manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:29

Hey Cis gefeliciteerd...... echt super......Dat moet wel gevierd worden met een feestje natuurlijk, ga je zaterdag mee uit??????
Ik heb ook nog een nieuwtje.....had gesolliciteerd op het zwangerschapsverlof van een collega en heb de baan (was de enige sollicitant dus ze moesten wel hahaha.....) dus nu heb ik vanaf 10 juli tot eind november gewoon vast werk voor ongeveer 36 uur in de week, dus daar ben ik echt superblij mee.......ook wel reden voor een feestje lijkt me toch????

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:08

Nou wat een drukte weer hier........is er dan helemaal niemand?????

Maarre ik had een leuk ideetje.......Vind het leuk om weer eens een keer wat met zn allen te gaan doen!
Maar dan pas als Bianz weer kan lopen zonder krukken, als Nel getrouwd is (en dus weer geld heeft voor een leuk uitstapje->je vroeg toch geld als trouwkado?) en eigenlijk ook voordat Cis in Denemarken zit, dus dat wordt nog ff een heel geplan.....
Maar mijn plan/idee is dus om een keer met zn allen naar de Efteling te gaan, weet niet of iedereen dit leuk vind, i.v.m alle enge attracties die ze daar hebben (schrikt nog steeds elke keer van de krokodil in de Fata Morgana) en ik dacht misschien is het leuk als we onze "mannen" ook meenemen op dit uitje???????Weet niet of al onze 'mannen "dit leuk vinden, Bar en Nel houden Frans en Wilco wel van de Efteling of gaan ze liever saai naar Madurodam hahaha????En degenen zonder man mogen natuurlijk een tof type (kijkt naar Annemijn) uit de stad meenemen hihi.........
Nou barst maar los wat jullie van dit idee vinden......(je kan nu trouwens heel voordelig naar de Efteling met gespaarde punten van de AH, is misschien een ideetje, scheelt toch weer 6 euries)

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:25

Ik zat net naar fotos van shaar te kijken! Ze is echt al weer super donker aan t worden!
Zo was ze toen ze net geschoren was (met ciska erop):
Afbeelding

Zo is ze nu:
Afbeelding
Afbeelding

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:04

Ff snel reageren!!
Gefeliciteerd Mariekje!! Echt heel tof dat je lekker aan de slag kunt die maanden! Ben zo blij voor je!
Bar ook fijn als Shaar naar GP kan; dat scheelt een hele hoop zorgen!
En ik vind het supergaaf als we met zijn allen naar de Efteling gaan!!! Echt, we hebben al zo lang niks meer met zijn allen gedaan en de Efteling is voor iedereen leuk! Die mannen moeten ook mee hoor (ook door het sprookjesbos hihihi). Ik ben dus helemaal voor!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:13

GEFELICITEERD MARIEKJE! echt leuk voor je!
Dat uitstapje lijkt me ook een leuk idee, ik ga alvast sparen...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 11:35

Whieieieie! Super Mariekje! En das een heel groot feestje waard! Gaan we extra veel lol maken in de stad (Hihi, weer een extra mixje?!)
Mariekje22 schreef:
En degenen zonder man mogen natuurlijk een tof type
(kijkt naar Annemijn)

uit de stad meenemen hihi.........

Had jij al een bepaald persoon in gedachten dan om mn handje vast te houden in het enge sprookjesbos
Tis wel een super idee! *geef ik me (en mn toffe type blijft solidair bij mij! ) op als tassen-oppasser bij de enge atracties!
Zal mn ma ff zeggen dat ze de puntjes van de AH moet sparen dan. Als er mensen zijn die nooit in de AH komen, volgens mij krijgen wij wel meer dan 6 puntjes bij elkaar gesprokkeld, dus...
en de reis moet ook wel lukken, bijna iedereen kan nu rijden dus (al is t miss ook wel leuk om gezellie met zn allen de trein onveilig te maken!)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:36

Heej, super Mariek!! Maar we hadden natuurlijk ook niet anders verwacht he Kan je lekker gaan sparen enzo, helemaal toppie!!! Heb je Jolien nog de groetjes van het niets-zeggende-meisje van vroeger gedaan?!

Over de efteling zou ik zeggen: gaan met die banaan , heb er al zin in om ff lekker gek te doen en veel plezier te maken. Alleen het mannelijke deel ontbreekt dan bij mij, maarja, zoek ik daar wel iemand uit (kabouter uit het sprookjesbos misschien? )

Heej Annemijn, was het nog leuk in de trein? Leuk smsje, maar weet nog niet hoe Nous is, want ga er nu pas naartoe. Had eerst vergadering op mn werk...moet ook gebeuren he! Nou, ik ga nu, doeg!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:19

Mariekje wat super! Lekker joh, dat je nu door kunt werken
Ik vind het idee van een uitstapje naar de Efteling helemaal top! Ik ga alvast aanhang uitzoeken

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:46

Ik vind t een super gaaf idee, frans wil ook vast wel mee!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:35

Okee, superleuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn.....moeten we ff tellen met hoeveel we gaan, want dan weten we ook hoeveel punten we bij de AH moeten sparen voor de korting......
Thirz, Bianz, Annemijn, Ciska, Barbara, Frans, Marieke, Chris, Neline, Wilco???Gaat die mee of houdt hij niet van de efteling?ehm......flink sparen dus hahaha.......

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 11:57

Yeah Efteling here we come! Ow ja enneh Mariekje, ik heb de zon echt geregeld, maar de temperatuur schiet nog niet echt op... Heb je je winterjas bij om buiten te zitten??

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 11:59

Mijn avatar is weg Hoe kan dat nou...gister was ie er nog!
Kom terug alsjeblieft ....

