Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gijsenkim schreef:ik heb dat ook gezien........................ en vond dat die mevrouw een complete suddervlees van zichzelf maakte............... wat een blamage zeg
Ireentjuh schreef:meestal werken die injecties maar tijdelijk, en je mag ze ook echt niet vaker dan ongeveer 3 keer hebben.. dan is het een beetje funest voor je gewrichten![]()
een brace kan je pees ontlasten *ligt eraan welke pees het is*, en zo heb je dus rust zonder dat je er zelf constant op moet letten! het is ook vooral een soort herinneringHeb je geen idee waar het vandaan komt Anoes? het komt bijna altijd door kleine herhalende bewegingen met je pols
Ben er toch al niet zo'n held in
), eerst maar even kijken of hij er nog iets tegen heeft
Daarna maar een afspraak maken met die manueel.
Heb er ca 3 jaar gestaan, op zich wel met plezier, maar er schijnt nu wel erg veel veranderd te zijn.
Binar schreef:Fieke, welk paard had je vriendin gekocht, ben wel benieuwd of ik het paardje kenHeb er ca 3 jaar gestaan, op zich wel met plezier, maar er schijnt nu wel erg veel veranderd te zijn.
Twinklebel schreef:Binar schreef:Fieke, welk paard had je vriendin gekocht, ben wel benieuwd of ik het paardje kenHeb er ca 3 jaar gestaan, op zich wel met plezier, maar er schijnt nu wel erg veel veranderd te zijn.
Flammon, een grote bruine ruin. Ria had hem zelf gefokt.
Binar schreef:Heet jouw vriendin toevallig Adinda? (of iets wat er op lijkt?) volgens mij heb ik haar wel eens gesproken, stond net op stal toen zij daar wegging.
) dr tas is gejat terwijl ze die tussen dr benen had staan in een internet cafe... oppassen !
.
Nog meer mensen aan het bokken op het werk? of ben ik alleenig??
Hoop ook dat t droog blijft 
Jetta schreef:Als er korting komt op het halen van een rijbewijs, doe ik misschien ook wel mee....het is zo duur...ik ben nogal arm....

maar dan mag ik flink sparen, aangezien ik wel een kneusje zal zijn met de auto en een extreme stresskip ben met examens enzo
Jetta schreef:Ik snap niet dat jullie tijd hebben op je werk om te BOKKEN.....Als ik werk, dan doe ik dat van 8.30 tot 17.00 uur achter elkaar door! Soms begin ik iets eerder, meestal ben ik iets later klaar...
Maar ik zit dan ook niet op kantoor en er zijn maar twee computers met internet aansluiting in huis, die vrijwel altijd bezet zijn door medewerkers die er verslagen e.d. op maken....Wat is dat voor instelling...BOKKEN op het werk? Daar wordt je toch niet voor betaald?
Nu dus de vraag.....WAAR kan ik BETAALD worden om te BOKKEN?