Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 21:29

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 21:34

gijsenkim schreef:
ik heb dat ook gezien........................ en vond dat die mevrouw een complete suddervlees van zichzelf maakte............... wat een blamage zeg

hahaha jij zegt het,
ik dacht het Knipoog

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 21:38

Was dat die Ria uit Delfgauw? Een vriendin van mij heeft haar eerste paard bij haar gekocht. Zou volgens Ria een topper zijn. Het was een grote onhandige ruin met een hanetred. Maar ja, als manegemeisje geloof je alles, paard heeft het nog tot de M1 gered.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 21:47

Ireentjuh schreef:
meestal werken die injecties maar tijdelijk, en je mag ze ook echt niet vaker dan ongeveer 3 keer hebben.. dan is het een beetje funest voor je gewrichten Bloos
een brace kan je pees ontlasten *ligt eraan welke pees het is*, en zo heb je dus rust zonder dat je er zelf constant op moet letten! het is ook vooral een soort herinnering Knipoog Heb je geen idee waar het vandaan komt Anoes? het komt bijna altijd door kleine herhalende bewegingen met je pols

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb zelf geen idee waar het door komt..voel het voornamelijk bij aan/uitkleden, draaibewegingen maar ook bij andere bewegingen...ik doe al wel veel minder, is ook een reden dat John nu Biz en Diddle uitmest Tong uitsteken
Ik zie nu al op tegen die injecties Nagelbijten / Gniffelen Ben er toch al niet zo'n held in Bloos

Ik moet donderdag naar een vervolgbehandeling van een geneeskundig therapeut (wat klinkt dat duur Haha! ), eerst maar even kijken of hij er nog iets tegen heeft Knipoog Daarna maar een afspraak maken met die manueel.

Fieke, welk paard had je vriendin gekocht, ben wel benieuwd of ik het paardje ken Lachen Heb er ca 3 jaar gestaan, op zich wel met plezier, maar er schijnt nu wel erg veel veranderd te zijn.

Jet, zie je me al zitten, 6 weken lang op een stoel en helemaal niets doen?? denk dat ik missch 1 week nog wel volhou maar langer??? Clown

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 06:40

Binar schreef:
Fieke, welk paard had je vriendin gekocht, ben wel benieuwd of ik het paardje ken Lachen Heb er ca 3 jaar gestaan, op zich wel met plezier, maar er schijnt nu wel erg veel veranderd te zijn.

Flammon, een grote bruine ruin. Ria had hem zelf gefokt.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 07:47

Twinklebel schreef:
Binar schreef:

Flammon, een grote bruine ruin. Ria had hem zelf gefokt.

Heet jouw vriendin toevallig Adinda? (of iets wat er op lijkt?) volgens mij heb ik haar wel eens gesproken, stond net op stal toen zij daar wegging...

Allemaal oppassen, John heeft dalijk weer (auto) rijles Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 08:27

ha allemaal!

fieke, ben wel benieuwe naar dat paardje!

nous, wij hebben hier op de afdeling weleens een dat soort injecties. ik mag alleen intramusculair prikken, maar niet in de pees dat doet de arts zelf. het is idd geen fijne prik, ze geven deze (voor zover ik weet) maar 2 of 3 keer.

balen joh

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 09:03

Binar schreef:
Heet jouw vriendin toevallig Adinda? (of iets wat er op lijkt?) volgens mij heb ik haar wel eens gesproken, stond net op stal toen zij daar wegging.

Klopt, ze woont nu al jaren in Hilversum. We spreken elkaar niet heel vaak, maar als er wat is, zijn we er altijd voor elkaar. Dan voelt het gelijk weer vertrouwd. Met sommige mensen heb je dat.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:19

Wat was nou eigenlijk de 'leuke' verrassing op stal?

Wozes, Lady was chago vandaag. Met longeren werkte ze veel harder dan wat ik vroeg (netjes achterhand eronder, mooi rustig aan de voorkant), maar op stal, niet te genieten, oren in de nek, heel zuur kijken, steeds rondjes lopen. Pff..kindje zit d'r duidelijk in de weg...nog maar 6 weekjes paard Ach gut

Hebben jullie nog tips voor dingen die ik mee moet nemen naar Barcelona?
Ben over 1,5 week lekker een weekje daar met school!!!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:36

Portomonnee waarmee je je belangrijke papieren dicht op je lichaam houdt. Een vriendin van me woont nu in Barcelona en haar vriendin (lekker ingewikkeld Tong uitsteken) dr tas is gejat terwijl ze die tussen dr benen had staan in een internet cafe... oppassen !

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:08

Ja, in Barcelona moet je goed op je spullen passen. Mijn zus stond op het Ramblas iemand te betalen bij een straatkraampje, intussen stond zijn handlanger geld uit haar portemonnee te pikken. Ze heeft maar even vriendelijk verzocht of hij dat niet wilde doen Haha! .
Maar vergeet vooral je fototoestel niet, het is een hele mooie stad.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 07:49

hoi,

Zo nu maar kijken of ik wel kan posten.
Met mijn andere naam ging het niet en ik was mijn oude even vergeten dus ik ben ook of was ook jarshi en ben de eigenaar van de kroelkip vernania de vos merrie op stal.
gr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 08:14

Ha Shirley!! Ik wist niet dat jij ook op bokt zat, gezellig Lachen

Enneh, Erika, de leuke verrassing op stal was dat John zijn haar heeft afgeschoren Haha!

