stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 15:48

Helemaal top OK dan!

Ik geef hem eten vanavond en wandel even met hem en anders kijk ik of Zirano even los kan met Omar. Weet alleen niet hoe laat Tamara klaar is met rijden.

Waar is het feestvarkentje Verward Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 15:57

Dank je wel.Ik let morgen op de med.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 15:59

Thanx!!

Ik wil naar huihuis... nog een half uur te gaan. Het is hier zo rustig. Telefoon is hele dag maar ik geloof 10x gegaan. Mijn baas werkt thuis en iedereen is bijna al weg Scheve mond Ik heb zere ogen van het turen naar het beeldscherm en ben moe. Morgen lekker uitslapen Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 16:17

ShirleyA schreef:
Dabo schreef:
Hoe ging jouw les trouwens Esther? Toen ik in de bak kwam, en zag dat jij les had van Luuk, en Selina van Nicole dacht ik ff.. "en ik dan?" IK sta op de leslijst, en er zijn er al 2 aan het lessen!! hmm Hoe moet dat straks van de winter...? Maar tegen de tijd dat Marieke er was, en mijn les begon, was bijna iedereen vertrokken en had ik bijna de bak voor mij alleen! HEEERLIJK! Haha!
Mijn les ging overigens super hoor, die kleine merrie doet vreselijk haar best voor me! Zo'n brave poownie heb ik he Haha! Haha!

Fijn dat je les zo goed ging Ellen. Nicole staat trouwens wel op de leslijst met Selina tot 6 uur dus dat zit jou niet in de weg. Alleen zou als het de lesdagen zijn met AdB lastig worden maar dat bekijken we dan wel, dat heb ik met Nicole besproken dus dat komt helemaal goed

Maareh Esther... had je een illegale les, door die v Nicole heen? Boefje!

Zover ik weet niet... Ik spreek altijd met Luc les af en van hem hoor ik dan altijd wanneer dat kan. Ik weet dat rooster niet uit mijn hoofd. Maar om 18.00 uur had Monique op Volmer les en toen zijn Luc en Monique de bak uitgegaan naar buiten en toen hoorde ik Luc zeggen dat het eigenlijk zijn tijd was in de binnenbak. Ik weet het dus niet.

Twee lessen gaat nog wel (is wel vervelend voor de mensen die zelf aan het rijden zijn), maar drie lessen is gewoon onmogelijk. Als Seline dan met Nicole tot 18.00 uur op donderdag op het bord staat en dat is ook Ellen haar tijd, dan klopt er dus iets niet. Ik dacht dat het rooster helemaal ge-update was, maar begrijp het nu ook niet meer... Bloos

Mijn les ging wel goed, alleen afgelopen maandag ging het wel beter. Galop doet Giel steeds beter, alleen wilde hij gisteren niet diep genoeg lopen. Hij hing er een beetje tegenaan. Geeft niet, hij is nog jong, alle tijd om alles nog te leren.

Shirley, voor ik het vergeet: GEFELICITEERD!!! Go jij! Go jij!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 16:28

Gieltje2002 schreef:
Zover ik weet niet... Ik spreek altijd met Luc les af en van hem hoor ik dan altijd wanneer dat kan. Ik weet dat rooster niet uit mijn hoofd. Maar om 18.00 uur had Monique op Volmer les en toen zijn Luc en Monique de bak uitgegaan naar buiten en toen hoorde ik Luc zeggen dat het eigenlijk zijn tijd was in de binnenbak. Ik weet het dus niet.

Twee lessen gaat nog wel (is wel vervelend voor de mensen die zelf aan het rijden zijn), maar drie lessen is gewoon onmogelijk. Als Seline dan met Nicole tot 18.00 uur op donderdag op het bord staat en dat is ook Ellen haar tijd, dan klopt er dus iets niet. Ik dacht dat het rooster helemaal ge-update was, maar begrijp het nu ook niet meer... Bloos

Mijn les ging wel goed, alleen afgelopen maandag ging het wel beter. Galop doet Giel steeds beter, alleen wilde hij gisteren niet diep genoeg lopen. Hij hing er een beetje tegenaan. Geeft niet, hij is nog jong, alle tijd om alles nog te leren.
Het lesrooster hangt op het prikbord in de hal.
Als Seline tot 18.00 uur op donderdag lest, en ik om 18.00uur, dan klopt het dus wel Haha!
Ik vind 2 lessen ook teveel hoor. Van de winter als je dus niet naar de buitenbak kunt uitwijken, is dat toch geen rijden in de binnenbak? Als 2 mensen les hebben? Voor de lessers is het ook vervelend trouwens Haha!
Nouja, we zien wel weer.. Haha!

