Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:koop je voor hem toch speculaas vind hij heeeerlijk en joepie en de andere ook
AnitaJoeri schreef:madelon31 schreef:koop je voor hem toch speculaas vind hij heeeerlijk en joepie en de andere ook
haha begrijp ik dat het arme beest geen tand in zijn mondje meer heeft
Tandarts was zeer tevreden over hem dus lekker blijven poetsen hoor
Sily schreef:Als ik er ben help ik best met andere groepen, jammer genoeg ben ik er doordeweeks niet overdag, das wel balen.
Als ze straks allemaal op hun eigen stuk staan kan ik smorgens wel met de hele bups helpen, ben er dan toch al![]()
Onze groep werken bijna allemaal overdag, we hebben al wat hulp gehad van Fall en Piet helpt dit weekend ook, dus als we er sávonds een paar naar buiten moeten gooien of maandag overdag gillen de mensen maar
AnitaJoeri schreef:Sily schreef:Als ik er ben help ik best met andere groepen, jammer genoeg ben ik er doordeweeks niet overdag, das wel balen.
Als ze straks allemaal op hun eigen stuk staan kan ik smorgens wel met de hele bups helpen, ben er dan toch al![]()
Onze groep werken bijna allemaal overdag, we hebben al wat hulp gehad van Fall en Piet helpt dit weekend ook, dus als we er sávonds een paar naar buiten moeten gooien of maandag overdag gillen de mensen maar
nee nee sil jij heb verleden jaar genoeg gelopen en als je dan voor andere groep loopt moeten die weer voor jou lopen ,jij hebt het ook druk genoeg.Rustig aan .
madelon31 schreef:marieke de grote ruinen groep staat nu op hun eigen stuk en de rest geloof ik nog vooraan![]()
dus eerst biz en zijn vrienden en dan heli en zijn vrienden en dan evita en haar vriendinnen en als je daarmee klaar bent kanje ze er weer af halen![]()
![]()

Marieke_ schreef:madelon31 schreef:marieke de grote ruinen groep staat nu op hun eigen stuk en de rest geloof ik nog vooraan![]()
dus eerst biz en zijn vrienden en dan heli en zijn vrienden en dan evita en haar vriendinnen en als je daarmee klaar bent kanje ze er weer af halen![]()
![]()
Ja daaag.... helpen is iets anders dan keihard werken
Als een verzorgster het al zo druk heeft, dan ben ik benieuwd wat al die eigenaren gaan doen
AnitaJoeri schreef:zo is het ik ben er morgen om uur of 9 maar realiseer je wel dat je ze er ook weer af moet halen.De grote ruinengroep staat al op eigen land.Johnnie is bezig alle groepen op eigen land te krijgen maar zit niet mee.Izaak is door zijn rug gegaan en johnnie zijn arm mag niet te veel omdat hechtingen eruit gehaald zijn.Enne Anietje krijgt niet voor elkaar om palen in de grond te slaan met idioot zware moker,heb het echt geprobeert vanmiddag maar ik ben veeeeeeeeeels te mager slap vrouwtje
Marieke_ schreef:Hier leer ik best goed nee van zeggen
AnitaJoeri schreef:maar mesten mag wel hoor heb ik nog van je te goed,daar ik Bizz een paar keer voor je heb uitgemest,haha heb ik tenminste ook wat aan je Marieke
AnitaJoeri schreef:Madje misschien goede oefening voor je arm,spiertrainning,kan je daarna weer goed computeren
AnitaJoeri schreef:En morgen laat ik degene die ik buiten breng ongeveer 2 en een half uur staan,ga tussendoor nog ff wat huishoudelijke dingen doen.
Marieke_ schreef:Maandag ga ik lessen met Heli dus dan kan ik geen nee zeggen.
Wie moet er morgenochtend nou worden buitengezet? Neem aan dat er ook nog mensen zelf komen voor hun paard