... er zijn een paar mensen die het allemaal best eng vinden en dat snap ik ook best die mensen rijden nog niet zo lang. Dus vaak deden we (in mijn tijd) maar 1 keer galop. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... er zijn een paar mensen die het allemaal best eng vinden en dat snap ik ook best die mensen rijden nog niet zo lang. Dus vaak deden we (in mijn tijd) maar 1 keer galop.
laatst vloog Omar weer door de bak
) (maar het gaat met mij ook niet zo super)
Horsefreak schreef:Zijn eigenlijk altijd dezelfde 2 die moeite hebben om het paard een beetje te kunnen sturen, denk dat antoinet wel weet wie.
Fenn schreef:wij doen ook meestal maar één keer gallop... (en er zijn er ook zat die niet zo goed kunnen galloperenlaatst vloog Omar weer door de bak
) (maar het gaat met mij ook niet zo super)
Nynke gallopeerd heel fijn hoor, maar ik vind haar in gallop gewoon nog lastiger stellen dan in draf en stap

En Omar had z'n oortjes naarvoren en reageerde echt niet op de amazone

Het zijn wel goede tijden
kunnen we elkaar ook allemaal aanmoedigen
(de laatste paar keren was het de hele tijd precies zo dat ik iemand mistte)

)

Alleen heeeeeel veel irritante kleine kindjes in de les.. wij waren met 4 grotere en 5 kleintjes... heel vervelend.. En natuurlijk nog steeds Rianne (die haar wedstrijd op Pablo doet, wat dus niet goed komt
) 
Ze kan hem ook echt niet rijden, ze laat hem echt racen enzo..