Fijn dat jouw les ook goed ging Esther, galop voor een Fries is net zo lastig als voor een draver denk ik. Maar wat je zegt, ze zijn nog jong, alle tijd om te leren! Haha! (Bella is ook pas 5)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 16:30

Ik weet alleen van het lesrooster dat ik al meer dan 4 jaar op een maandagavond om 20.00 uur les heb Haha! Mijn bijrijdster op zaterdag, die spreek dan altijd een tijd af met luc.

Ik ga de binnenbak niet uit als ik les heb op 'mijn' vaste tijdstip. Degene die 'ilegaal' lest moet dan maar naar buiten gaan of als het rustig is voor mij part met zijn 2en tegelijk les, maar dan moeten de anderen die op dat moment geen les hebben er geen last van hebben. In de winter is dat 's avonds eigenlijk onmogelijk want dan is het echt druk in de binnenbak.

Nou ik ga lekker naar huis toe.

Tot vanavond!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 16:44

Amen! Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:22

naja anky heeft wel gelijk
Ik kom vanavond ook nog wel even langs stal zijn er dan mensen van jullie?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 17:23

ja natuurlijk ben ik er Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:33

ik ben er niet, ben net geweest Lachen
lekker weer een keer in de buitenbak gereden, was zulk lekker weer met dat zonnetje nog ffies Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:57

oke tot straks bren Haha!

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:15

Azzaro schreef:
Ik kom vanavond ook nog wel even langs stal zijn er dan mensen van jullie?

jaa ikkeee

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:27

Azzaro schreef:

Anky heeft toch altijd gelijk Schijnheilig *LOL*

Mijn bijrijdster is nu met Omar aan het rondhobbelen in de bak en ik kom straks nog even langs... kan mijn mannetje niet 1 dag missen Bloos lijk wel een pennymeisje Nagelbijten / Gniffelen Moet Zirano nog eten geven en even mee wandelen of losgooien met Omar. Even kijken hoe druk het zo is.

Heb heerlijk rustig aan kunnen doen vanavond... alles eindelijk op mijn gemakkie en even ontstressen van een drukken en zware werkweek. Heb net mijn contract bij Vodafone verlengd met een jaar en krijg daarbij een nieuwe bijna gratis Nokia voor 20 euri Haha!

Heb net lekker groenten en kipfilet gewokt met bruine rijst erbij en nu even lekker op bokt. Zo snel omkleden en even langs stal. Heerlijk zo'n vrije avond. Dat komt namelijk eigenlijk amper voor bij mij. Moet altijd vanuit werk naar huis en gauw koken/eten en naar stal en dan ben ik pas rond 23.00 uur weer thuis.... druk druk druk dus Scheve mond

Moet toch maar eens op zoek naar een rijke vent Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:02

Over mannen gesproken..... gaat mijn telefoon net ik neem op en een mij iets te bekende stem begint over dat ik wel mag kijken hoor als er n vreemde auto voor mijn deur staat..... Heb m meteen opgehangen! Is ie nu helemaal gek geworden, nadat ie ruim 1,5 jaar niet v zich heeft laten horen en zijn zoon heeft laten barsten begint ie gewoon n 'gesprek' alsof hij ons gister nog gezien heeft.... die spoort echt niet hoor. Wel lastig want hij blijft bellen en staat blijkbaar voor de deur (ik ga niet kijken want dat wil 'ie).
Wat n idioot zeg, die heeft t leven niet helemaal begrepen maar dat was de meesten v ons al lang duidelijk!
Maar ik heb wel n k*t humeur er door want Thimo vroeg wie dat was die bleijft bellen en ik weer ophang.... En ik wil hem niet zeggen dat t z'n vader is want dan roep ik weer gevoelens op bij m...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:18

Sjezes Shirley... da's ook lekker dan! Boos! Wat nu? Hoe lang blijft ie daar staan? Misschien dacht ie leuk verjaarskadootje voor je Tong uitsteken Nouja, daar zit jij toch niet op te wachten als ik het goed begrijp. (Volgens mij begrijp ik het heel goed) Haha!

