Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 16:45

Ik heb geen flauw idee Lachen

Op de gewone manegewedstrijden van vroeger hoefde dat echt niet. Het was wel netjes, maar als je een zwarte broek aan had met een witte trui erboven was het ook goed. Zolang je er maar netjes uitzag. Lachen Ik heb ook prijzen gewonnen met een zwarte broek en witte trui, dus dat maakte toen echt niet uit.

Maarja.. als het nu veeeeel officieler is... Dan is het wel aan te raden.. Ze kijken natuurlijk eerst naar het rijden zelf, maar als je bv evenveel punten hebt, kijken ze ook wel naar verzorging. Het staat ook netter. Maar ik zou de eerste keer dan gewoon wat spullen lenen van iemand, voor het zelfde geld schaf je alles aan en rijd je daarna nooit meer een wedstrijd Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 16:52

Inderdaad, daar zat ik ook aan te denken.

Áls ik de wedstrijd ga doen, met Kai... Gaat een vriendin van mij even knotjes maken Clown

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 16:54

Achja, je kan beter de eerste keer even wat lenen. En dat hoeft al niet eens perse. Gewoon er netjes uitzien Lachen

En ik ben ook een keeeeei in knotjes maken hoor Knipoog Haha.. In ieder geval, als iemand van jullie hulp nodig heeft met knotjes, voorlezen of andere dingen dan wil ik graag helpen hoor! Lachen Ik vind het echt superleuk voor jullie en ben jaloers dat ik niet zelf mee kan doen Tong uitsteken Haha.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 16:56

Je mag me altijd helpen, met wat dan ook. Met knotjes maken etc mag je ook helpen Clown Als je wilt mag je 'm wel helemaal poetsen en wassen voor de wedstrijd, haha Clown Nee serieus, alle hulp is welkom hoor. Ik ben dan zo zenuwachtig dat ik niets meer kan doen dan op het toilet zitten Tong uitsteken

Oja, heb de BR Event zand gekocht Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 16:57

Oja, gisteren had ik hem dus los gelaten in de bak. Heb maar 2 foto's gemaakt, want het was zo donker! Zal ze zo op de pc zetten Clown

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:22

Haha, geen misbruik maken van mijn behulpzaamheid he Tong uitsteken Knipoog
Nee, maar ik wil graag helpen hoor Lachen Vind ik juist leuk. Lekker met paarden bezig zijn Lachen En natuurlijk is er niks leukers dan met lieve Kai bezig te zijn Haha! Hij heeft nog steeds een speciaal plekje Lachen Maar de andere manegepaardjes trouwens ook Lachen

Ik ben ook altijd zenuwachtig voor een wedstrijd, maar je moet gewoon proberen daar niet aan te denken. Gewoon lekker Kai mooi maken en vertrouwen op wat je geleerd hebt Lachen Dat ben je dan heus niet allemaal ineens vergeten Lachen Ik denk dat het daarom juist ook goed is om eens met zoiets mee toe doen.. Dat geeft ook meer vertrouwen Lachen

BR event zand is ook erg mooi, staat Kai denk ik goed Haha! En ben benieuwd naar de fotos Haha! Is Kai alweer wat beter? Koliek aanvallen zijn over neem ik aan? Maar hoe is het met de kreupelheid???

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:31

Hij heeft maar eventjes last gehad van koliek aanvallen, helemaal niets meer van gemerk. Dinsdag had hij er last van, en woensdag zag ik ook weer opgedroogd zweet achter zijn oren (toen hij een tijdje terug aanvallen had, was hij daar ook helemaal bezweet). Dus hij had er ook geen last meer van gehad, neem ik aan. Zijn kreupelheid,... Wilfred had tegen het andere meisje gezegt dat hij verwacht dat er volgende week weer op gereden kan worden. Tot die tijd, en tot het zover is blijf ik lekker met hem stappen. Heb er geen haast bij Clown zal even de foto's op de pc doen nu Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:48

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:05

Lieve foto's Haha! Op de eerste zie je hem nog best goed Haha! Eigenlijk is buiten foto's maken nog het mooiste Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:08

Inderdaad! Buiten heeft hij zo'n andere kleur! Zo'n mooie roodgloeiende kleur eigenlijk. Maar het regende toen, dus ik bleef maar mooi binnen Clown Zondag moet ik weer met hem stappen, als het dan mooi weer is buiten, of in ieder geval droog, dan zal ik wel weer even proberen wat foto's te maken.

