Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

op ons vorige topic.
Yinari schreef:mmmmmmm, ziet er niet al te best uit. Ga er nog over nadenken...

meelen schreef:He he, er zit eindelijk eenop ons vorige topic.
Maar wat bedoeld die Elles met een TeM sinds gisteren

ATE schreef:Yinari schreef:mmmmmmm, ziet er niet al te best uit. Ga er nog over nadenken...
ja zou ik zeker doen nou ik ga lekker met auto naar werk hoor![]()
ATE schreef:meelen schreef:He he, er zit eindelijk eenop ons vorige topic.
Maar wat bedoeld die Elles met een TeM sinds gisteren
een tem ?
. Yinari schreef:Weet iemand of het nog gaat onweren vanavond? Anders ga ik dus niet op de fiets naar de manege want ik ben harstikke bang voor onweer
LIQUITA schreef:Yinari schreef:Weet iemand of het nog gaat onweren vanavond? Anders ga ik dus niet op de fiets naar de manege want ik ben harstikke bang voor onweer
Ja...het gaat onweren....nu namelijk...hoor net een flinke donder!
? 
LIQUITA schreef:T.E.M = Tip Een Moderator!!!
@Meelen: iemand heeft Elles (de moderator) getipt over het feit dat er nog geen slotje op ons eerste topic zat. Ik heb gereageerd (PM) op het laatste bericht van Elles. Dat wij niet wisten dat je moet Temmen, en dat we het de volgende keer sneller zullen doen. Ze denkt dat dat nog heeeel lang zal duren.

xan schreef:Jeetje wat een weer
Weet iemand hoe het land eruit ziet???
Morgen maar weer eens gaan kijken hoe de paarden erbij staan.
Yinari schreef:Gelukkig maar.....je hébt ze ertussen die er niets om geven. Die denken dat er biksjes in zitten zeker. Veel succes alvast hè, maak er vooral een hele leuke dag van met Maisie!!
, dus ze is weer spierwit

Tytje schreef:xan schreef:Jeetje wat een weer
Ik denk niet dat de paarden dit weer leuk vinden, helaas staan ze inderdaad op het land en hoop ik dat de regen snel ophoudt!

Tytje schreef:xan schreef:Jeetje wat een weer
Ik denk niet dat de paarden dit weer leuk vinden, helaas staan ze inderdaad op het land en hoop ik dat de regen snel ophoudt!
xan schreef:Shenavallie: heel veel succes en plezier morgen.
Is het buiten ??? Dan hoop ik op beter weer voor jullie
Het is bij de Haarlemmermeersebosmanege (ofzoiets), dus ik hoop dat ze ook een binnen-optie hebben bij slecht weer. De foto's die ik tot nu toe in het boekje heb gezien, zijn binnen gemaakt, dus duimen maar

Tytje schreef:Ja, voor Mok is dit weer heeeeeeeel slecht. Mary heeft er ook snel last van, dus goed opletten.
Tytje schreef:Ja, voor Mok is dit weer heeeeeeeel slecht. Mary heeft er ook snel last van, dus goed opletten.
) en ik wil er vroeg in. Morgen nl. erg vroeg op de manege zijn om Maisie "verzendklaar" te maken
We moeten al om 8 uur vertrekken