@Anky: Eerst lekker wokken, dan lekker bokken! Haha! Vork

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:22

Over de lessen gesproken.... Nicole heeft 1,5 les in de bak, tenzij AdB komt en t druk is dan lossen we dat ook wel weer op (Nicole doet daar nl nooit moeilijk over dus dat moet dan ook andersom zo zijn) en Luc staat idd ook van half 6 tot 6 uur op de lijst en op de dag v AdB heeft hij dan zelf les dus dat gaat ook helemaal goed komen. En Ellen heeft om 18.00 les en die is ookal zo lief om plaats te maken als AdB er is. En volgens mij zijn er verder geen dubbele lessen. Donderdag was een redelijk lege dag en daarom konden we t regelen dat AdB hier die dag les kan geven maar dat is maar 1 (misschien 2) x per maand en we kunnen niet verwachten dat anderen die dag niet lessen de weken dat AdB er niet is. Ik heb t daar allang met Nicole over gehad en ik vind dat ze gelijk heeft als ze die andere weken gewoon lessen plant en die ene week per maand zien we wel, ik heb er t volste vertrouwen in dat we dat onderling goed oplossen.
Goh wat ben ik plots veolwassen geworden hahahaahha krijg je he als je 41 bent Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:28

Dabo schreef:
Sjezes Shirley... da's ook lekker dan! Boos! Wat nu? Hoe lang blijft ie daar staan? Misschien dacht ie leuk verjaarskadootje voor je Tong uitsteken Nouja, daar zit jij toch niet op te wachten als ik het goed begrijp. (Volgens mij begrijp ik het heel goed) Haha!

@Anky: Eerst lekker wokken, dan lekker bokken! Haha! Vork

Dat begrijp je idd heeeeeel goed Ellen. Ik ben echt klaar met die man. Zeker omdat hij toch na een poosje weer uit Thimo zijn leven vertrekt en daar snapt die klein vent natuurlijk niets van en hij wordt er verdrietig van en dat breekt mijn hart dan weer. Voor mijn verjaardag...... dat heeft ie nog nooit kunnen onthouden, dus ik houd t op toeval Knipoog
Hoe lang ie blijft staan... geen idee, denk dat ie al wel weg is. Maar hij belde 5 minuten geleden weer. Daar ik jarig ben neem ik op (heb zijn nr weg gedaan dus herken t niet) hing je op vroeg ie hahahahaha nee ik liet m alle 6 de keren per ongeluk vallen dacht ik. Hahahah krijg nu n sms van m hahahaah hij is gek! Ik kan t ook gewoon zeggen dat ik niet met m wil praten, hahahahaha jaaja maar dan praat ik toch al tegen m!? En volgens mij is steeds oophangen duidelijk genoeg!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:36

ShirleyA schreef:
Over de lessen gesproken.... Nicole heeft 1,5 les in de bak, tenzij AdB komt en t druk is dan lossen we dat ook wel weer op (Nicole doet daar nl nooit moeilijk over dus dat moet dan ook andersom zo zijn) en Luc staat idd ook van half 6 tot 6 uur op de lijst en op de dag v AdB heeft hij dan zelf les dus dat gaat ook helemaal goed komen. En Ellen heeft om 18.00 les en die is ookal zo lief om plaats te maken als AdB er is. En volgens mij zijn er verder geen dubbele lessen. Donderdag was een redelijk lege dag en daarom konden we t regelen dat AdB hier die dag les kan geven maar dat is maar 1 (misschien 2) x per maand en we kunnen niet verwachten dat anderen die dag niet lessen de weken dat AdB er niet is. Ik heb t daar allang met Nicole over gehad en ik vind dat ze gelijk heeft als ze die andere weken gewoon lessen plant en die ene week per maand zien we wel, ik heb er t volste vertrouwen in dat we dat onderling goed oplossen.
Goh wat ben ik plots veolwassen geworden hahahaahha krijg je he als je 41 bent Haha!