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 19:08

Ideetje voor uitgaan zaterdag en de Koninginnedag sfeer; we dachten dat het misschien leuk is om allemaal een oranje shawltje aan te doen? Mariekje, Thirz en mij leek 't iig een leuk idee. Ik ga morgen met moeders naar de markt in M'burg; kijk ik ff of er voor een paar euro leuke zijn. Als je mee wilt doen, laat 't dan ff weten!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 19:09

Ik doe wel mee hoor!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 19:12

Oke! Lachen toch? We hadden niet zo snel een oranje shirt liggen en dan zijn we toch in de stemming! Zwart shirtje er onder voor het lekker afsteken?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 19:55

Top idee *Zwieperen!
Hihi zal ik voor t afsteken mn "Weekend Addict" shirtje aan doen Mn enige zwarte shirtje & bling bling! moet goed komen tog?
Heb er nu helemaal veel zin in! Alleen... nu nog wachten op t weekend *zucht*

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 20:00

Hé Bianz! mn internet doet t (iig voorlopig dan...) waar ben je nou
Citaat:
Alleen het mannelijke deel ontbreekt dan bij mij, maarja, zoek ik daar wel iemand uit (kabouter uit het sprookjesbos misschien? )
Klaas tuiman!!
En tja dacht al wel dat je om half 10 nog nie bij nous was.. Maarja, had ff zin om een smsje te sturen Eigenlijk moest ik nog ff wat aantekeningen doorbladeren, maar ik kreeg mn hoofd er maar nie bij! (Bianz, tis maandag nog wel even gelukt hoor Heel veel moeite maar ik kon t!) Dus toen heb ik maar 1,5 uur lang een beetje voor me uit zitten dromen... Ook leuk T was ook zo veels te druk in die trein (allemaal wat oudere dames!) Volgens mij dacht iedereen "kijk t is mooi weer, we duiken de stad in!" Heel fijn! (heel de trein stroomde zowat leeg in Roosendaal )

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 08:13

JEEEEJ ik heb mn herkansing van blok 10 gehaald! Ole ole! Nu heb ik al mn toetsen gehaald....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 15:25

Super gefeliciteerd Bar! Toppie! *hihi, nóg een reden voor een feestje zaterdag

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 19:43

Wel een beetje saaiig hiero... Is iedereen nog van t lekkere weer aan t genieten soms?
Citaat:
Ik ga morgen met moeders naar de markt in M'burg

En... Iets gevonden? *zal je net zien, altijd massa's oranje sjaals te koop. Hebben wij er een aantal nodig, geen sjaal meer te vinden!
Stel nou dat er idd geen sjaals gevonden zijn, gaan we dan over op de vele kleurtjes hawai slinger? (zit ook oranje aan tog? ) En dan voor t afsteken houden we de zwarte shirtjes! *zucht* Hoopt dat er wel oranje sjaals gevonden zijn, tis tog meer koninginnedag idee!
Ladylada schreef:
Ik ga alvast aanhang uitzoeken

En al wat geschikts gevonden? Hij moet wel van de efteling houden hè!
Zeg Cis wat voor OV heb je eigenlijk? Omdat je nou op maandag pas weg hoeft ipv op zondag (best rot als je dan iedere keer dat kaartje moet betalen)

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:22

ik laat mijn ov omzetten, ik heb namelijk na de vakantie ook geen les op maandag...dus dat komt dan beter uit
Bar: super dat je al je toetsen nu gehaald hebt joh!
Nel: kan ik zaterdag op Voice rijden? Dan moeten we alleen wat afspreken voor de sleutel.
Ik kom zaterdag ook nog even langs op de manege, als jullie dat goed vinden...en ik ga 's avonds ook mee naar de stad, annemijn kan ik dan met jullie heen rijden? Mijn vader komt me ophalen want ik ga wel eerder naar huis ivm de vakantie.
Ik ga nu zo naar het eindexamenfeest van mijn oude school, het thema is jaren 60/70 dus we zien er weer flitsend uit...
doeiii!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 20:50

Gezellie dat je mee gaat zaterdag! Tuurlijk mag je mee rijden, we hebben t op pdoes dan nog wel over de tijd *voorruit dit ene keertje mag je dan nog héél ffies langs komen Haha, neehoor gezellie dat je langs komt, verwacht ook nie al teveel ruiters dus tijd zat!
Hoor net dat er idd geen leuke sjaals waren, jammer hoor. Moeten we iets anders verzinnen. Iemand nog ideetje?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 12:48

LuMy schreef:
Hoor net dat er idd geen leuke sjaals waren, jammer hoor. Moeten we iets anders verzinnen. Iemand nog ideetje?

Ik heb hele leuke oranje BOA's gevonden Is dat miss een ideetje? *Iedereen vindt t vast een leuk idee, dus ik ga ze zo maar eens halen HIhi, zie ons egt al staan. Zwart shirt, knal oranje boa's Toppie! Zeg uhm 6 boa's is genoeg tog? (Bianz, Thirz, Mariekje, Cis, Bar, Ikke..)
Ga ik ze zo maar ff halen dan, strax zijn ze op ofzo Je weet t nie!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:13

heej cis, voice loopt niet lekker, ze gaat volgende week naar de hoefsmid en dan wordt ze beslagen.
dus je je kan beter niet rijden, ze staat ook op de wei dus je hoeft er niet persé naar toe.

pffffffff, effe uitzuchten, mn badkamer is klaar, is gister helemaal getegeld, moet alleen nog het plafon verven.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 13:31

correctie het worden oranje hawai slingers vanwege de vele kriebels
Ah arme voice! wens je der beterschapjes...
k ga nou ff de slingers ruilen/ halen
Tot morgen (voor de meesten)