Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sharon_Jims schreef:Mijn verslagje van gisteren:
Wat een dag zeg!
Vanmorgen zo goed als het kon gewerkt.
Om 12 hup de papieren van de trailer van een vriendin ophalen en naar stal.
Jims stond me al op te wachten en wilde maar al te graag zijn stal uit! Gelukkig was dat al een pluspuntje!
Vriendinnetje kwam al snel, trailer aankoppelen Jims zijn bescherming omdoen en de weg op! Hij ging gelijk de trailer op en wonder boven wonder hij liep weer op zijn pijnlijke been!!!
Gelukkig waren we op tijd en hadden we geen file. We waren er om 14.45 en ik had om 15.00 een afspraak. We mochten hem van de trailer afhalen, waarna hij naar de behandel kamer mocht.
Verband eraf geknipt, verdoving ingespoten en foto's maken. Gelukkig was hij super braaf en netjes opgevoed dus nee meneer zette zijn auw voet NIET op het blokje!
Geen enge dingen op de foto's gezien! Kamer weer uit en scheren maar voor de scan. Ook weer super braaf maar de scheermachine stopte.... Geen probleem dan maar met dat beetje haar! Helemaal niets totdat Job(veearts) op "het" gevoelige plekje scande kreeg hij toch bijna een doodsklap en dat door de verdoving heen. En jahoor een ontsteking... En een klein wondje! Dus dat was positief! Hij kon geen gekke dingen verder vinden!
Dus nu staat hij op stal met een animalintex verband om in stal en moet ik 2 dagen rustig stappen en moet de ontsteking weg gaan. Ik mag alleen nog niet juichen! Als hij na 2 dagen NOG kreupel is of pijn vertoont is het dus wel mis.......
Maargoed heb er een redelijk goed gevoel bij!
Marjolein super bedankt voor het lenen van de trailer!
mo_van_dijk schreef:@ Melissa: 1 seconde later stond ik inderdaad weer recht op twee benen met de teugels nog in mijn handen![]()
Ik heb denk ik de DA al gevonden bij ons op stalMoet haar alleen nog even lief aankijken
![]()
Als het goed is komt vandaag mijn nieuwe BP binnen![]()
En ik heb mijn vakantie 'besproken'. Een weekje zeilen op de boot van mijn schoonouders!! Het is alleen nog even wachten, want het is pas 28 augustus tot 6 septemberMaar waarschijnlijk gaan we ook nog een lang weekend een city tripje naar Gèneve.