Ja, ik spreek altijd met Luc een les af en hij weet altijd of het wel of niet kan ivm het rooster. Hij zei afgelopen donderdag dat om 18.00 uur eigenlijk zijn tijd in de binnenbak was... Ik weet het niet, was ook al klaar met mijn les. Dus het kan een vergissing zijn of een dubbele tijd ingepland. Ik maak me er ook niet druk om, zie het wel. Marieke loopt ook vaak uit met lessen omdat ze later begint, dus het rooster klopt ook vaak niet meer. Maar ik zal het wel aan Luc vragen hoe het zit als hij weer terug is.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:38

Nou blijkbaar niet Shir... (dat dat ophangen duidelijk genoeg is...) anders blijft hij toch niet steeds terugbellen? Hoe bedoel je.. is hij blonT ofzo? Blond haha

Ik overleg wel met Marieke over mijn les hoor, of we doen het later, of slaan een weekje over. Geen probleem inderdaad. Liggen we niet wakker van. Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:48

Dabo schreef:
Nou blijkbaar niet Shir... (dat dat ophangen duidelijk genoeg is...) anders blijft hij toch niet steeds terugbellen? Hoe bedoel je.. is hij blonT ofzo? Blond haha

Hahahaha ja heel blond en dat is bij een neger echt oliedom! Maar t is nu rustig: lekker, want ik werd echt boos en kan dat niet laten merken naar Thimo. Laat m toch uit ons leven blijven zeg! De laatse x was ik echt woedend op m omdat ie Thimo liet barsten en had m toen de deur uit gezet en 1,5 jaar later beld ie doodleuk op zegt niet eens zijn naam (doet ie nooit) en begint gewoon te praten....tssssss Ben er heel lang ingetrapt maar aan alles komt een einde hoor ook aan mijn domheid, jammer voor m. Maar ik moet Thimo beschermen tegen nog meer verdriet om zijn vader. En dus is Alex niet meer welkom hier.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:51

knudde voor je shirley net op jouw verjaardag,
die vent is geen knip voor zujn neus waard.Wat een grote egoist.Verveelde zich waarschijnlijk en denkt dan ineens even aan zijn zoon(hmmm) wat een randdebiel.Goed hoor dat je Timo zo beschermd.Het is vreselijk als je hem konstant pijn ziet lijden.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:56

Heb de lijst hier voor me en Luc staat echt van 17.30 tot 18.00 uur en dan Ellen. Dus Marieke is na Luc en Nicole er voor. Klopt dus als een bus. Maar nogmaals het lost zich altijd weer op, als je t maar met elkaar bespreekt. We zijn natuurlijk ook met veel mensen die willen lessen en iedereen wil er wel ns een lesje tussen door en als t dan rustig is in de bak en je overlegt t even met de gene die op de lijst staat is dat eigenlijk altijd wel goed tenzij t erg druk is. Geven en nemen en daar houd je het t leukst mee want je komt elkaar elke keer weer tegen. En nu houd ik echt op met zulke wijsheden hoor... hahahaah Schijnheilig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:58

Je begint wel erg rustig te worden hoor shirley(toch nog geen oud omatje zeg)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:59

Of heb je in je eentje stiekem een jointje gerookt???relaxed mannnn

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:01

Zirano schreef:
knudde voor je shirley net op jouw verjaardag,
die vent is geen knip voor zujn neus waard.Wat een grote egoist.Verveelde zich waarschijnlijk en denkt dan ineens even aan zijn zoon(hmmm) wat een randdebiel.Goed hoor dat je Timo zo beschermd.Het is vreselijk als je hem konstant pijn ziet lijden.

Hehe Thimo is alleen mijn zoon hihi. Hij is idd gek want hij stond blijkbaar na 21.00 uur voor de deur. Leuk voor Thimo als ie naar bed moet. Dat was de vorige keer nl ook t geval, kwam ie ook om 21.00 uur aankakken en Thimo maar wachten. En toen Alex er was moest Thimo naar bed. Woedend was ik want Thimo huilde dat ie Alex maar heel even had gezien toen vond die l*l ook nog dat ie moest op houden met janken.... nou ja zeg laat m oprotten. Natuurlijk huilde Thimo, t was ook heel verdrietig voor m. Heb Alex zo de deur uit gezet.