kimmiepimmie schreef:o ok is goed ja het is een heel mooi start zadeltje van een collegaatje van me een knight rider en dan heel licht maar er zitten 3 bomen bij dus passen doet hij zeker!!
Mooiiiii

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmiepimmie schreef:o ok is goed ja het is een heel mooi start zadeltje van een collegaatje van me een knight rider en dan heel licht maar er zitten 3 bomen bij dus passen doet hij zeker!!
KarinW86 schreef:ihihhiih ja nu heb ik alle tijd als het goed is... weet niet wanneer jij bent
Stef_Winston schreef:KarinW86 schreef:ihihhiih ja nu heb ik alle tijd als het goed is... weet niet wanneer jij bent
Tsja dat weet ik ook niet
Stef_Winston schreef:ojaMan ik onthou al die datums niet meer hoowr
Stef_Winston schreef:Jaa gezienNee ik doe toch wel de andere
en ik hoop 07 dec mee te kunnen doen! F5 dan eindelijk
Maare is er in nov geen wedstrijd? Ria zei tegen mij dat er nu elke maand 2 wedstrijden zijn
Stef_Winston schreef:Joyce kijk even op Chardon hyve, even topic verwijderen.
kimmiepimmie schreef:joyce en kaar
kariq past het zadel helaas niet ik heb leone laten kijken maar in het midden licht hij niet op ze rug dus helaasmaar ik ben vanavond ook op stal enga hem longeren dusss hoelaat zijn njullie er zeker rond 7 uur?
kimmiepimmie schreef:ja ik baal der ook wel van ja want het is een mooi zadel!!! en verstelbare bomenmaar ja even door zoeken
KarinW86 schreef:Zo weer lekker dagje vandaag... Hopen dat het zondag ook zo mooi weer is...dan moeten de shetlanders op fotoshoot als we de camera mogen lenen van me tante...Zo even boodschappen doen ook echt enorm zin in not!! ahahah ....
@kim jammer van het zadel zeg
KarinW86 schreef:ja zit alleen te verzinnen wat het eerste ook al weer was hahah...zoiezo blikje en dan was het nog wat
Stef_Winston schreef:Ik zit thuisEven bijtanken
Gister had ik het al de hele dag koud enzo
vandaag weer, verkouden en nogal moe. Morgen denk wel paardrijden(als ik mag
) Maar denk wel eerder naar huis. Nouja ik zie wel
Kim; jammer dat ie niet paste! Ik zag je nog lopenMaar ik moest gaan opzadelen
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Ik zit thuisEven bijtanken
Gister had ik het al de hele dag koud enzo
vandaag weer, verkouden en nogal moe. Morgen denk wel paardrijden(als ik mag
) Maar denk wel eerder naar huis. Nouja ik zie wel
Kim; jammer dat ie niet paste! Ik zag je nog lopenMaar ik moest gaan opzadelen
Je moet wel komen hoor steef:D wil even een foto van mij op Trix (als ik erop mag zaterdag)
Stef_Winston schreef:HahaAls jullie buiten rijden moet dat wel lukken
Als ik dan al ben iig