Als ik al die verhalen op je site lees krijg ik er weer helemaal zin in! Nog 202 daagjes en dan mogen we! Heb alweer super zin om lekker over de zandvlakte te crossen (en met Krista in de bosjes te belanden ), door 't water (Krista ging dan steigeren, hea Kiek ) , chocomel met koekje, dagtocht , C1000 inkopen doen En zo kan ik nog wel ff verder gaan
Jaaaaaa Augurken En dan kijkt-ie vrouw ons weer aan van: "Jullie zijn op kamp en kopen augurken? " En de volgende dag ga je weer augurken halen en kijkt-ie vrouw je aan: "Oh, jullie weer "
Oefenparcour ging gisteren goed Ondanks wat praatjes van mevrouw
Haha idd Kiki! "Oh, de augurken zijn alweer op Kom we gaan een nieuwe pot augurken halen!"
Ik hoefde vandaag eigenlijk maar 1 uurtje naar school Maar omdat het niet op het rooster stond dat er 2 docenten afwezig waren zit ik uiteindelijk in totaal 3 uur op school. Achja, logisch is het niet, de docenten die de laatste drie uur uitvallen lopen namelijk wel gewoon op school rond
"Eten jullie nou augurken???? " "Ja, en? " "Oh, oke... Mag ik er trouwens ook een " Huppakee, weer een pot d'r door Fijn is dat Jits, maarja, 3 uur is ook niet veel
Ooeh, arme Nanda!
Ik heb mijn nieuwe rooster.. 39 uur per week op school..
ergens uploaden bij bijv. mijnalbums.nl (maak je gratis account aan, let wel op de grootte van de foto's= pixels). Als dat is gebeurd kan je rechtermuis klik op foto--> eigenschappen--> adres seleceteren en dan hier plaatsen met [img]ervoor-en-dan[/img]erachter. Succes...ben ook wel benieuwd naar zo'n mooi paard
Sweetrebecca: echt heel erg balen, is nooit leuk om zoiets mee te maken.