Ik heb dinsdag een introductiedag en volgens mij ben ik dan nog de rest van de week vrij, maar dat weet ik niet zeker. Dus dat hoor ik dinsdag wel. Wanneer mijn eerste echte lesdag is, weet ik ook niet.
_Irene11_
Geplaatst: 20-08-10 10:01
Ik moet a.s dinsdag weer naar school. Praat me er niet van
LieZ_Horses
Geplaatst: 20-08-10 10:05
Ik ben donderdag pas weer op stal Emma, aankomende maandag en woensdag kan ik niet, kamp.
Ik heb ook geen idee waneer me eerste lesdag is, ben dan van maandag tot woensdag op kamp, donderdag boeken halen en vrijdag heb ik geen idee.
Is 20 minuutjes met de trein vanuit station Amersfoort centraal. Melody gaat nivo 4 doen en ik nivo 3, niet bij elkaar in de klas dus! Ik weet nog niet precies wat ik wil worden, maar kan allerlei kanten op dus ff zien.
Oh okeee.. En dan doe jij er iets langer over ofzo of niet? Maar 20 minuutjes is niet lang, beter hoor Als ik niet in de file sta doe ik er volgens mij ook ongeveer 20/25 minuten over. Probleem in Rotterdam is alleen dat er vrijwel altijd file staat.
Hmmm wat is het heeerlijk weer zeg! Oma kwam nog ff langs dus ff heerlijk int zonnetje gezeten. Nu ff omkleden, ga zo naar de stad.
LieZ_Horses
Geplaatst: 20-08-10 11:06
Welke school/ opleiding doe jij? Ik doe er 3 jaar over en Melody 4 jaar. Maar ik hoop eigelijk dat ik kan doorstromen naar nivo 4.
Leuk, veel plezier in de stad!
Ik moet de hele middag thuis blijven om te wachten op me laptop!