Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat die vriendin van je (sorry als je het al verteld heb, heb zooo'n last van vergeetachtigheid de laatste tijd) ook op der eigen poown of peerd ?
, en dan heeft ze ook nog lange manen, wordt met warm weer lekker elke dag vlechten.

naath schreef:Oke, nou spannend danGaat die vriendin van je (sorry als je het al verteld heb, heb zooo'n last van vergeetachtigheid de laatste tijd) ook op der eigen poown of peerd ?
Ze gaat op een pony van daar, maar ze is er niet echt zo door 'obsessed' als ik, dus die ziet dan wel op wie ze gaat.

? 

naath schreef:O oke, en hoe 'obsessed' ben jij dan
Ik ben het ook met de jaar erger aan het worden, en hoe kwam je erbij naar het reelaer te gaan, door haar of via anderen ?
Heel youtube al afgezocht naar filmpjes van de Holterweg
Freekjuhh schreef:weer lekker buitenritje gemaakt ?
@ Veerle : als je zoooo graag wou kon je ook met de trein heReelaer haalt je dan van het station op..

mvs schreef:ik ben ook best wel obsessed.. Maar t is ook zo leuk! ik heb een jt gehad waar t egt te warm was. Toen zijn we de eerste trektochtdag pas om 7 uur weggegaan en waren we om 1 uur pas op de camping, die ochtend daarop zaten we al om 6 uur op ons paard om de hitte voor te zijn.. Na die rit was ik wel echt geslooptt.. Weer zoals t nu is is ideaal..
toen zat ik bij jou.. ging je op Indy en Dion op Pedro(dat was ook een gekke he
) Ik vond t tropenrooster ook wel heel leuk hoor! Was inderdaad dat die vrouwen binnekwamen met' jah de vorige groep was tegen deze tijd al weg hoor' *zucht*