Hoe zit dat nou precies met die dressuur proeven? Welke proeven rijdt je nou met c t/m e pony's? Want zo als het hier staat lijkt het alsof die het zelfde zijn als bij de paarden
x_Anne_x
Geplaatst: 09-08-09 10:11
__Nathalie__ schreef:
rijdse!! Mijn nichtje kom zo moet op passen vandaag!
het komt uit het zelfde proevenboekje dus de proeven zelf zijn hetzelfde. Alleen krijg je om de zolang een andere proef uit het boekje. Hoort bij een bepaalde maand.
wat raar. Waarom doet iedereen er dan altijd zo 'moeilijk' over als iemand met een pony tussen de paarden rijdt. Het is altijd zo knap als ze dat doen. Maar het is dan toch gewoon t zelfde
__Nathalie__
Geplaatst: 09-08-09 10:26
omdat er uit een pony vaak minder beweging komt als uit een paard.
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 09-08-09 10:28, in het totaal 2 keer bewerkt
Ja maar daar zou je bij de pony's dan ook tegen aan lopen.
__Nathalie__
Geplaatst: 09-08-09 10:29
tussen de pony's blijft het 1 geheel. Je hebt altijd pony's die kwa beweging uit blinken tegen over andere pony's dat is ook makkelijker vergelijken denk ik. En pony tussen de paarden valt minder op omdat die vaak niet aan de beweging van een paard komen.
Vooral in de dressuur sport zien ze niet voor niks het liefste formaat. Mijn vorige paard van 1,62 was voor het goede en mooie ook te klein.
kimmert
Geplaatst: 09-08-09 10:33
Die Silence die ik eerst had van 1.58 was ook niet groot, achter af ben ik nu toch wel blij dat ik er 1 heb van 1.70 vind het gewoon veel mooier staan. Ik vind paarden van 1.65 tot 1.75 een mooie maat daar onder vind ik eigelijk te klein en er boven vind ik te groot worden. Maarja dat is mijn menig.
Kom ik aanrijden op de manege zie ik net Silvano t bos ingaan. Terwijl petra had gezegd ja maakt niet uit hoe laat je komt. Dus ik binnen vragen hoe lang ie weg was. Ja wel een uur of 3! denk ik. Ja sorry had niet gedacht dat je zo vroeg zou komen. Hallo ik had gezegd dat 3 uur te laat was omdat ik op tijd in Utrecht wilde zijn. Nouja dus toen maar op Obi gaan rijden wilde voor geen meter dus het bos maar in. Was t spoor over gegaan. Op de terug spurt ie me toch ineens weg. In volle galop t spoor over zo dat pad met die paaltje in en rennen man Echt zo eng. Kreeg hem echt met geen mogelijkheid stil. Gelukkig stopte ie uiteindelijk wel uit zich zelf. Geloof niet dat ik ooit zo bang ben geweest op een paard.
Jee Anne dat is schrikken. maar je least Silvano nu toch?? Heb je dan geen afspraken dat die niet langer dan zoveel uur per dag gereden mag worden..? Want tis een beetje zielig als die al 3 in het bos heeft gelopen en daarna nog een uur met jou mee ''moet''