Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shenavallie schreef:Dit ga je niet raden: Dennis heeft zojuist m'n "verzopen" telefoon weten te reanimeren...! Het heeft een hele ochtend geduurd en hij is flink in de weer geweest, maar hij doet het zowaar weer!!!! En nu heeft Dennis ook meteen alle nummers op m'n sim-kaart gezet, zodat die bij een onverhoopt volgende keer (of als hij er prompt toch mee ophoudt) niet helemaal verloren gaan! Oh, wat ben ik er blij mee!!!! Degene die ik vanmorgen had, deed het niet zo goed (men hoorde mij niet en vice versa), dus ik ben weer helemaal in m'n nopjes! Zal Oege straks zeggen dat de kans bestaat dat als hij nu doortrekt, hij een ringtoon gaat horen en mogelijk iemand te spreken krijgt!
Shenavallie schreef:Dit ga je niet raden: Dennis heeft zojuist m'n "verzopen" telefoon weten te reanimeren...! Het heeft een hele ochtend geduurd en hij is flink in de weer geweest, maar hij doet het zowaar weer!!!! En nu heeft Dennis ook meteen alle nummers op m'n sim-kaart gezet, zodat die bij een onverhoopt volgende keer (of als hij er prompt toch mee ophoudt) niet helemaal verloren gaan! Oh, wat ben ik er blij mee!!!! Degene die ik vanmorgen had, deed het niet zo goed (men hoorde mij niet en vice versa), dus ik ben weer helemaal in m'n nopjes! Zal Oege straks zeggen dat de kans bestaat dat als hij nu doortrekt, hij een ringtoon gaat horen en mogelijk iemand te spreken krijgt!
Nicole1995 schreef:ATE schreef:ook ik moet kesrtbomen afrekenen we hebben echt mooie bomen
zaterdag extra middag werken
Ik moet zondag extra we zijn open van 10 tot 5.Gisteravond iets langer door gewerkt voor ze de deur uit waren,we mogen ze niet aanspreken nu dat we gaan sluiten.
ATE schreef:Nicole1995 schreef:[Ik moet zondag extra we zijn open van 10 tot 5.Gisteravond iets langer door gewerkt voor ze de deur uit waren,we mogen ze niet aanspreken nu dat we gaan sluiten.
nou dat doen wij wel hoor roepen ook paar keer om dat we gaan sluiten
mensen begrijpen niet dat wij meteen niet weg kunnen maar ook de winkel moeten afsluiten