zijn.Enne Anietje krijgt niet voor elkaar om palen in de grond te slaan met idioot zware moker,heb het echt geprobeert vanmiddag maar ik ben veeeeeeeeeels te mager slap vrouwtje

nou dan lukt het mij ook niet Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:03

Hier leer ik best goed nee van zeggen Tong uitsteken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:04

maar mesten mag wel hoor heb ik nog van je te goed,daar ik Bizz een paar keer voor je heb uitgemest,haha heb ik tenminste ook wat aan je Marieke

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:04

Marieke_ schreef:
Hier leer ik best goed nee van zeggen Tong uitsteken

ja wij helpen je wel hoor....zo zijn we.....maar als je nee gaat zeggen moet je dat altijd aan het begin van de week doen hoor...niet aan het eind...dat brengt ongeluk Haha! Haha! Tong uitsteken

dus vanaf maandag zeg jij nee!!! Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:05

Madje misschien goede oefening voor je arm,spiertrainning,kan je daarna weer goed computeren

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:06

Maandag ga ik lessen met Heli dus dan kan ik geen nee zeggen.
Wie moet er morgenochtend nou worden buitengezet? Neem aan dat er ook nog mensen zelf komen voor hun paard Tong uitsteken

madelon31

AnitaJoeri schreef:
maar mesten mag wel hoor heb ik nog van je te goed,daar ik Bizz een paar keer voor je heb uitgemest,haha heb ik tenminste ook wat aan je Marieke

zal ik niet doen joepie heeft overal stront...ook aan de voorkant bij zijn deur en in het midden en in de hoek Knipoog

AnitaJoeri

En morgen laat ik degene die ik buiten breng ongeveer 2 en een half uur staan,ga tussendoor nog ff wat huishoudelijke dingen doen.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:07

AnitaJoeri schreef:
Madje misschien goede oefening voor je arm,spiertrainning,kan je daarna weer goed computeren

kan niet goed kracht zetten met arm hoor dus ook niet zo'n zware hamer op tillen en neerknallen Bloos

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:07

AnitaJoeri schreef:
En morgen laat ik degene die ik buiten breng ongeveer 2 en een half uur staan,ga tussendoor nog ff wat huishoudelijke dingen doen.

kan heli als proef niet bij jullie vast??? Bloos

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:08

Marieke_ schreef:
Maandag ga ik lessen met Heli dus dan kan ik geen nee zeggen.
Wie moet er morgenochtend nou worden buitengezet? Neem aan dat er ook nog mensen zelf komen voor hun paard Tong uitsteken

haha blijf lekker dromen met Pasen wel maar dat is niet meer hihi