Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:35

Hahaha ooow bah Clown
Nou, ik ga weer. Ik denk dat ik je vanavond wel zie!

Ennuh, Suus, sterkte vanavond Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:38

Haha joh dan neem ik m'n zweetdekentje mee die is lekker zacht, dikke plak hooi d'rbij, Stees d'r teddybeervachtje, als d'r maatje zich maar een beetje gedeisd houdt. Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:45

Ken je dat, moet je koken van je moeder dan heeft ze de olijfolie en de wokolie verstopt. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:51

klontje boter kan ook hoor, of hebben jullie dat ook niet in huis?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:56

Jawel maar ik denk dat ik beter olie kan gebruiken als ik kip wil marineren, heb de olijfolie ondertussen gevonden met een beetje hulp, tussen de schoonmaakmiddelen. Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 17:07

Tot nu toe staat 't huis nog, nog een paar minuten in de oven en we zullen zien. *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 08:17

Goeiemorgen, nog geen gevalletjes van voedselvergiftiging hier. Haha!

Wanneer zou de sneeuw komen...? Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 09:26

Was voor vanmiddag voorspeld.

Beau, lekker gereden gisteren? Moest na de les nog Evelien even spreken en zag de hoefslag liggen met het artikel van Henk, en moest erg lachen. Wist je dat ik dat exemplaar van Eef had gehad? Heeft ze hem inmiddels weer terug, cirkeltje is rond...*LOL*

Willen jullie trouwens niet meer roepen dat de paarden nooit een spurt nemen? Ze waren gisteren allemaal een beetje lollig...*LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 10:38

Hahaha wat grappig Clown Want ik vroeg juist vorige week aan Eef of ze die nog had. En zij zei dat ze het blaadje kwijt was geraakt maar dat ze het wel graag wilde hebben. Dus ik het blaadje weer meenemen naar de manege. Idd, het cirkeltje is rond. Was wel een leuk artikel trouwens *LOL*

Ik zal het iig nooit meer roepen nee. Candy ging er wel keihard vandoor zeg, gelukkig is het geen lespaard Nagelbijten / Gniffelen Was wel stom, ik kreeg net een complimentje van Eef dat Dolly lekker aan het galopperen was, schiet Candy er ineens vandoor. Dolly dus ook meteen weer met haar kop in de lucht. Het ging gisteren zowiezo niet zo lekker met de oefeningen. Spinnen en wijken wilde niet echt lukken. Ik was ook erg afwezig, ik hoorde wel wat Eef zei maar op de een of andere manier drong het niet tot me door. Dat had ik ook al met autorijden gisterenochtend. Nouja, mss heeft het iets te maken met dat ik vandaag ziek ben. Oppassen word leuk vanavond Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 10:50

Pfff iedereen wordt ziek denk... Ik voel me nog steeds niet helemaal fit maar ik moet voor morgen echt beter zijn hoor. Scheve mond

Jolig lesje dus gisteren? Balen dat 't niet helemaal lekker ging, mss voelen ze de voorspelde storm aankomen en dachten alvast lekker met 't weer mee te gaan? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 10:57

Dan zijn we samen ziekejs Ach gut Hoezo moet je morgen beter zijn dan?

Idd, dat hoor je wel vaker dat paarden het voelen als er storm aan komt. Dolly was erg lief hoor, alleen met spinnen liep ze de hele tijd naar voren weg. En ik hoorde de instructies van Eef wel maar het drong niet tot me door. Uiteindelijk lukte het toch wel en is het gelukt. Maar ik heb alleen Candy er knoerthard vandoor zien gaan, Angel ging vervolgens meedoen maar de rust was al snel terug.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:00

Morgenavond concert. Tong uitsteken

Angel dacht gelijk oh leuk meedoen? Nagelbijten / Gniffelen Iig wel fijn dat 't daarna weer snel rustig was, als 't zo'n stressboel blijft is 't ook niet lekker rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:06

Oh leuk joh!

Hahaha Angel is idd eentje die met alles mee wil doen. Als het maar crossen is. Nee, ik vind stressboel ook idd 3 keer niks, ben dan wel altijd blij als ik op een paard zit dat niet meedoet Vork

Zit me echt te verbazen, er is nu een topic over dat in veel snacks paardenvlees zit. Er zijn gewoon mensen die daar nu pas achterkomen! Was volgens mij toch allang wel bekend?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:10

Ja Was algemeen bekend dat er in frikandellen en kroketten paardenvlees zit, hamburgers zal ook wel bekend geweest zijn. Snap eig. niet waarom Wakker Dier dat onderzoekt want paardenvlees is 'beter' dan bio industrie vlees. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:11

Idd, ik eet het dan wel niet (hoe hypocriet) maar ik denk ook dat menig paard alsnog een beter leven hebben gehad dan een koe of varken Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:13

Ik heb goed nieuws Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:18

Nou ik vertel het maar gewoon:

Onze pads zijn vanmorgen op de post gegaan Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:41

Ohh jij bent hypocrieeeet. Foeii...
Ik eet geen puur paardenvlees (volgens m'n ma is 't smerig dus we eten 't nooit *LOL* ), maar frikandellen enzo wel eigenlijk.

Eeeindelijk zijn de pads op komst. Lovers
't Sneeuwt Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:15

Hahaha grappig dat je ma het smerig vind Vork Frikandellen van de Appie hein zijn lekker. Zijn ook helemaal van kippenvlees.

Idd, hier sneeuwt het ook best hard. Wel lekker om op zo'n dag als vandaag ziek te zijn Nagelbijten / Gniffelen Lekker binnen bij de verwarming... Dromen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:48

Arme kipjes Verdrietig

Sneeeeuw, 't is zo koud, toen ik naar huis fietste gingen m'n vingers dood *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:53

Idd, die zijn eigenlijk nog zieliger. Blijft een moeilijke kwestie dit... Ben iig blij dat ik maar hoogstens een keer per week vlees eet. Geeft me wel al een beter gevoel Ja

Ja het lijkt mij ook echt superkoud buiten. Maar er ligt wel een mooi pakje sneeuw nu. Het gaat vanavond alweer smelten heb ik gehoord Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 14:05

Morgen moet ik naar concert en da's niet handig met sneeuw Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:35

Hopen dat het morgen alweer weg is *LOL* Is het concert weer in Utrecht van dezelfde band?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:43

Utrecht ja, andere band..

Of nouja ik ben helemaal vergeten hoe de band heet, en op 't concertkaartje staat heel droog "Japanese Goth Blizzard", heb ik ook niet veel aan dus. Vriendinnen waar ik mee ga weten 't wel geloof ik. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:44

Hahaha 'Blizzard', toevallig Clown Achja, zolang ze maar goede muziek maken toch? Lachen