Ik geef hem eten vanavond en wandel even met hem en anders kijk ik of Zirano even los kan met Omar. Weet alleen niet hoe laat Tamara klaar is met rijden.
Waar is het feestvarkentje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb zere ogen van het turen naar het beeldscherm en ben moe. Morgen lekker uitslapen
ShirleyA schreef:Dabo schreef:Hoe ging jouw les trouwens Esther? Toen ik in de bak kwam, en zag dat jij les had van Luuk, en Selina van Nicole dacht ik ff.. "en ik dan?" IK sta op de leslijst, en er zijn er al 2 aan het lessen!! hmm Hoe moet dat straks van de winter...? Maar tegen de tijd dat Marieke er was, en mijn les begon, was bijna iedereen vertrokken en had ik bijna de bak voor mij alleen! HEEERLIJK!
Mijn les ging overigens super hoor, die kleine merrie doet vreselijk haar best voor me! Zo'n brave poownie heb ik he![]()
![]()
Fijn dat je les zo goed ging Ellen. Nicole staat trouwens wel op de leslijst met Selina tot 6 uur dus dat zit jou niet in de weg. Alleen zou als het de lesdagen zijn met AdB lastig worden maar dat bekijken we dan wel, dat heb ik met Nicole besproken dus dat komt helemaal goed
Maareh Esther... had je een illegale les, door die v Nicole heen? Boefje!

Gieltje2002 schreef:Het lesrooster hangt op het prikbord in de hal.Zover ik weet niet... Ik spreek altijd met Luc les af en van hem hoor ik dan altijd wanneer dat kan. Ik weet dat rooster niet uit mijn hoofd. Maar om 18.00 uur had Monique op Volmer les en toen zijn Luc en Monique de bak uitgegaan naar buiten en toen hoorde ik Luc zeggen dat het eigenlijk zijn tijd was in de binnenbak. Ik weet het dus niet.
Twee lessen gaat nog wel (is wel vervelend voor de mensen die zelf aan het rijden zijn), maar drie lessen is gewoon onmogelijk. Als Seline dan met Nicole tot 18.00 uur op donderdag op het bord staat en dat is ook Ellen haar tijd, dan klopt er dus iets niet. Ik dacht dat het rooster helemaal ge-update was, maar begrijp het nu ook niet meer...
Mijn les ging wel goed, alleen afgelopen maandag ging het wel beter. Galop doet Giel steeds beter, alleen wilde hij gisteren niet diep genoeg lopen. Hij hing er een beetje tegenaan. Geeft niet, hij is nog jong, alle tijd om alles nog te leren.

(Bella is ook pas 5)
Mijn bijrijdster op zaterdag, die spreek dan altijd een tijd af met luc.
Azzaro schreef:naja anky heeft wel gelijk
Ik kom vanavond ook nog wel even langs stal zijn er dan mensen van jullie?
Azzaro schreef:naja anky heeft wel gelijk
lijk wel een pennymeisje
Moet Zirano nog eten geven en even mee wandelen of losgooien met Omar. Even kijken hoe druk het zo is.

Wat nu? Hoe lang blijft ie daar staan? Misschien dacht ie leuk verjaarskadootje voor je
Nouja, daar zit jij toch niet op te wachten als ik het goed begrijp. (Volgens mij begrijp ik het heel goed) 
Dabo schreef:Sjezes Shirley... da's ook lekker dan!Wat nu? Hoe lang blijft ie daar staan? Misschien dacht ie leuk verjaarskadootje voor je
Nouja, daar zit jij toch niet op te wachten als ik het goed begrijp. (Volgens mij begrijp ik het heel goed)
@Anky: Eerst lekker wokken, dan lekker bokken!![]()
ShirleyA schreef:Over de lessen gesproken.... Nicole heeft 1,5 les in de bak, tenzij AdB komt en t druk is dan lossen we dat ook wel weer op (Nicole doet daar nl nooit moeilijk over dus dat moet dan ook andersom zo zijn) en Luc staat idd ook van half 6 tot 6 uur op de lijst en op de dag v AdB heeft hij dan zelf les dus dat gaat ook helemaal goed komen. En Ellen heeft om 18.00 les en die is ookal zo lief om plaats te maken als AdB er is. En volgens mij zijn er verder geen dubbele lessen. Donderdag was een redelijk lege dag en daarom konden we t regelen dat AdB hier die dag les kan geven maar dat is maar 1 (misschien 2) x per maand en we kunnen niet verwachten dat anderen die dag niet lessen de weken dat AdB er niet is. Ik heb t daar allang met Nicole over gehad en ik vind dat ze gelijk heeft als ze die andere weken gewoon lessen plant en die ene week per maand zien we wel, ik heb er t volste vertrouwen in dat we dat onderling goed oplossen.
Goh wat ben ik plots veolwassen geworden hahahaahha krijg je he als je 41 bent
haha
Dabo schreef:Nou blijkbaar niet Shir... (dat dat ophangen duidelijk genoeg is...) anders blijft hij toch niet steeds terugbellen? Hoe bedoel je.. is hij blonT ofzo?haha
Zirano schreef:knudde voor je shirley net op jouw verjaardag,
die vent is geen knip voor zujn neus waard.Wat een grote egoist.Verveelde zich waarschijnlijk en denkt dan ineens even aan zijn zoon(hmmm) wat een randdebiel.Goed hoor dat je Timo zo beschermd.Het is vreselijk als je hem konstant pijn ziet lijden.