Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mntj schreef:meelen schreef:Hoi Anke, kom je ons morgenochtend weer gedag zeggen? hihihi
Ik ben er om 8 uur, fijn de wehkampboeken aftellen voor alle wijken. Pffffff, wordt een zware dag morgen om te lopen.
training voor de biceps. en om door je rug heen te gaan.
sterkte morgen.

winnitou schreef:meelen schreef:Had die GROTE L*L Rowan van school gehaald of zo?!
gisteren uit school en daar geslapen en vanmorgen weer naar school gebracht. Ik heb hem uit school gehaald
xan schreef:Nicole1995 schreef:Ze hebben haar vanmiddag nog een keertje gespoeld omdat ze weer meer koorts kreeg,en koorts verlager gegeven.
En jij was vanmorgen al zo lief om Maisie een deken op te doen.
Super van je.

Nicole1995 schreef:Nicole heeft zeer waarschijnlijk wat we al dachten vast gelegen in haar stal,had wat gepraat met de DA tijdens het spoelen helpen.Vandaag beetje simpel gereden en eindigde goed,rustig aan verder en ff goed kijken.Is denk ik hoop ik zo goed als weg.Ze maakte haar pas niet af rechts achter.Kwam uit de heup vandaan.Haar deken is aan die kant ook helemaal gescheurd precies die ochtend dat ze niet goed liep.
xan schreef:Nicole1995 schreef:Nicole heeft zeer waarschijnlijk wat we al dachten vast gelegen in haar stal,had wat gepraat met de DA tijdens het spoelen helpen.Vandaag beetje simpel gereden en eindigde goed,rustig aan verder en ff goed kijken.Is denk ik hoop ik zo goed als weg.Ze maakte haar pas niet af rechts achter.Kwam uit de heup vandaan.Haar deken is aan die kant ook helemaal gescheurd precies die ochtend dat ze niet goed liep.
Hou het erop dat dat het is. Rustig bewegen, en dan kun je volgende week gewoon meedoen met de wedstrijd.
Je laatste punt halen !!!!