StillAngel schreef:je lijkt me wel super aardig (andere ook in dit topic) dus als ik dan ga ken ik alvast een bokker
Dank je!
Ja ik ook. Ik ga namelijk in mijn eentje dus dan hoop ik dat ik daar vrienden/vriendinnen ga maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StillAngel schreef:je lijkt me wel super aardig (andere ook in dit topic) dus als ik dan ga ken ik alvast een bokker
) Ik hou er wel van dat er over het algemeen denk ik meer oudere kids naar de instructriceweek toegaan, want vorig jaar had ik zulke kinderachtige kleintjes.. Ook waarvan ik dachten dat het me vriendinnen waren, die gewoon in mijn mobiel gingen kijken en alles opbellen
merel_gomez schreef:de jeugd word wel steeds jonger vind ik ook op instructieweek.
Dat ik de aller keerste keer intructie deed waren het idd. wat oudere nu zie ik ook de kleintjes steeds meer naar de intructeiweken gaan.
Naja inmiddels wel ervaren poeleburg kamper na 6x
Dan is het zeker wel leuk
Op wie ging jij het meeste dan en waarom?
merel_gomez schreef:Naja inmiddels wel ervaren poeleburg kamper na 6x
Juul schreef:StillAngel welke week was jij er dan? Want in onze week was er ook zo'n kinderachtig pesterig groepje.
Maarja daar ging je ook ontzettende kinderachtige spelletjes doen en dat vind ik niet leuk
Dit is een algemeen topic over kampen op Poelenburgh, en meer mocht niet.
Anders ben ik niet echt gevorderd hoor
_Irene11_ schreef:Hahaha nou Rembrandt, die heeft ook al veel mensen eraf gegooit![]()
Net zoals Ivar
Wat is er mis dan met Ivar?
_Irene11_ schreef:Ivar houdt niet echt van een tik (op zijn zachts gezegd)![]()
Ik heb nooit op hem gezeten, maar dan bij het springen gaf een meisje hem een kleine tik en toen was het bok bok en toen lag ze eraf.
Als je opstapt, je wilt je zweep pakken dan kan ie soms al gaan bokken en trappen naar de zweep. Maarja kun je hem op zn nek dan geen klein tikje geven? helpt soms ook wel eens als hij vervelend is
En voorwaarts rijden moet je doen door veel overgangen en figuren te rijden etc. Tempowisselingen en niet door te tikken dusja
Winxz_Bas schreef:ik heb ook op ivar gereden , en met springen ook hoor;)
ik had een springzweep mee, en ik heb hem wel geslagen, en meot zeggen, eerst deed die wel wat ,maar daarna niet meer, en wil graag langs de hindernis, allene hoger dan 80 cm vind die lastig..
)
(en van 2007)