Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bah ik hou erover op vind het echt niet luek
snik snik
pumbaa_nr_1 schreef:ja het zijn die groene dat 'hofje'
Yustin schreef:He mensen, ik kom strakkies anar stal en als ik het goed begrijp moet ik over de dijk he? kan ik daar dan mijn tuut neerzetten??
Yustin schreef:pumbaa_nr_1 schreef:ja het zijn die groene dat 'hofje'
xDaayx schreef:Heey Meiden,
22 t/m 25 juni is het CHIO er weer. Lijkt me erg leuk op naar toe te gaan. Hebben er toevallig meer mensen interesse in? Misschien kunnen we met zijn allen??
Er zijn springconcoursen/kür op muziek/westernshow ect ect! Vorige keer had ik een clinic van Emiel Voest gezien, was echt ontzettend gaaf. Het is wel erg prijzig (ligt er ook aan welke dag je gaat), maar ik vond het toen wel de moeite waard.
De site is http://www.chio.nl
Ik hoor het wel!
En Laurens van Lieren was er ook, die wil je ook niet missen hoor, hihi! Zag er echt niet verkeerd uit
Maar wel een domme haha want hij kon dus niet meer naar buiten. Zijn jullie wel vaker slangen zomaar "kwijt" ?? xDaayx schreef:Heey ik ga zo maar eens naar stal: even Hands doen![]()
Enne Wil, Owen zou evt. toch niet al weggaan als ik nog in Turkije ben he? Dan kan ik amper afscheid van hem nemen..
xDaayx schreef:Nee dan zit ik in het vliegtuig
pumbaa_nr_1 schreef:dankjeja gewoon door de bodem :| ik schrok me de tantjes de 1e 2 keer viel het wel mee maar nu was het een heel groot gat maar de paarden fluisteraar was er toevallig en die zei dat hij geen pijn en het juist wel stoer vond
![]()
pumbaa_nr_1 schreef:ik dacht bij mezelf dalijk breekt hij zijn been en dan is het dag lieve 3-jarige knappertbah ik hou erover op vind het echt niet luek
snik snik