mijn les is van 19.00 tot 20.00. Ik ga wss of op cobrizo of op onyx dat hoor ik dan wel. Aoke ik kom dan ook wel heb de hele dag de tijd vind k wel gezellig uuh de meeste kennen jullie denk ik niet. rij wel bij roland die zat bij jullie volgens mij in de andere jt. hij gaat zonder zadel op ceasar en gaat kunstjes laten zien hahaha
zoooo ben bijna klaar met kamer opruimen. was echt een zooitje haha. ook nieuw beddengoed opgedaan want gister kwam iemand met het geniale plan om een pizza punt naar iemand te gooien en diegene vangde het niet dus lag het op m'n bed. moeilijk hoor, een deken in zo'n hoes krijgen haha. kamer ook weer stofgezogen (of stofgezuigd weet het niet hoor haha) lag echt zooooooveeel stof. nu m'n bureauinhoud maar eens opgruimen.
geen idee ik denk op maandag ofzo. wtf m'n ouders willen s middags oliebollen bakken omdat zij vinden dat dat zo hoort en normaal is. wtf dan zijn ze s avonds koud?? haha. wordt voor mij weer een saaie oud en nieuw thuis, en krijg altijd dan gezeik met ze, ik ga volgend jaar sws weg met oud en nieuw.
Lesley deed ook niks om de knallen, alleen ze doet af en toe alsof haha Oeh Sanne en Emma, we moeten echt een keer gaan meeten jullie moeten Lesley ontmoeten