Nou, ik ga weer. Ik denk dat ik je vanavond wel zie!
Ennuh, Suus, sterkte vanavond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Want ik vroeg juist vorige week aan Eef of ze die nog had. En zij zei dat ze het blaadje kwijt was geraakt maar dat ze het wel graag wilde hebben. Dus ik het blaadje weer meenemen naar de manege. Idd, het cirkeltje is rond. Was wel een leuk artikel trouwens 
Was wel stom, ik kreeg net een complimentje van Eef dat Dolly lekker aan het galopperen was, schiet Candy er ineens vandoor. Dolly dus ook meteen weer met haar kop in de lucht. Het ging gisteren zowiezo niet zo lekker met de oefeningen. Spinnen en wijken wilde niet echt lukken. Ik was ook erg afwezig, ik hoorde wel wat Eef zei maar op de een of andere manier drong het niet tot me door. Dat had ik ook al met autorijden gisterenochtend. Nouja, mss heeft het iets te maken met dat ik vandaag ziek ben. Oppassen word leuk vanavond

Hoezo moet je morgen beter zijn dan?

Iig wel fijn dat 't daarna weer snel rustig was, als 't zo'n stressboel blijft is 't ook niet lekker rijden.

Was algemeen bekend dat er in frikandellen en kroketten paardenvlees zit, hamburgers zal ook wel bekend geweest zijn. Snap eig. niet waarom Wakker Dier dat onderzoekt want paardenvlees is 'beter' dan bio industrie vlees.

), maar frikandellen enzo wel eigenlijk.
Frikandellen van de Appie hein zijn lekker. Zijn ook helemaal van kippenvlees.
Lekker binnen bij de verwarming...

Is het concert weer in Utrecht van dezelfde band? 
Achja, zolang ze maar goede muziek maken toch?