xan schreef:LIQUITA schreef:Foto's van Incognito:
Jullie zen het, degene die als Azrael gaat moet van z'n paard vallen![]()
.
moet even boven aan staan op de blz. Hij is zo leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:LIQUITA schreef:Foto's van Incognito:
Jullie zen het, degene die als Azrael gaat moet van z'n paard vallen![]()
.
moet even boven aan staan op de blz. Hij is zo leuk
xan schreef:Ben bang dat ik er wel uit ga scheuren. Hahaha, doet me ineens aan het smurfenliedje "Roekie, roekie, roekie" denken.LIQUITA schreef:We moeten dan inderdaad wel smurfen hoedjes hebben. Moet wel duidelijk overkomen dan we smurfen zijn, hihihi. Wie wil de grote smurf zijn??? Ik heb namelijk geen rode broek, en heb geen gangbaar maatje zodat ik er 1 kan lenen van iemand.
Ik heb een rode broek.
Als je er niet uit scheurt![]()
![]()
Mag je hem lenen.

LIQUITA schreef:xan schreef:Als je niet te vroeg moet wil ik je wel voorlezenNee, nog geen idee. Zodra ik het weet, maak ik dat bekend.
xan schreef:Mijn rijbroeken zijn maat 44, dus ik kan het proberenMijn rode broek is maat 42/44.
Misschien moet je hem gewoon eens passen.
Ik heb ook een flinke kont hoor![]()
![]()
xan schreef:Je bent gweldig....sneller kan het niet.Ate, voor jou hebben we dan nog wel een zwarte cape ergens liggen. Een zwarte rijbroek heb je zelf wel. En dan wat schmink, en jij bent ook klaar.

LIQUITA schreef:En deze? http://www.feestwinkel.be/Pages/Detailf ... a0489741d6 Moet alleen wel om een cap passen!
)
LIQUITA schreef:Ik heb al een shirt gevonden![]()

en ga lekker dromen over smurfen te paard

xan schreef:Ate, voor jou hebben we dan nog wel een zwarte cape ergens liggen. Een zwarte rijbroek heb je zelf wel. En dan wat schmink, en jij bent ook klaar.
LIQUITA schreef:Ik heb al een shirt gevonden![]()
xan schreef:LIQUITA schreef:En deze? http://www.feestwinkel.be/Pages/Detailf ... a0489741d6 Moet alleen wel om een cap passen!
Super leuk.
Kwestie van gewoon de grootste kopen en passen![]()
![]()
![]()
Volgens mij hebben we hier allemaal zin in![]()
(In ieder geval, incognito, liquita en ik)
Winnitou wat vind jij ervan ??????????????????????
Waar komen jullie toch vandaan...
op ate te zitten
LIQUITA schreef:Nou, ik ga ook m'n bedje opsmurfen.
Waar komen jullie toch vandaan...