Dalijk naar Maassluis en op de terugweg langs Mr.Ed Bloos
Ik ga een trailerlijn kopen voor Ko, zodat hij niet meer weg kan lopen, aangezien hij nu bijna alle knopen uit zijn touwtje krijgt Clown

Hoop dat de les vanmiddag doorgaat, heb er ff zin in, Ko liep van de week erg lekker...

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 08:25

ha,

Ja ja zit er al een poosie op maar was mijn oude naam en wachtwoord kwijt had er al lang niet meer opgezeten.
Maar na goed zoeken toch gevonden, nu heb ik 2 namen hihi jarshi en jarno.
En ik ben gister bij ehm changement geweest in monster nou wat moest is daar lang wachten zeg voor ik kon afrekenen ze stond dan wel alleen in de winkel maar toch.
Nou doei doei ik ga weer even liggen ben ziek bah.

gr

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:39

he hai,

hier ik nog een keer.
Wil je je E achter B kijk dan effe in het gastenboek jan zelf heeft wat geplaats hihi.
Wel leuk .

gr shir

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:59

Ik ga meteen even kijken!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 12:01

Wel leuk hoor E achter B. ik zou het dan graag in 1 dag doen......Maarja, wat als je zakt?? Moet je dan de keer daarna weer het hele bedrag betalen??

Ik hoop dat het even droog blijft. Ik heb zin om te rijden vandaag......maarja eerst een vergadering Verdrietig Nog meer mensen aan het bokken op het werk? of ben ik alleenig??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 12:45

Ik ben vrij vandaag Knipoog Hoop ook dat t droog blijft Lachen

He Shirley, leuk dat berichtje van Jan!! Moeten we maar even wachten tot John zijn B heeft, haha Haha!
kunnen we ook geen korting krijgen voor rijbewijs B?? Tong uitsteken
Trouwens zullen we binnenkort wat gaan afspreken over die theoriecursus??

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 12:49

Ik snap niet dat jullie tijd hebben op je werk om te BOKKEN.....Als ik werk, dan doe ik dat van 8.30 tot 17.00 uur achter elkaar door! Soms begin ik iets eerder, meestal ben ik iets later klaar...
Maar ik zit dan ook niet op kantoor en er zijn maar twee computers met internet aansluiting in huis, die vrijwel altijd bezet zijn door medewerkers die er verslagen e.d. op maken....Wat is dat voor instelling...BOKKEN op het werk? Daar wordt je toch niet voor betaald?
Nu dus de vraag.....WAAR kan ik BETAALD worden om te BOKKEN?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 12:50

Als er korting komt op het halen van een rijbewijs, doe ik misschien ook wel mee....het is zo duur...ik ben nogal arm....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 13:04

Jetta schreef:
Als er korting komt op het halen van een rijbewijs, doe ik misschien ook wel mee....het is zo duur...ik ben nogal arm....

Ja mensen met paarden zijn allemaal arm.. maar ik ben druk aan het sparen voor het rijbewijs.. het moet er nu toch maar van komen..

Enneh, Jet, ik moet af en toe even ontspannen op het werk en dat doe ik door even te internetten/bokken Bloos
Als ik het heel druk heb dan gaat het niet, maar dat lijkt me wel logisch, toch?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 13:12

Ja Jet, de pubertje zitten allemaal lief te werken en juf Mirjam ook Haha! Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:32

Ik ben ook te arm helaas Verdrietig
m'n pony vreet al m'n geld op Haha!

ik ga denk ik ook maar een beetje sparen Lachen maar dan mag ik flink sparen, aangezien ik wel een kneusje zal zijn met de auto en een extreme stresskip ben met examens enzo Clown
hihi ik heb zelfs m'n verkeersdiploma niet gehaald op de basisschool, ik woonde toen nog maar net in delft en was de weg kwijt in de stad!

Koe

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:47

Ik was arm...na die salarisverhoging gaat het snel hoor!!!

Ik heb nieuwe foto's van Lady d'r bolle buik bij ITP:
(fries) Lady op 9,5 maand dracht.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 17:20

Jetta schreef:
Ik snap niet dat jullie tijd hebben op je werk om te BOKKEN.....Als ik werk, dan doe ik dat van 8.30 tot 17.00 uur achter elkaar door! Soms begin ik iets eerder, meestal ben ik iets later klaar...
Maar ik zit dan ook niet op kantoor en er zijn maar twee computers met internet aansluiting in huis, die vrijwel altijd bezet zijn door medewerkers die er verslagen e.d. op maken....Wat is dat voor instelling...BOKKEN op het werk? Daar wordt je toch niet voor betaald?
Nu dus de vraag.....WAAR kan ik BETAALD worden om te BOKKEN?

Ik heb niet eens een internetaansluiting op mijn werk, en ook al was die er wel, dan had ik nog geen tijd om te bokken. Ik zoek ook nog een plek waar ik betaald wordt om te bokken..... Dus wie helpt mij en Jet?