omg ik ben serieus al vanaf half 5 wakker en ik heb echt geen idee waaromer zat de hele tijd een vlieg boven me hoofd te zoemen..
BRITTTTTTTTsmsel me nog even hoe je eht met je tas gaat doen hehik kan ook vanuit mn werk langskomen om die tas op te halen
ja op de fiets sukkel ik moet em nog inpakken, dus ik denk datik em anders tonight afgooi of zijn je ouders morgen ook thuis?naja t ligt eraan of ik vanmiddag nog weg ga!ik ben trouwens net nog even op de bank in slaap gevallen een uurtjehaha voel het gelijk in me nek
Jeetje britt wat vroeg !Ik ga strax wel ff bijlezen, al geloof ik dat het voor een groot deel fotospam is weetjeIK GA VANAVOND NAAR MARCO BORSATOOOO
Goeiemorgennnnnnnnnnnnnn!!!! Britt ik denk dat het de zenuwen zijn KAMPKRIEBELLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSS
nee ik had honger vanacht, en nu weermaarik wou niet snachts etentoen ik om 6 uur wat at viel ik om 7 uur in slaap
Nee ik zit te bedenken wat ik mee moet nemen in me hoofd, ik kijk naar me tas en al die spullen die meemoeten.... Nee gaat neit werkenxD
k zou om 12 uur gaanmaar dat kind reageerrdniet en k ga der niet bellen want k heb ook niet zon zin meerennnnnnnk moet me tas nog doenen nog snoepies kopen voor kampen nog suus der cadeautje afmaken