Ik zal hard voor jullie duimen.
Gisteravond zag ik Frouke helemaal showen op het land, toen ik met Owen daar heen liep.
Ik moet wel zeggen dat het er voor het oog super perfect uit zag.
Laten we nu maar hopen dat dat nu ook zo zal zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Moeten we vandaag trouwens nog via de dijk??

Yustin schreef:Joh moet het zo lang drogen? Hier op abstwoude waren ze er ook mee bezig en daar mocht je na een dag toch weer overheen?
Best leuk eigenlijk!
Serada schreef:
Irene en Tonke, supergoed nieuws dussssee...![]()
http://www.animaatjes.nl/gifplaatjes2/f ... .gif[/img]
Tonke schreef:Had lekkere koekies mee voor het geval we goed nieuws zouden krijgen, maar ik denk dat die alweer bijna op zijn.
Ireen, Ghitta en ik vonden ze erg lekker nl.
Maargoed ik neem morgen wel wat lekkers mee.
Liefs Tonke.
Helemaal blij natuurlijk, hihi! Beter nieuws hadden we niet kunnen krijgen denk ik hè! En ben ook super blij voor Froukje, want die wilde zo vaak veel meer! Soms deed ze toch weer een poging tot draven, maar ja, dat mocht ze nooit. Dus nu op de terug weg van Vollaers naar stal hebben we meteen een stukkie gedraafd op de dijk! Is toch alsmaar rechtdoor, dus helemaal goed om mee te beginnen vond ik! Helemaal heerlijk vond Froukje het! Hoofd erop oortjes naar voren en ze was aardig voorwaarts en ze liep goed
Heb nog even aan Anique gevraagd hoe ze d´r vond draven en die zag ook niets geks
Dus nu hopen dat Froukje het goed blijft doen. We doen natuurlijk heel voorzichtig aan! Dus misshien zoals Vollaers het bracht, kunnen we misschien ooit weer zo gaan rijden als voorheen
Maar dat is afwachten hoe Froukje het oppakt! Dus ja, reden voor gebak is er eigenlijk wel he Lin, haha!
hoop dat het snel over is

Serada schreef:Jeeh Karin een slangMaar wel een domme haha want hij kon dus niet meer naar buiten. Zijn jullie wel vaker slangen zomaar "kwijt" ??