Maar als ik van dichtbij maak, van z'n hoofd bijvoorbeeld.. Dan schrikt hij altijd zo erg en kijkt hij nog angstiger als nog normaal Clown

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:31

Toch best wel leuke foto's van Kai!
Het dekje staat vast super!

Bah! Mn fiets is gestolen!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 08:39

Hallo iedereen!

Daar was ik ook weer! Ben gisteren teruggekomen van een weekje werken bij de paarden! Erg leuk en elke dag 3 uren lekker kunnen rijden en lesgeven, alleen was het weer niet echt fijn... op het strand waren de paarden ook erg fris, maar das alleen maar leuk Tong uitsteken

Hebben jullie een leuke vakantie gehad? Kai nog steeds kreupel lees ik? En Marisca nog steeds niet terug op de manege? En nog niet echt een goede bijrijder gevonden Rianne? En Aranka loopt lekkerder op een nieuw bitje? Oooo lydiaaa heb je niet gewonnen? Wat flauw! Werden de eigen ruiters voorgetrokken? Tsjaa zoiets hoor je wel vaker, partijdige jury?

Nou ik zal mn koffers even uitpakken en dan maar eens wat voor de studie doen, heb nog 2 dagen... aiiii dan begint het harde schoolleventje weer! Morgen weer naar Black gelukkig, tenminste als het niet regent!

Ik spreek jullie! En lydia, ik zie je vanavond!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:03

RianneH schreef:
Toch best wel leuke foto's van Kai!
Het dekje staat vast super!

Bah! Mn fiets is gestolen!!

Welcome to the club Ach gut

Heb inmiddels wel een nieuwe Clown

Welkom terug Juul!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:14

Ja, leuke foto's van Kai, jammer dat je nog niet kunt rijden!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:17

Groot nieuws !!! Clown

Die man, Lieuwe die Kai doet, reed nou steeds op Wapper omdat Kai dus kreupel. Maar nu blijkt hij gewoon een klik te hebben met Wapper, dus stapt hij over naar Wapper. Wapper vond hij wat stoerder enzo, en het klikte gewoon goed.

Dus,... We doen Kai nog maar met z'n 2en Clown Ik heb Kai nu op maandag, dinsdag en woensdag.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:19

Ooooowwwww dat is fijn! Nog maar met zn 2én! Ideaal! En hij vond wapper leuk? Was dat niet die man die Kai heel hardhandig was/is? (dat had lydia gezien,toch lied? of heb ik het mis?) Want met zon rijstijl ligt ie gauw int zand met wapper... hihi maar wel fijn dat wapper dan ook meer beweging krijgt! en Wapper is natuurlijk heeeeeeeel stoer Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:22

Hij vind Wapper heel erg leuk ja! Hij belde gisteren en vertelde dat hij hem heerlijk nagevelijk had ofzo,... balblablabla Tong uitsteken En als je bij Kai met zweepje ging begon ie gelijk door de bak te stuiteren, en bij Wapper was dat niet zo. En in de galop bleef hij beter op Wapper zitten ofzo Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:40

Euhhhh okee...

Nageefelijk, door te trekken zeker? Rolleyes

Wacht maar tot wapper gaat bokken, dan blijft ie niet meer zo makkelijk sitten in de galop... Extreme duivel Nagelbijten / Gniffelen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:43

Volgensmij rijd hij wel neutraal hoor Tong uitsteken

Hij houd wel een beetje van bokkerige paarden volgensmij. Maar goed, het is zijn eigen keus Clown

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:45

Hmmm okee, nou ben benieuwd, moet binnenkort echt eens gaan kijken op de manege...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:48

Ja, doe dat Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:52

Heb nieuw hoofdstel besteld, aangezien die van Kavalkade niet paste.

BR Royal
Afbeelding

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:53

Oooowww mooi!

Hoe duur was die? Ik ben ook op zoek naar een nieuw hoofdstel!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:53

van €45,00 voor €37,85

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:54

Komen nog wel verzendkosten boven op, was intotaal 44,- nog wat kwijt dacht ik.