Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Princesspres schreef:daar is de pres weer.
wannadoo had vandaag een wellnes dagje
eerst in de paddock gestaan toen lekker uitgebreid geborstelt (o wat had hij een kriebel)
daarna mocht hij nog even spelen met blando en spetter en toen gmocht hij lekker naar bed , het is tenslotte ook zaterdag voor babyhihiih
hoorde net van wouter dat de veearts rekening er was , en natuurlijk had hij niet gekeken(mannen
pfff )
laten we het erop houden dat hij me niet super tegen viel , maar mee viel het ook niet
had een bedrag in mn hoofd waar het tussen zou zitten en het zit een klein stukje van de max af
zit nu lekker aan een wijntje met een stuk kaas en worst ..... vanavond even een lekker avondje voor onszelf.
wouter is al heel de dag bezig met zijn werk , werk auto en zijn eigen auto en moet morgen alweer weg :S lekker gezellig weer...
maarja niets aan te doen. even doorbijten we zijn dalijk lekker samen een weekje vrij
lirote schreef:AnitaJoeri schreef:jullie zijn leuk hoor,er ligt alweer cm. of 5 sneeuw.Jullie hebben tussendoor regen en dooidagen gehad hier is vanaf half december alleen nog maar wit geweest van de sneeuw,het is dus helemaal nog niet weggeweest,Heb liever regen,kan ik toch meer met de peerden.
ik kan geen sneeuw meer zien en heb foto's voor 50 jaar dus ben ik er echt klaar mee.![]()
![]()
![]()
DAMES WANNEER WORDT HET DAN LENTE?????????????????/
![]()
21 maart heb ik altijd begrepen
Hij is zeker 2 uur op zondag met haar bezig geweest en is er bij gebleven tot de op de trailer stond, maar heeft alleen de sedatie voor op de trailer gerekend, de hele rits medicatie die ze verder kreeg staat niet eens op de rekening 
Ireen_ schreef:Ja das balen die rekening er achteraan Prescilla.. de dierenarts die thuis kwam heeft me flink gematst geloof ikHij is zeker 2 uur op zondag met haar bezig geweest en is er bij gebleven tot de op de trailer stond, maar heeft alleen de sedatie voor op de trailer gerekend, de hele rits medicatie die ze verder kreeg staat niet eens op de rekening
Rekening van utrecht moet ik alleen nog krijgen.. volgensmij is de euthenasie op zich ook al niet goedkoop.
Gefeliciteerd Marion!!
met een rekening de volgende dag op de deurmat!
ik hoop dat het kindje liefde voor paarden heeft dan kan het over een paar jaartjes mee naar Mandy

hihi..

heb een jurkje, een gehaakt tuniekachtig dingetje,schoentjes, sjaalmet handschoentjes ( maar 1 eurie!) ringetjes en volgens mij was dat het al