Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Miss_Montana schreef:Hahaha ik hoop het ook zegNouja, blijf ik iets langer in spanning.
Ben je btw nog steeds ziekjes?
Ik vroeg me laatst eens af want het werk lijkt mij ook leuk maar hoe kan je dat werk gaan doen? Moet je speciale papieren hebben ofzo? Jus_dOrange schreef:'t Gaat beter maar ik eet de eerst komende tijd geen manderijnen meer
Wel lekker dat het al beter gaat met je
Miss_Montana schreef:Ok, lijkt me wel vervelend om na 3 jaar ineens te horen te krijgen dat je manege ermee stopt. Je doet trouwens leuk werk op SchipholIk vroeg me laatst eens af want het werk lijkt mij ook leuk maar hoe kan je dat werk gaan doen? Moet je speciale papieren hebben ofzo?

Echt raar, doordat ik vanavond ga paardrijden heb ik nu steeds het idee dat het donderdag is

hahaha!

Ben er bijna zeker van dat mijn moeder absoluut niet de weg op zou gaan met weeralarm. Snap ik ook wel hoor. 

Ik ken het gevoel helemaal. Nouja, mss heb je net zoveel geluk als Suus die altijd een hoog cijfer haalt voot verknalde toetsen. He Suus?