Nog gefeliciteerd Cis Enne Karin, alvast gefeliciteerd.. ik vergeet zulke dingen altijd, echt waar, ben hier zo slecht in...:S Maar ik heb een vraagje.. ik heb me ingeschreven voor een fotowedstrijd van Blijdorp.. en tuurlijk wil ik graag hoog eindigen... willen jullie ook voor me stemmen? http://mijnfotovandiergaarde.pageproces ... ailafriend Alvast bedankt
trouwens....leuke foto ! Hahhahah daar gaat het natuurlijk om he ?
Ciska, jullie zagen mij niet hoor, ik zat in mn auto, maar als ik paardjes of pony's zie, kijk ik uiteraard even...
Jongens wat is het warm zeg, dit is zo niet mijn weer..... gister en eergister met die wind erbij, heeeerlijk, alleen een stijve nek opgelopen, dus ik loop er weer gigantisch leuk bij....
Thanks for the votes Hahahaha, Marisca for President.. Enne je kan maar max 3 keer stemmen.. maar het gaat hard zo. Helaas is de foto door het uploaden enorm achteruit gegaan, maar hij is in het echhie haarscherp.. en zo lief...
Ik vind het wel een erg schattige foto, kleintje is zo veilig dicht bij mamie. Euhm ik heb nog een keer 3 keer gestemd hihi.. nu vanuit de laptop
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 27-07-09 21:16
Nou vond het weer vandaag maar stom... Waren we lekker bezig ging het motregenen... Voltige gedaan met denise en d'r vriendinnetje. Dikke lol natuurlijk. En die malle pony snapte er niks van, elke keer als die meiden wat raars deden ging ze maar stil staan, met een koppie van "ik vind het raar en gevaarlijk wat jullie op mijn rug uitspoken, en ik werk hier mooi niet aan mee. "
Hihi, wel een trotse Denise, "IK KAN OP MIJN PONY STAAN!"
Marisca, win maar een heleboel vrijkaartjes, dan gaan we met de dames van het SR topic aapjes kijken....
Cis, nog een beetje verwend met leuke cadeaus?
Net terug van balans, wezen lessen met joy. Hard moeten werken, ze wilde alleen maar rennen... maar was wel leuk en ben trots dat ik zelf met de trailer op pad ben geweest, zal toch een beetje moeten oefenen (gelukkig wel beetje hulp gehad van dees)
Een fiets gehad, en natuurlijk me hoofdstel. (Wat ik al in gebruik had genomen, zoiets kun je toch niet aan de muur laten hangen? ) Super gezellige dag gehad. En jij zo te horen ook, leuk hoor! Goed voor Joy, kan ze wennen aan verschilllende plekken enzo. Van wie had je trouwens les? En wat zei die?