Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maarja, best druk

Michelle__ schreef:@Chantal, ja lijkt me ook raar. Michelle uit mijn klas ging er vandaag heen, maar ik kan me niet voorstellen dat je dat nog wil zien als ik eerlijk ben..
was bij oma ook....
!!
!
hoop dat het goed gaat....
maar kon me nooit concentrere thuis. maar wa wel echt fijn zitten daar! dat mis ik echt.. daarom lukt het leren mss ook niet

. ook echt slim. zit nog op t vwo alleen ze gaat wss toch voor de klas. en daar heeft ze vwo niet voor nodig en is haar havodiploma genoeg voor . Ze was altijd slimmer dan mij, haalde altijd betere puntne. best frustrerend hha:P
Maar daardoor hoeven wij allen 'm over te maken, en niet de hele klas, want sommige zaten half met tranen in hun ogen omdat ze het ECHT nodig hadden en dan zoudenze 'm over moeten doen.

ik was eerste met softbal!
op de grond gelegd paar keer geslagen honkbal handschoenen werden op me afgevuurt, mijn broek is naar beneden getrokken en ga maar zo door!

had met michelle ook meegedaaan met voetbal. en 2 panna goals gemaakt 
moet je zo wat grappigs vertellen ovr die kees van jou wintersport! hahah
Figo_Frvr schreef:ooohja, michelle, bel mij meteen als je dit leestmoet je zo wat grappigs vertellen ovr die kees van jou wintersport! hahah