Ik heb net deze besteld:

Was eerst 30 euro, nu 15 euro, van S&K... koopje dacht ik zo, had al een hoofdstel maar wilde er een nieuwe een bij...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mooi prijsje ervoor ook nog!
Altijd allemaal mooie dingen te koop
Ik heb ook een 2e hands net weer besteld. mintgroen zeg maar, en dan zo'n simpele harry's horse gewoon voor 7,-
Ja, meestal betaal je alleen voor het labeltje.
haha
Vaak als ik iets koop, gebruik ik het 3 keer en daarna verkoop ik het weer verder

Heb je veel met Henco geknuffelt???
Ik zie je vanavond en dan hoor ik de verhalen wel 
Kwam ik pas gister achter..
Maar er zijn zooooveeeel mooie spulletjes!! Jammer dat ik geen paard heb hoor
Dan maar mezelf leuk aankleden
Ik geef echt te veel uit en heb gister een nieuwe rijbroek bestelt
Haha.. mag ook wel es 
Maar hij schrikt inderdaad wel van fotos
Ik moest toen met de fotograaf met hem op de foto en hij wou niet stilstaan
Haha.. maar een totaalshot van hem is ook supermooi
Al klinkt dat wel wat gemeen
Maar het is voor jullie echt veel meer voordeel. Nu doe je hem nog maar met zn twee.. dat is echt relaxed!! En bovendien vond ik hem nogal ruw en daar had kai niet echt profijt van... ik heb hem 1 keer zien rijden en daar werd ik niet echt vrolijker van.. Echt constant de zweep erbij en heel kort van voren... Ik denk dat je nu met Kai veel meer kunt bereiken!
Maarja.. dat hij dan wapper ineens doet.. Beetje apart dat hij daar nu pas een klik mee voelt.. Ik zou het in ieder geval nooit doen
Maar voor je het weet gaat wapper een keertje bokken, kijken wat ie dan doet.. Maar in ieder geval is het goed nieuws 
Teminste, zo voelt dat voor mij, zal eens goed opletten.
Dus ik denk dat hij er nu pas achter is gekomen dat een ander paard beter bij hem past.
Wil hem wel op Wapper zien rijden
.
.