Nu ga ik naar school
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

scooby schreef:hoihoi,
nou vrijdag ga ik dan bij een paardje kijken!
Ik hoop heel erg dat 't klikt, qua omschrijving lijkt het me iig een heel leuk paard.
Moet alleen nog ff kijken welk station/ eindhalte/halte er in de buurt van Ouderkerk ligt.
Iemand enig idee?
Gr. Jocelyn
)
)

Pluutje schreef:Ik ben echt benieuwd Schimm!
Pluutje schreef:Gaat er nog iemand naar Hoofddorp dit jaar? Rijden of kijken? Het lijkt mij erg leuk om een keer te gaan! Dus als iemand een plekje in de auto over heeft
Lavandula schreef:Pluutje schreef:Gaat er nog iemand naar Hoofddorp dit jaar? Rijden of kijken? Het lijkt mij erg leuk om een keer te gaan! Dus als iemand een plekje in de auto over heeft
Bedoel je Concour hippique? zoja, daar zal ik idd vast wel heen gaan, vorig jaar ook 3 dagen rondgeslenterd, vond het wel leuk.
Maar van mij mag je mee rijden hoor
hihi
haha Pluutje schreef:Nou ik heb verder niet zoveel te doen waarschijnlijk, haha. Alleen paardje rijden op donderdag en zaterdag en werken op vrijdag. Dus zaterdag zou ik niet de hele dag kunnen, zondag dan wel. Dus het zou heeeel fijn zijn als ik dan mee kan rijden, moeten we tegen die tijd maar even afspreken dan!

Lavandula schreef:Edit: Kunnen we dan niet gewoon daar meeten met het hele zooitje? Als iedereen vervoer heeft natuurlijk!
Zat alweer helemaal aan friesland oid te denken haha