Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Gabriellexx schreef:Hey naat wist niet dat jij ook op bokt zat:D heb je pm ontvangen;) Was echt een top week en erg gezzelige mensen. Whaha die pcd act was echt heel erg grappig
CarolineXxX schreef:Week 2 mensen vertel een swat over de paarden?!![]()
Ik ga morgen gewoon al! Zooo veel zin in!
Maargoed ik wil nog wel ff weten hoe emilion is met JT.. druk? snel? irritant?
En Sandor? Want bij mij met ruiterbewijs was ie vet lief maar ik hoorde dat ie in week 1 heel vervelend was!!
Emillion was echt erg lief hij was helemaal niet druk irritant ofzo alleen hij schudde soms met ze hoofd dat deed die 5 min en voor de rest was die echt heel lief...
sinESappel schreef:Zo, ik heb een mijnalbum.nl aangemaakt, waar ik NU de foto's in ga uploaden dus ze zijn in aantocht!
CarolineXxX schreef:Week 2 mensen vertel een swat over de paarden?!![]()
Ik ga morgen gewoon al! Zooo veel zin in!
Maargoed ik wil nog wel ff weten hoe emilion is met JT.. druk? snel? irritant?
En Sandor? Want bij mij met ruiterbewijs was ie vet lief maar ik hoorde dat ie in week 1 heel vervelend was!!
Het was een schatje, maar dat vond niet iedereen zo, dat is alles
echt een lekkerding
sinESappel schreef:He Hel, ik zie je dat je je woonplaats ook maar hebt aangepast......
Hoe was week 2? Beetje weer gehad? Je hebt waarschijnlijk een ernstig slaapgebrek nu. Op wie heb je begeleid? Ben je komende tijd nog een keer hier in de buurt? Pfff...wel een hoop vragen in een keer he!
sinESappel schreef:Inderdaad behoorlijk gaar nu, maar was weer een erg leuke week met een topgroep! Heb begeleid op Ginny, prima paard! Marocje was ook weer met ons mee!! Ben nu even 1 dag in Zwijndrecht, kleren wassen.. Ga morgen naar Emmen om even bij Farah te kijken en paspoort op te halen en dan vlieg ik maandag naar Tsjechië.. Zullen we daarna weer eens pannenkoeken eten?
Amrah schreef:Hmm wordt de kamer een beetje klein:+
Ik + 2 vriendinnen
Priscilla + vriendin (Kelly)
Ingrid + Marije..
= 7.. Kamer te klein:=
Iedereen wil bij mij