Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zirano schreef:Of heb je in je eentje stiekem een jointje gerookt???relaxed mannnn
Zirano schreef:Ik weet dat timo alleen jouw zoon is dat was toch op dat tochtige hoekje met al die ronddwarrelende zaadjes??
Zirano schreef:Ja,ja dat zeggen ze allemaal.Jarig en dan geeneens een feestmaal??TAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRTTTTTTT
Zirano schreef:Shirley mocht je problemen hebben met die ex,dan bel je maar we zijn zo bij je.
Zirano schreef:Om 3.30 op? Aarrhhgg. DAT is echt wel vroeg ja!! Welterusten...Ik ga jullie welterusten wensen.morgen weer vroeg op 3.30 ur.

Dabo schreef:Sjezes Shirley... da's ook lekker dan!Wat nu? Hoe lang blijft ie daar staan? Misschien dacht ie leuk verjaarskadootje voor je
Nouja, daar zit jij toch niet op te wachten als ik het goed begrijp. (Volgens mij begrijp ik het heel goed)
@Anky: Eerst lekker wokken, dan lekker bokken!![]()
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor zo bizar vind ik het en de moed die hij heeft
Wat een debiel zeg!! Ik vind dat je het goed gedaan hebt en laat hem maar lekker buiten in de auto zitten mokken (nu we het toch over wokken en mokken hebben
). Hoe kan hij dat kleine jochie dat aandoen??? Wat een egoist zeg
Dat zou ik echt niet trekken hoor
Hier hozen en onweer. AnneOmie schreef:Wat een ongelooflijke eikel zeg Shir![]()
![]()
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor zo bizar vind ik het en de moed die hij heeft
Wat een debiel zeg!! Ik vind dat je het goed gedaan hebt en laat hem maar lekker buiten in de auto zitten mokken (nu we het toch over wokken en mokken hebben
). Hoe kan hij dat kleine jochie dat aandoen??? Wat een egoist zeg
(althans zo voelt het)
En daarna mag ze dan nog een paar uurtjes op het land. Laten we duimen met z'n allen voor knap weer he.. Dat de paardjes nog zo lang mogelijk op het land kunnen blijven staan....
naadje24 schreef:Ik heb overigens ook mijn eigen record verbroken![]()
ik ben nu al 40 uur wakker![]()
Dat ga je niet menen
Zirano schreef:Het is zeker lekker weer zirano staat al buiten te wachten op zijn vriendje Omar,maar die was nog hard aan het werk(longeren).Med.goed.
ik meteen weer in de stress... nou ja het zal wel door het weer komen denk ik. Maar even opletten of hij niet ook op stal gaat hoesten. Geef jij hem vanmiddag zijn medicijn Marjan? Heeft hij het nu 1x gehad? Ik heb tegen Tamara gezegd dat ze het niet moest geven. Dabo schreef:Mogguh!
Ja, het is hier ook lekker weer! Ik ga denk ik maar lekker zo voor een buitenritje!![]()
En daarna mag ze dan nog een paar uurtjes op het land. Laten we duimen met z'n allen voor knap weer he.. Dat de paardjes nog zo lang mogelijk op het land kunnen blijven staan....
![]()
40 uur Naadje..hemeltje lief! Maar als je verliefd bent... hou je dat makkelijker vol he haha
En wat is het voor jongen? Een 'paarden-man' ?![]()
![]()
en tegelijkertijd ook wel weer stout
, ben verslaafd geworden door mn broertje
)