Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Super Mariekje! En das een heel groot feestje waard! Gaan we extra veel lol maken in de stad
(Hihi, weer een extra mixje?!)Mariekje22 schreef:En degenen zonder man mogen natuurlijk een tof type
(kijkt naar Annemijn)
uit de stad meenemen hihi.........
*geef ik me (en mn toffe type blijft solidair bij mij!
) op als tassen-oppasser bij de enge atracties!
(al is t miss ook wel leuk om gezellie met zn allen de trein onveilig te maken!)
Kan je lekker gaan sparen enzo, helemaal toppie!!! Heb je Jolien nog de groetjes van het niets-zeggende-meisje van vroeger gedaan?!
, heb er al zin in om ff lekker gek te doen en veel plezier te maken. Alleen het mannelijke deel ontbreekt dan bij mij, maarja, zoek ik daar wel iemand uit (kabouter uit het sprookjesbos misschien?
) 
Hoe kan dat nou...gister was ie er nog!
Mn enige zwarte shirtje & bling bling! moet goed komen tog?
Klaas tuiman!!Citaat:Alleen het mannelijke deel ontbreekt dan bij mij, maarja, zoek ik daar wel iemand uit (kabouter uit het sprookjesbos misschien?)
Eigenlijk moest ik nog ff wat aantekeningen doorbladeren, maar ik kreeg mn hoofd er maar nie bij! (Bianz, tis maandag nog wel even gelukt hoor
Heel veel moeite maar ik kon t!) Dus toen heb ik maar 1,5 uur lang een beetje voor me uit zitten dromen... Ook leuk
T was ook zo veels te druk in die trein (allemaal wat oudere dames!) Volgens mij dacht iedereen "kijk t is mooi weer, we duiken de stad in!" Heel fijn! (heel de trein stroomde zowat leeg in Roosendaal
)
Citaat:Ik ga morgen met moeders naar de markt in M'burg
) En dan voor t afsteken houden we de zwarte shirtjes! *zucht* Hoopt dat er wel oranje sjaals gevonden zijn, tis tog meer koninginnedag idee!Ladylada schreef:Ik ga alvast aanhang uitzoeken
Hij moet wel van de efteling houden hè! 
*voorruit dit ene keertje mag je dan nog héél ffies langs komen
Haha, neehoor gezellie dat je langs komt, verwacht ook nie al teveel ruiters dus tijd zat!
LuMy schreef:Hoor net dat er idd geen leuke sjaals waren, jammer hoor. Moeten we iets anders verzinnen. Iemand nog ideetje?
Is dat miss een ideetje? *Iedereen vindt t vast een leuk idee, dus ik ga ze zo maar eens halen
HIhi, zie ons egt al staan. Zwart shirt, knal oranje boa's
Je weet t nie!